Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa ”miellyttävä nainen”?

Vierailija
19.11.2019 |

Olin treffeillä, ja jälkikäteen sain viestin, jossa mies sanoi, että olen ”miellyttävä nainen’. Minkälainen on miellyttävä nainen? En ole koskaan kuullut tätä ennen. Mies taisi olla kiinnostunut, mutta viestissä päätteli, että minä en ole kiinnostunut. Ja sitten tämä miellyttävä nainen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotallissa hiljaa ja alistuvasti kaljapulloa moottoripyörää rassaavalle, sovinistiselle mätisäkille ojenteleva lapsinaisvartalo aikuisnännein.

Tämä on vain länsirannikon malli/fantasia. Muualla paremmin.

Vierailija
42/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi, se on sinun vastakohtasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vinkki tämän ketjun perusteella: treffien jälkeen kannattaa laittaa vaan viestiä, että oli tykännyt treffeistä ja haluaisi nähdä uudelleen. Ei mitään naiseen liittyviä adjektiiveja, koska ne ylianalysoidaan jollain foorumilla kuitenkin...

Tsempit miehille, ei teilläkään kyllä ole helppoa :D.

N35

Vierailija
44/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Miellyttävä nainen on sellainen joka ei ylitulkitse. Ylitulkinalla nimittäin saa asiat todella solmuun😄

Sillä saa myös joskus totuuden selville.

Tosisolmu se sekin on.

Vierailija
45/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille vinkki tämän ketjun perusteella: treffien jälkeen kannattaa laittaa vaan viestiä, että oli tykännyt treffeistä ja haluaisi nähdä uudelleen. Ei mitään naiseen liittyviä adjektiiveja, koska ne ylianalysoidaan jollain foorumilla kuitenkin...

N35

Toi muuten varmaan on se parempi vaihtoehto. Jos ei ole mikään ruuneperi, niin vtuiksi se vaan menee.

Vierailija
46/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen vanhusten kanssa ja saan kuulla hyvin usein olevani miellyttävä. Vanhukset sanovat sen hymyillen ja kehuvasti, joten ainakin heidän suustaan se on arvostava kohteliaisuus.

Vierailija
47/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Toi muuten varmaan on se parempi vaihtoehto. Jos ei ole mikään ruuneperi, niin vtuiksi se vaan menee.

Itse asiassa mies on ollut huomattavasti ap:n tasoa korkeammalla, kun on näin sanonut. Jos ap ei ymmärrä edes tätä sanaa, niin mitä hän ymmärtää? Apinoiden kieltä ja eleitäkö?

Vierailija
48/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Itse asiassa mies on ollut huomattavasti ap:n tasoa korkeammalla, kun on näin sanonut. Jos ap ei ymmärrä edes tätä sanaa, niin mitä hän ymmärtää? Apinoiden kieltä ja eleitäkö?

No sitten ei pitäisi deittailussa olla kovin paljon tällaisia ongelmia, apinakielitasoisia löytyy miehiä pilvin pimein.

Vierailija
49/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin sellainen, joka ei haasta miehen sanomisia, jonka kanssa juttelusta tulee fiilis että olet mielipiteinesi myötäilevä.

Minusta ”pyrkii miellyttämään” on tällainen. Miellyttävä on muuta.

Ajatellaan asia toisinpäin. Jos nainen haastaa miehen mielipiteitä toistuvasti, monenko miehen uskot kuvaavan tätä adjektiivilla miellyttävä?

Ei se että haastaa, vaan tapa jolla ne haastetaan. Voi olla miellyttäväkin.

Vierailija
50/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta tuota teidän ylianalysointianne. Miten ihmeessä tällä planeetalla on näinkin monta ihmistä, kun parituminen jumiutuu sanaan "miellyttävä"?

Mies tarkoittaa sitä mitä sanoo, älkää sotkeko niitä tippaleipäaivojanne siihen. Jos taas ette tiedä, mitä jokin sana tarkoittaa, sen voi googlata.

Vierailija
51/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä kirjoitti:

Tuollainen ylianalysointi ja saivartelu ei ole laisinkaan miellyttävää.

Mitäs ihmeen ylianalysointia tuo on? Jokainen ihminen joka kykenee ajattelemaan, miettii kivojen ensitreffien jälkeen millaisen vaikutelman vastapuoli mahtoi saada.

No minä en itse asiassa miehestä ole kiinnostunut. Eli tavallaan sama, mitä ajattelee minusta. Lähinnä uteliaisuudesta pohdin. Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.

Minä olisin mieluummin se miellyttävä

Vierailija
52/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet vaimo ainesta 

Vierailija
53/53 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko räväkkä nainen olla miellyttävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi