Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa ”miellyttävä nainen”?

Vierailija
19.11.2019 |

Olin treffeillä, ja jälkikäteen sain viestin, jossa mies sanoi, että olen ”miellyttävä nainen’. Minkälainen on miellyttävä nainen? En ole koskaan kuullut tätä ennen. Mies taisi olla kiinnostunut, mutta viestissä päätteli, että minä en ole kiinnostunut. Ja sitten tämä miellyttävä nainen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen, kuinka sujuvaa tekstintuotto oli livenä? Onko tuo ainoa viesti?

Vierailija
22/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että on kiva, hyvää seuraa, lievempi ilmaisu sille, että miestä kiinnostaa niin hitosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Mies saattaa olla luonteeltaan ujo, tai sitten vaan muuten kömpelö ja epävarma naisten kanssa.

Vaikea antaa tarkempaa analyysiä kun et kuvaile miestä tarkemmin.

Tuo ”Miellyttävä” ei kyllä ole siinä korissa mistä treffien jälkeiset adjektiivit poimitaan, jos siis halutaan uudestaan nähdä...

Mutta halusi kuitenkin uudelleen nähdä, ja sen kertoi.

Ihmiset haluavat aika useinkin nähdä uudelleen, vaikka eivät ole kiinnostuneita. On tullut huomattua.

Noin laimean adjektiivin valitseminen kyllä vihjaa, että ei paljon kiinnosta.

Vierailija
24/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adjektiivi

miellyttävä (10) (komparatiivi miellyttävämpi, superlatiivi miellyttävin) (taivutus)

mieltä hyväilevä, myönteisiä tuntemuksia tuottava, mielihyvää aiheuttava, mieltymysten mukainen

Oleellisin lienee tässä. Kuvailisin miellyttäväksi naista, joka vetoaa minuun ulkonäöllä ja persoonallaan. 

Vierailija
25/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viehättävä" on minusta enemmän ulkonäköä kuvaava termi, kun taas "miellyttävä" kuvaa enemmän luonnetta.

Sanoisin, että tuo ilmaus kertoo jotain myös sen sanojasta: Hän on sivistynyt ja kohtelias ihminen.

Vierailija
26/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Mies saattaa olla luonteeltaan ujo, tai sitten vaan muuten kömpelö ja epävarma naisten kanssa.

Vaikea antaa tarkempaa analyysiä kun et kuvaile miestä tarkemmin.

Tuo ”Miellyttävä” ei kyllä ole siinä korissa mistä treffien jälkeiset adjektiivit poimitaan, jos siis halutaan uudestaan nähdä...

Mutta halusi kuitenkin uudelleen nähdä, ja sen kertoi.

Halusiko? Really??

...luepa AP:n teksti uudestaan...

”Mies taisi olla kiinnostunut, mutta viestissä päätteli, että minä en ole kiinnostunut.”

Mä en saa tuosta irti muuta kuin sen, että AP jollakin tapaa miehen käytöksestä päätteli että se olisi kiinnostunut, mutta viestissään ilmaisi epäilyksensä että AP ei ollut hänestä

Vierailija
27/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä XDDDDD yksi eksä tykkäsi toistella sitä sanaa XDDD No se on sellainen tollo muutenkin.

Vierailija
28/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viehättävä" on minusta enemmän ulkonäköä kuvaava termi, kun taas "miellyttävä" kuvaa enemmän luonnetta.

Sanoisin, että tuo ilmaus kertoo jotain myös sen sanojasta: Hän on sivistynyt ja kohtelias ihminen.

Olisin samaa mieltä jos olisi sanonut "miellyttävä ihminen". "Miellyttävä nainen" on heti sävyltään ihan erilainen.

Vierailija
29/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä kirjoitti:

Tuollainen ylianalysointi ja saivartelu ei ole laisinkaan miellyttävää.

Mitäs ihmeen ylianalysointia tuo on? Jokainen ihminen joka kykenee ajattelemaan, miettii kivojen ensitreffien jälkeen millaisen vaikutelman vastapuoli mahtoi saada.

No minä en itse asiassa miehestä ole kiinnostunut. Eli tavallaan sama, mitä ajattelee minusta. Lähinnä uteliaisuudesta pohdin. Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.

Vierailija
30/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne sitten osaa tarttua epäolennaiseen

mies51v

Älä nalkuta.

Naama kiinni läskiperse..

mies51v

Päkäpäkäpäkä... tarkista jo ne testotasos, vanha vässykkä.

Vierailija
31/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa hoikkaa ja mukavaa. 

Vierailija
32/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ei yhdestä neutraalista sanasta voi päätellä mitään. Ihme meininkiä. Mitä ihmettä pitäisi sanoa?

Vierailija
33/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän alistuva ja  miehen mukaan taipuva.

Olin tyhmänkiltti ja manipuloitavissa. Tyttökaverit jaksoi ihmetellä miten mulla aina oli joku pitkä seurustelusuhde, he kun ei saaneet suhteita kestämään. Salaisuus oli että olin miellyttävä. Jossain hylkäämisen pelossa, läheisriippuvana olin aina mieliksi. Miellyttämisentarve on kyllä julma sana, ei kukaan halua olla hyväksikäytetty. Eli miellyttäjä kestää miehiltä huonoa kohtelua.

Vierailija
34/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä kirjoitti:

Tuollainen ylianalysointi ja saivartelu ei ole laisinkaan miellyttävää.

Mitäs ihmeen ylianalysointia tuo on? Jokainen ihminen joka kykenee ajattelemaan, miettii kivojen ensitreffien jälkeen millaisen vaikutelman vastapuoli mahtoi saada.

No minä en itse asiassa miehestä ole kiinnostunut. Eli tavallaan sama, mitä ajattelee minusta. Lähinnä uteliaisuudesta pohdin. Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.

Namupala, ei yhtään ulkonäkökeskeistä..

Vierailija
35/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.

Vähän varmaan kontekstista riippuu millaiset vibat tuo ’Namupala’ aiheuttaa...

Itse en ihan ensi-treffien jälkeen pistäisi, kuin ihan poikkeustapauksessa

Vierailija
36/53 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee sinuun on kuin tulisi Mieleen. Ainakin melkein.

Vierailija
37/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotallissa hiljaa ja alistuvasti kaljapulloa moottoripyörää rassaavalle, sovinistiselle mätisäkille ojenteleva lapsinaisvartalo aikuisnännein.

Vierailija
38/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ei yhdestä neutraalista sanasta voi päätellä mitään. Ihme meininkiä. Mitä ihmettä pitäisi sanoa?

Taitaa olla parempi, ettei yksikään mies laita ikinä yhdellekään naiselle viestiä treffien jälkeen.

Naiset kun tuppaavat halkomaan atomeitakin ylianalysoidessaan. 

Sitten naiset voivat itkeä , kun miehestä ei kuulu mitään. 

Vierailija
39/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä on epämiellyttävän vastakohta.

40/53 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä nainen on sellainen joka ei ylitulkitse. Ylitulkinalla nimittäin saa asiat todella solmuun😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi