Mitä tarkoittaa ”miellyttävä nainen”?
Olin treffeillä, ja jälkikäteen sain viestin, jossa mies sanoi, että olen ”miellyttävä nainen’. Minkälainen on miellyttävä nainen? En ole koskaan kuullut tätä ennen. Mies taisi olla kiinnostunut, mutta viestissä päätteli, että minä en ole kiinnostunut. Ja sitten tämä miellyttävä nainen.
Kommentit (53)
Tarkoittaa että on kiva, hyvää seuraa, lievempi ilmaisu sille, että miestä kiinnostaa niin hitosti.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Mies saattaa olla luonteeltaan ujo, tai sitten vaan muuten kömpelö ja epävarma naisten kanssa.
Vaikea antaa tarkempaa analyysiä kun et kuvaile miestä tarkemmin.
Tuo ”Miellyttävä” ei kyllä ole siinä korissa mistä treffien jälkeiset adjektiivit poimitaan, jos siis halutaan uudestaan nähdä...
Mutta halusi kuitenkin uudelleen nähdä, ja sen kertoi.
Ihmiset haluavat aika useinkin nähdä uudelleen, vaikka eivät ole kiinnostuneita. On tullut huomattua.
Noin laimean adjektiivin valitseminen kyllä vihjaa, että ei paljon kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Adjektiivi
miellyttävä (10) (komparatiivi miellyttävämpi, superlatiivi miellyttävin) (taivutus)
mieltä hyväilevä, myönteisiä tuntemuksia tuottava, mielihyvää aiheuttava, mieltymysten mukainen
Oleellisin lienee tässä. Kuvailisin miellyttäväksi naista, joka vetoaa minuun ulkonäöllä ja persoonallaan.
"Viehättävä" on minusta enemmän ulkonäköä kuvaava termi, kun taas "miellyttävä" kuvaa enemmän luonnetta.
Sanoisin, että tuo ilmaus kertoo jotain myös sen sanojasta: Hän on sivistynyt ja kohtelias ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Mies saattaa olla luonteeltaan ujo, tai sitten vaan muuten kömpelö ja epävarma naisten kanssa.
Vaikea antaa tarkempaa analyysiä kun et kuvaile miestä tarkemmin.
Tuo ”Miellyttävä” ei kyllä ole siinä korissa mistä treffien jälkeiset adjektiivit poimitaan, jos siis halutaan uudestaan nähdä...
Mutta halusi kuitenkin uudelleen nähdä, ja sen kertoi.
Halusiko? Really??
...luepa AP:n teksti uudestaan...
”Mies taisi olla kiinnostunut, mutta viestissä päätteli, että minä en ole kiinnostunut.”
Mä en saa tuosta irti muuta kuin sen, että AP jollakin tapaa miehen käytöksestä päätteli että se olisi kiinnostunut, mutta viestissään ilmaisi epäilyksensä että AP ei ollut hänestä
Miellyttävä XDDDDD yksi eksä tykkäsi toistella sitä sanaa XDDD No se on sellainen tollo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
"Viehättävä" on minusta enemmän ulkonäköä kuvaava termi, kun taas "miellyttävä" kuvaa enemmän luonnetta.
Sanoisin, että tuo ilmaus kertoo jotain myös sen sanojasta: Hän on sivistynyt ja kohtelias ihminen.
Olisin samaa mieltä jos olisi sanonut "miellyttävä ihminen". "Miellyttävä nainen" on heti sävyltään ihan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä kirjoitti:
Tuollainen ylianalysointi ja saivartelu ei ole laisinkaan miellyttävää.
Mitäs ihmeen ylianalysointia tuo on? Jokainen ihminen joka kykenee ajattelemaan, miettii kivojen ensitreffien jälkeen millaisen vaikutelman vastapuoli mahtoi saada.
No minä en itse asiassa miehestä ole kiinnostunut. Eli tavallaan sama, mitä ajattelee minusta. Lähinnä uteliaisuudesta pohdin. Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne sitten osaa tarttua epäolennaiseen
mies51v
Älä nalkuta.
Naama kiinni läskiperse..
mies51v
Päkäpäkäpäkä... tarkista jo ne testotasos, vanha vässykkä.
Haloo, ei yhdestä neutraalista sanasta voi päätellä mitään. Ihme meininkiä. Mitä ihmettä pitäisi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän alistuva ja miehen mukaan taipuva.
Olin tyhmänkiltti ja manipuloitavissa. Tyttökaverit jaksoi ihmetellä miten mulla aina oli joku pitkä seurustelusuhde, he kun ei saaneet suhteita kestämään. Salaisuus oli että olin miellyttävä. Jossain hylkäämisen pelossa, läheisriippuvana olin aina mieliksi. Miellyttämisentarve on kyllä julma sana, ei kukaan halua olla hyväksikäytetty. Eli miellyttäjä kestää miehiltä huonoa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä kirjoitti:
Tuollainen ylianalysointi ja saivartelu ei ole laisinkaan miellyttävää.
Mitäs ihmeen ylianalysointia tuo on? Jokainen ihminen joka kykenee ajattelemaan, miettii kivojen ensitreffien jälkeen millaisen vaikutelman vastapuoli mahtoi saada.
No minä en itse asiassa miehestä ole kiinnostunut. Eli tavallaan sama, mitä ajattelee minusta. Lähinnä uteliaisuudesta pohdin. Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.
Namupala, ei yhtään ulkonäkökeskeistä..
Vierailija kirjoitti:
Edeltävien treffien jälkeen (eri mies, pari päivää sitten) mies laittoi viestiä, että olen namupala. En tiedä olenko mieluummin se vai miellyttävä.
Vähän varmaan kontekstista riippuu millaiset vibat tuo ’Namupala’ aiheuttaa...
Itse en ihan ensi-treffien jälkeen pistäisi, kuin ihan poikkeustapauksessa
Kun tulee sinuun on kuin tulisi Mieleen. Ainakin melkein.
Autotallissa hiljaa ja alistuvasti kaljapulloa moottoripyörää rassaavalle, sovinistiselle mätisäkille ojenteleva lapsinaisvartalo aikuisnännein.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, ei yhdestä neutraalista sanasta voi päätellä mitään. Ihme meininkiä. Mitä ihmettä pitäisi sanoa?
Taitaa olla parempi, ettei yksikään mies laita ikinä yhdellekään naiselle viestiä treffien jälkeen.
Naiset kun tuppaavat halkomaan atomeitakin ylianalysoidessaan.
Sitten naiset voivat itkeä , kun miehestä ei kuulu mitään.
Miellyttävä on epämiellyttävän vastakohta.
Miellyttävä nainen on sellainen joka ei ylitulkitse. Ylitulkinalla nimittäin saa asiat todella solmuun😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minkä ikäinen, kuinka sujuvaa tekstintuotto oli livenä? Onko tuo ainoa viesti?