Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä käytä eroakirkosta.fi palvelua

Vierailija
19.11.2019 |

Jos haluat erota kirkosta niin tee itse ilmlitus suoraan makstraattiin. Itse tein sen virheen että käytin eroakirkosta.fi palvelua ja nyt sähköpostiin tulvii massapostituksena vapaa-ajattelijoiden liiton viestetä jossa pyydetään ja kehotetaan kirkosta eronnutta liittymään liiton jäseneksi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin tuota palvelua käyttämällä vuonna 2016 eikä koskaan sen jälkeen tullut mitään muutakuin se koodi tai vahvistus. Taitaa nykyään sitten tulla, mutta merkitse ne suoraan roskapostiksi, niin menevät suoraan roskakansioon.

Vierailija
2/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitä uutiskirjettä saa lopetettua 😦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ajat sitten, eikä mitään spämmiä tullut silloin. Mutta samapa tuo on suoraan maistraatinkin kautta erota. Kunhan eroaa.

Vierailija
4/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta vapaa-ajattelijoiden postia tulvii kun sivuston kautta menee eroamaan kirkosta. Kukapa sitä sivustoa ylläpitää.

Vierailija
5/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kirkkoherranvirastossa hoitamassa asian.

Vierailija
6/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroan nyt loppuvuodesta, niin voinko saada takaisin maksamani kirkollisveron? Onko sillä väliä, koska eroaa?

Vierailija
7/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa palautetta, missään tapauksessa palvelua ei saisi käyttää mainostuskanavana.

Vierailija
8/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroan nyt loppuvuodesta, niin voinko saada takaisin maksamani kirkollisveron? Onko sillä väliä, koska eroaa?

Tämän vuoden veroja et saa enää takaisin, mutta kun eroat tämän vuoden puolella, vältyt maksamasta ensi vuonna.

Vierailija
9/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Kyseinen sivusto ei tallenna yksilöintitietoja. Minulle tai miehelleni ei ole tullut mitään spämmiä... Ja eihän tuonne edes syötetä s-posti osoitetta....

Vierailija
10/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa takaisin rahaa.

Vierailija
11/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko epätoivoinen jo kun tehtailee tällaisia?

Vierailija
12/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa takaisin rahaa.

Juu, rahaa ei saa takaisin ja loppuvuoisikin pitää vielä maksaa kirkollisveroa. Näin ainakin silloin kun minä erosin.

Vierailija
13/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan maksa enää erillistä kirkollisveroa. Kirkkoa rahoitetaan verovaroista, joten kaikki osallistuvat kustannuksiin uskontokunnasta riippumatta.

Vierailija
14/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sontapuhetta. Ei siellä edes kysytä sähköpostiosoitetta tai osoitetta.

Mitähän mieltä Jeesus olisi tuollaisesta valehtelusta?

Vierailija
15/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule koskaan eroamaan kirkosta. Kirkko voi erota minusta ja valtiosta, mutta minä en koskaan.

Vierailija
16/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin ajat sitten, eikä mitään spämmiä tullut silloin. Mutta samapa tuo on suoraan maistraatinkin kautta erota. Kunhan eroaa.

Seurakunta spämmää omilla viesteillään, riippumatta mitä kautta eroaa.

Vierailija
17/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan maksa enää erillistä kirkollisveroa. Kirkkoa rahoitetaan verovaroista, joten kaikki osallistuvat kustannuksiin uskontokunnasta riippumatta.

Tämä kannattaisi ehkä kertoa verottajallekin, niin poistaisivat verokorteista sen kirkollisverovelvollinen-ruudun.

Vierailija
18/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelusta joutuu helvettiin.

Vierailija
19/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroat tämän vuoden puolella, niin sinun ei tarvi maksaa enää ensi vuonna kirkollisveroa..

Vierailija
20/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Minä kävin kirkkoherranvirastossa hoitamassa asian.

Kannattaa tarkastaa ensi vuoden verokortista että tuliko asia hoidettua. Tyttöreni erosi kirkkoherran virastossa ja yllätys yllätys, eipä eroonnutkaan. Kannattaa käyttää tuota eroakirkosta.fi palvelua, se menee perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän