Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä käytä eroakirkosta.fi palvelua

Vierailija
19.11.2019 |

Jos haluat erota kirkosta niin tee itse ilmlitus suoraan makstraattiin. Itse tein sen virheen että käytin eroakirkosta.fi palvelua ja nyt sähköpostiin tulvii massapostituksena vapaa-ajattelijoiden liiton viestetä jossa pyydetään ja kehotetaan kirkosta eronnutta liittymään liiton jäseneksi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroan nyt loppuvuodesta, niin voinko saada takaisin maksamani kirkollisveron? Onko sillä väliä, koska eroaa?

Tämän vuoden veroja et saa enää takaisin, mutta kun eroat tämän vuoden puolella, vältyt maksamasta ensi vuonna.

Pitänee erota viimeistään 30.11 ?

Viimeistään 31.12. Mutta mikä estää eroamasta juuri nyt?

Vierailija
42/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaa kirkosta niin ei pitäisi olla mitään asiaa hautausmaalle tai kirkkohäihin. Ei se välttämättä paha ole.

Länkyti länkyti. Etkö tiennyt että hautaustoimintaa ei makseta kirkollisveroista? Kuka kirkkoon kuulumaton haluaisi kirkkohäät, kun ei niitä halua enää edes kirkkoon kuuluvat?

Aika moni kirkkoon kuulumaton haluaa kirkkojäät ja lapsen kastamisen.

Minusta se on hyvin omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroan nyt loppuvuodesta, niin voinko saada takaisin maksamani kirkollisveron? Onko sillä väliä, koska eroaa?

On väliä. Kannattaa erota ennen vuodenvaihdetta, muuten joudut maksamaan koko ensivuoden taas kirkkoveroa.

Vierailija
44/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin tuota palvelua käyttämällä vuonna 2016 eikä koskaan sen jälkeen tullut mitään muutakuin se koodi tai vahvistus. Taitaa nykyään sitten tulla, mutta merkitse ne suoraan roskapostiksi, niin menevät suoraan roskakansioon.

Mulle ei oo mitään spämmiä sieltä tänä vuonna tullut kun viime jouluna erosin. Onkohan vanha vai keksitty juttu?

Vierailija
45/45 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Päätin jo aikoja sitten, että vaikka uskoni ei kantaisi, en eroa kirkosta. Seurakunta, ainakin Suomessa tekee niin paljon hyvää, että maksan kymmenykseni mielelläni. Mielsin itseni ateistiksi jokunen vuosi sitten. Palasin uskoon, miten se nyt sitten pitäisi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän