Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eliittikumppanit - tuppisuiden treffipalsta?

Vierailija
19.11.2019 |

Mulla on ollut siellä profiili nyt jonkun aikaa. Olen akateeminen, hoikka ja ihan ok-näköinen. Mielestäni hyvät kuvat ja tekstit.
Deittiehdokkaita rivissä ihan kivasti, mutta...
Kukaan ei laita viestiä ja kukaan ei vastaa mun viesteihin (???) Miksi roikkuvat tuolla jos haku ei enää ole päällä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa tätä akateemisuutta. Oletatteko että se on jokin tae hyvästä parisuhteesta ja vakaasta luotettavasta persoonallisuudesta? Vai onko syy vain se ettei tarvitsisi toista ainakaan hävetä?

Minulle riittää että miehellä on koulutusta enemmän kuin pelkkä ammattikoulu. Toki akateeminenkin käy, koska itsekin olen. Miehille näyttää kelpaavan paremmin vaikka lähihoitaja, kunhan on kaunis.

Ap.

Voi luoja tuota akateemistavajakkiutta. En ole itse lähihoitaja ja lisäksi opiskelen yliopistossa, mutta en ymmärrä tuota lähihoitajien halveksuntaa alkuunkaan.

Lähihoitaja on yksi niistä oikeasti yhteiskunnallisestikin merkittävistä ja hyödyllisistä ammatteista- akateemisilla aloilla suurimassa osassa hyöty on lähinnä yksilötasolla, vaikka pitäisi itseään miten merkityksellisenä tahansa.

Me kaikki tarvitsemme lähihoitajia ja he ansaitsevat täyden arvostuksen.

Ihana kirjoitus, olen täysin samaa mieltä. Tuntuu usein pahalta, kun lähihoitajia arvostellaan niin rumasti ja tietämättömästi. Sitten lähipiirissä on lähihoitaja, joka suhtautuu työhönsä tosi tunnllisesti, osaa ammattinsa hyvin ja opettelee koko ajan lisää. Työ on henkisesti ja fyysisesti raskasta, ja koko sjan on seurattava potilaan vointia, ja konsultoitava muita ammattilaisia. Päivääkään en ole sitä työtä tehnyt, mutta en menisi vähättelemään.

Minä olen käynyt yliopiston, mutta en saanut juurikaan alani töitä. Nykyisin toimin lähihoitajana hammashoidon puolella. Vapaa-ajallani luen tietokirjallisuutta, käyn teattereissa, taidenäyttelyssä ja muissa harrastuksissa, joita myös ns. älykkäät ja kultturellit ihmiset harrastavat. Olenko kuitenkin white trash ja typerys vain siitä syystä, että olen lähihoitaja? Itse en haluaisi kumppania, joka luokittelee ja tuomitsee ihmisiä ammattinsa perusteella.

Vierailija
42/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa tätä akateemisuutta. Oletatteko että se on jokin tae hyvästä parisuhteesta ja vakaasta luotettavasta persoonallisuudesta? Vai onko syy vain se ettei tarvitsisi toista ainakaan hävetä?

Minulle riittää että miehellä on koulutusta enemmän kuin pelkkä ammattikoulu. Toki akateeminenkin käy, koska itsekin olen. Miehille näyttää kelpaavan paremmin vaikka lähihoitaja, kunhan on kaunis.

Ap.

Siitähän on ihan tieteellisiä tutkimustuloksia, että naisen ei tarvitse olla ammatillisesti miehen kanssa samalla tasolla, vaan ulkonäkö yms merkkaa parinvalinnassa enemmän. Nainen ei myöskään voi parinvalinnassa "paikata" huonoa ulkonäköä rahalla&asemalla toisin kuin mies. Yhdessä Armanin dokkarissakin oli keskustelua tästä aiheesta.

Todennäköisesti Ap:n ulkonäössä on jotain pielessä, tai sitten hän yrittää niitä kaikista parhaimman näköisiä miehiä tavallaan "yli oman tasonsa". Jotkut miehet kavahtavat vielä tänäkin päivänä myös sitä, jos nainen on aloitteellinen osapuoli.

Tai sitten on yrittänyt niitä, jotka eivät ole pyörineet linjoilla kuukausiin tai vuosiin. Parhaat ukot viety ajat sitten, vaikka profiili vielä näkyy. Aktiivisina jäljellä jämät, jotka eivät ap:lle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoilla spekseillä jokseenkin sama kokemus muutama vuosi sitten. Outoa.

Yllätti sekin, että näistä "eliittikumppani"miehistä vain harva oli akateeminen.

Uusi hyvin koulutettu, komea ja erittäin mukava miesystävä löytyi sitten helpohkosti muutoin :)

Varmaan siksi, että akateemisilla miehillä on vientiä muutenkin, eivätkä he ole niin parisuhteen perään. Naiset vaikuttaisi vähän tasokkaammilta, joten itsekin olen miettinyt, että kehtaako tuonne ei-akateemisena mennä? 

Kerro ihmeessä missä akateemisilla miehillä on vientiä. Ei ainakaan pk-seudulla ole sellaista paikkaa tullut vastaan

M33, FM

Vierailija
44/46 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sama juttu -kaikilla deittipalstoilla:

Kukaan ei Oikeasti hae mitään !!

Vierailija
45/46 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daamit vaan Roikkuu deiteissä !

Ei ne Oikeasti hae mitään!  - uskokaa nyt jo!!

Vierailija
46/46 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.