Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et matkustele?

Vierailija
10.08.2024 |

Onko syynä raha vai kielitaidottumuus?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan noista. En vain enää halua matkustaa, olen jo nähnyt kaiken.

Vierailija
2/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei jaksa. Matkustelen muutenkin vain siksi, että saan tutut kateelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkustelisin? Olen rahakas ja kielitaitoinen, kiitos kysymästä. 

Vierailija
4/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen kyllä.  Suomi, Ruotsi ja Norja.  12000 km tullut tälle kesälle.

Vierailija
5/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelenhan. Laitan joka kuukausi reissukassaan 500€, nyt joulukuuksi vähän kohde vielä auki (jotain lämmintä), keväällä USA ja kesäkuulle ajattelin Islantia. Enempää en saa lomapäiviä töistä 

Vierailija
6/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan matkustamista.

Vierailija
7/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi elää ilman matkustelua.

Nyt on talveksi varattu 2kpl kahden viikon reissuja ja lisää aletaan kohta varailemaan.

Vierailija
8/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään jonka kanssa matkustelisin. Samasta syystä en matkustele Suomessakaan. Jos jonnekkin joskus lähdin niin perillä totesi vain että nyt tämä on nähty ja sitten onkin aika lähteä takaisin kotiin. Lopuksi mieleen lomasta jää lähinnäettä menipä turhaan rahaa ja polttoainetta.

Onnellisia on ne joilla on joku jonka kanssa tehdä, kulkea, kokea ja ylipäätänsä elää merkityksellistä elämää.

Vierailija
9/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta matkustella. On parempaakin tekemistä kuin käyttää lomat ja vapaat matkusteluun. Kielitaitoa löytyy, olen asunutkin ulkomailla. Eikä se rahasta ole kiinni vaikken mikään rikaskaan ole.

Vierailija
10/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen sairauden vuoksi ei ole rahaa eikä voimia matkustella. Haluaisin kyllä.

Vierailija
11/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta turistihelvetit eikä juuri muutkaan paikat ulkomailta. Suomessa on paljon hyviä paikkoja, missä käydä. 

Vierailija
12/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää varaa matkustella. Ennen oli ja matkustin ainakin pari kertaa vuodessa jonnekin lämpimään paikkaan.

Vierailija
13/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan pakkaamista, jonottamista, autossa/bussissa/junassa/lentokoneessa istumista. Inhoan myös muiden ihmisten hölötystä ja huonoja tapoja. Rahasta ei ole kiinni eikä kielitaidostakaan. Oma koti ja kävelyetäisyys palveluihin, joten en kaipaa matkustusta elämääni hankaloittamaan ja luontoa pilaamaan.

Vierailija
14/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pieni palkka.

Vierailija
15/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en ossoo ulukomuan kielii ja tykkään olla kotosalla. En myöskää halluu käyttee vierasta apuva.

Vierailija
16/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha agorafobia. Reissaa tässä nyt sitten yhtään mihinkään.

Vierailija
17/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona. Ihan tarkoituksella ostin talon järven rannalta jotta voin lähteä veneilemään ja ihan tarkoituksella on sauna ja poreallas, ilmastointi,hehtaarin tontti jne. 

Vierailija
18/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele tällä hetkellä, miksi, siksi että olen matkustanut noin 47 maassa elämäni aikana, noin 40 vuoden aikana, aluksi huvin vuoksi, sitten myös työn takia. Matkustin kaikilla tasoilla, eli reppureissuissta viidentähden hotellimatkoihin ja räätälöityihin seikkailumatkoihin. Asuin ulkomailla noin 20 vuotta. 

Alan matkustaa taas, kun olen noin vuoden kuluttua taloudellisesti itsenäinen ja vapaa töistä, niin että teen vain joitain kiinnostavia projekteja, joita voin tehdä pitkälti etänä. 

En ole matkustanut pariin vuoteen koska ollut taloudellisia vastuita ja nyt ne alkavat olla hoidettu.

En ole oikein koskaan matkustanut Suomessa, koska olen suomalainen ja haluan olla hymyilevien, iloisten ja avuliaiden ihmisten parissa matkoilla, ja saada ovia auki kantamusteni kanssa, ilman että tarvitsee pyytää. 

Suurin syy etten matkusta Suomessa, on se että tämä DYI itsepalvelukulttuuri ei toimi matkalaiselle tai lomalaiselle. 

Vierailija
19/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin keskiviikkona Kroatiasta ja lokakuussa Maltalle. 🤩

Vierailija
20/109 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele ulkomailla, kun tuli ysäri pyörittyä pallon ympäri muutamia kertoja.

Nyt reissaan sinne mihin pyörällä jaksan polkea. Suomi on nyt tutumpi ja ruotsi ja norja. Riittää mulle.

Tän kesän pysyin kotinurkissa.

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan