Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eliittikumppanit - tuppisuiden treffipalsta?

Vierailija
19.11.2019 |

Mulla on ollut siellä profiili nyt jonkun aikaa. Olen akateeminen, hoikka ja ihan ok-näköinen. Mielestäni hyvät kuvat ja tekstit.
Deittiehdokkaita rivissä ihan kivasti, mutta...
Kukaan ei laita viestiä ja kukaan ei vastaa mun viesteihin (???) Miksi roikkuvat tuolla jos haku ei enää ole päällä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tyyppi ylipäätään ajattelee, että minäpä tässä olen "eliittiä" tai että tulevan treffi- tai puolisoehdokkaan keskeisin piirre tulee olla se, että hän jotenkin kuuluu "eliittiin"...

Kun on ensin ollut suoli24 treffi-kavavalla ja saanut sadalta pervolta setämieheltä viestejä, haluaa välillä jotain täyspäisempää viestittelyä.

Ap.

Vierailija
22/46 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vässykkä mies, siksi .

Naisilla on ihan täysi työ viestitellä mielenkiintoisimpien miesten kanssa, ei siinä ap enää kiinnosta .

Olen nainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tyyppi ylipäätään ajattelee, että minäpä tässä olen "eliittiä" tai että tulevan treffi- tai puolisoehdokkaan keskeisin piirre tulee olla se, että hän jotenkin kuuluu "eliittiin"...

Eliitti on vain  sivuston nimi, sisällä ihan tavallisia ihmisiä. Saitti on maksullinen mikä karsii jonkin verran noita yhden yön seuraa etsiviä. Luonneanalyysit ja ihmisten kuvaukset olivat hyviä, pystyi heti jättämään ne kaikkein vaihtelunhaluisimmat profiilit jatkamaan elämysmetsästystään. Toisaalta kun esim. meillä oli molemmilla urat ja asemat noita ei tarvinnut hävetä saitilla (tyyliin toimistotöitä tässä...), ihmiset olivat valmiimpia hyväksymään uran. Meillä toimi. t se toisensa löytänyt aviopari

Vierailija
24/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
25/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa tätä akateemisuutta. Oletatteko että se on jokin tae hyvästä parisuhteesta ja vakaasta luotettavasta persoonallisuudesta? Vai onko syy vain se ettei tarvitsisi toista ainakaan hävetä?

Miten häpeä liittyy asiaan? Oma puolisoni on akateemisesti koulutettu, mutta ei sitä kukaan ystäväni tai tuttavani ole koskaan kysynyt eikä se käy ilmi hänen ammatistaan (yrittäjä). Ansaitsee vähemmän kuin minä.

Vierailija
26/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa tätä akateemisuutta. Oletatteko että se on jokin tae hyvästä parisuhteesta ja vakaasta luotettavasta persoonallisuudesta? Vai onko syy vain se ettei tarvitsisi toista ainakaan hävetä?

Minulle riittää että miehellä on koulutusta enemmän kuin pelkkä ammattikoulu. Toki akateeminenkin käy, koska itsekin olen. Miehille näyttää kelpaavan paremmin vaikka lähihoitaja, kunhan on kaunis.

Ap.

Voi luoja tuota akateemistavajakkiutta. En ole itse lähihoitaja ja lisäksi opiskelen yliopistossa, mutta en ymmärrä tuota lähihoitajien halveksuntaa alkuunkaan.

Lähihoitaja on yksi niistä oikeasti yhteiskunnallisestikin merkittävistä ja hyödyllisistä ammatteista- akateemisilla aloilla suurimassa osassa hyöty on lähinnä yksilötasolla, vaikka pitäisi itseään miten merkityksellisenä tahansa.

Me kaikki tarvitsemme lähihoitajia ja he ansaitsevat täyden arvostuksen.

Vierailija
27/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää että miehellä on koulutusta enemmän kuin pelkkä ammattikoulu. Toki akateeminenkin käy, koska itsekin olen. Miehille näyttää kelpaavan paremmin vaikka lähihoitaja, kunhan on kaunis.

Ap.

Voi luoja tuota akateemistavajakkiutta. En ole itse lähihoitaja ja lisäksi opiskelen yliopistossa, mutta en ymmärrä tuota lähihoitajien halveksuntaa alkuunkaan.

Lähihoitaja on yksi niistä oikeasti yhteiskunnallisestikin merkittävistä ja hyödyllisistä ammatteista- akateemisilla aloilla suurimassa osassa hyöty on lähinnä yksilötasolla, vaikka pitäisi itseään miten merkityksellisenä tahansa.

Onko väärin haluta koulutukseltaan samaa tasoa tai edes lähellä sitä olevaa kumppania? Minulla ei ole mitään henkilökohtaista esim nuohoojaa tai roskakuskia vastaa, mutta suhteeseen haluan jonkun jolla on jotain yhteistä minun kanssani ja joka on älyllisesti about samalla tasolla.

Vierailija
28/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mullekaan juuri viestejä ole tullut, vaikka olen itse aika aktiivisesti laitellut hymyjä. Tai sitten vaihdetaan muutama viesti ja sit keskustelu kuivuu.

Mä olen mielestäni kaunis, hoikkakin ja ok ammatissa. 40 vuotias nainen.

Vierailija
29/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyi se mies sitten? ?

Vierailija
30/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen = älykäs

Duunari = tyhmä

Oikeastiko joku ajattelee näin? :D

Vierailija
31/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä näkee, että viestini on luettu, tulee vihreä väkänen. Silti ei vastausta. =(

Ap.

Mitä tuota ihmettelemään, siinähän on kolme vaihtoehtoa:

- ulkonäkösi ei ole riittävä. Ehkä olet vain liian tukeva ollaksesi kiinnostava?

- profiilitekstisi ja/tai viestisi antavat sinusta tyhmän vaikutelman.

- olet mies.

Pohdi ensin sitä profiilitekstiäsi ja koeta sitten seuraavaksi laittaa edustavampia kuvia.

Ja kerro rehellisesti muotosi, älä piiloudu "normaalipainon" taakse.

...tai jos olet mies, niin sitkeyttä vaan. Ja ehkä vähän vähemmän sitä epätoivoista yrittämistä.

Deittipalstoilla(kin) kun lähes aina miehet joutuvat tekemään aloitteet, naiset suorastaan hukkuvat vastauksiin, niin eivät jaksa vastata kaikille. Kirjoita fiksusti ja röökit, autot ja kaljat pois kuvista niin voi joskus tärpätäkin.

Nainen joka deittipalstalla lähestyy aloitteellisesti miestä, on aina todella vahvoilla, jos vaan ulkonäkö on edes suunnilleen keskinkertainen.

Vierailija
32/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen = älykäs

Duunari = tyhmä

Oikeastiko joku ajattelee näin? :D

Mensan sivun esittelyn mukaan jäseninä on mm. tavallisia roskakuskeja, peruskoulun käyneitä, tohtoreita ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä.

Korkea ÄO on synnynnäinen ominaisuus eikä siihen vaikuteta titteleillä tai sillä että perii miljardi euroa. Eikä se myöskään takaa sitä että henkilö kiinnostuu mammonan haalimisesta tai titteleistä.

Vierailija
33/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on kaunis, hoikka ja hyvä työ ei vielä kerro ihmisestä oikein mitään eikä tarkoita että miehet juoksisi perässä. Luonnehan se loppupelissä on tärkeää ja se että kohtaako sellaisen ihmisen jonka kanssa "kipinöi".

Vierailija
34/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo deittisivusto jättää myös epäaktiiviset ja maksunsa maksamatta jättäneet ihmiset hakuihin roikkumaan pitkäksi aikaa, elleivät nämä erikseen poista profiiliaan. Liityin sinne muutama vuosi sitten. Muistelen, että sen jälkeen kun olin jo aikoja sitten lopettanut tilauksen, pääsin vielä sivustolle katsomaan, että minulle on tullut uusia, tuoreita viestejä, mutta en päässyt enää lukemaan niitä.

Tuo selittää, miksi moni on päätynyt johtopäätökseen, että sivusto on täynnä feikkiprofiileita. Ovat vain entisiä käyttäjiä, jotka joko löysivät etsimänsä, tai luopuivat leikistä. Liekö joku vainajakin joukossa.

Vierailija
35/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Onko väärin haluta koulutukseltaan samaa tasoa tai edes lähellä sitä olevaa kumppania? Minulla ei ole mitään henkilökohtaista esim nuohoojaa tai roskakuskia vastaa, mutta suhteeseen haluan jonkun jolla on jotain yhteistä minun kanssani ja joka on älyllisesti about samalla tasolla.

Sama täällä. En missään tapauksessa halveksi siivoojia, enkä iki maailmassa halua heille mitään pahaa. Ymmärrän täysin, että julkiset tilat olisivat aiva p...ssa ilman heitä. Tauditkin leviäisivät kuin keskiajan kaupungeissa. Mutta luonteeni hallitsevin piirre onhalu tietää ja ymmärtää. En pääse samalle aaltopituudelle sellaisen kanssa, jolla näin ei ole. Yleensä akateemisuus indikoi älyllisiä kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
36/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita käyttävä psyykkisesti sairas mies räiskäsi taannoin naisystäväni ja kaksi muuta tuntemaani naista. Kyseisellä miehellä oli ainakin jossain vaiheessa profiili eliittikumppaneissa ja vientiä riitti.

Vierailija
37/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Siitähän on ihan tieteellisiä tutkimustuloksia, että naisen ei tarvitse olla ammatillisesti miehen kanssa samalla tasolla, vaan ulkonäkö yms merkkaa parinvalinnassa enemmän. Nainen ei myöskään voi parinvalinnassa "paikata" huonoa ulkonäköä rahalla&asemalla toisin kuin mies. Yhdessä Armanin dokkarissakin oli keskustelua tästä aiheesta.

Todennäköisesti Ap:n ulkonäössä on jotain pielessä, tai sitten hän yrittää niitä kaikista parhaimman näköisiä miehiä tavallaan "yli oman tasonsa". Jotkut miehet kavahtavat vielä tänäkin päivänä myös sitä, jos nainen on aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
38/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Ihana kirjoitus, olen täysin samaa mieltä. Tuntuu usein pahalta, kun lähihoitajia arvostellaan niin rumasti ja tietämättömästi. Sitten lähipiirissä on lähihoitaja, joka suhtautuu työhönsä tosi tunnllisesti, osaa ammattinsa hyvin ja opettelee koko ajan lisää. Työ on henkisesti ja fyysisesti raskasta, ja koko sjan on seurattava potilaan vointia, ja konsultoitava muita ammattilaisia. Päivääkään en ole sitä työtä tehnyt, mutta en menisi vähättelemään.

Vierailija
39/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun joku määrittä itsensä eliittiin, niin naisella nirppanokkaisuus on tapissa ja miehellä narsismi on paras ominaisuus.

Vierailija
40/46 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Siitähän on ihan tieteellisiä tutkimustuloksia, että naisen ei tarvitse olla ammatillisesti miehen kanssa samalla tasolla, vaan ulkonäkö yms merkkaa parinvalinnassa enemmän. Nainen ei myöskään voi parinvalinnassa "paikata" huonoa ulkonäköä rahalla&asemalla toisin kuin mies. Yhdessä Armanin dokkarissakin oli keskustelua tästä aiheesta.

Todennäköisesti Ap:n ulkonäössä on jotain pielessä, tai sitten hän yrittää niitä kaikista parhaimman näköisiä miehiä tavallaan "yli oman tasonsa". Jotkut miehet kavahtavat vielä tänäkin päivänä myös sitä, jos nainen on aloitteellinen osapuoli.

Mä muistan tuon Armanin jakson. Arman vielä totesi sille tutkijalle, että naiset varmaan vihaa sua :D