Olen työtön ja pelannut koko yön taas..Heräsin eilen klo 16
Ja tämä ei oikeastaan ole yhtään hassumpi elämäntapa...Ajauduin tähän noin 25-vuotiaana koska en ollut ikinä päässyt parisuhteeseen, ja kaikki ponnistelut työelämää tai muutakaan "oikeaa elämää" kohtaan alkoivat tuntua turhilta. olin jo yläasteikäisestä toivonut löytäväni elämääni rakkauden, mutta hiljalleen minulle valkeni ettei sitä ole tarkoitettu kaikille. Olen nyt 33-vuotias ja kokonaan työelämästä syrjäytynyt, enkä täten enää parisuhdekelpoinenkaan. Nautintoa saa pelaamisesta, musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista sekä hyvästä ruoasta : )
Tämä ei ole ollenkaan hassumpi kohtalo kun tarkemmin ajattelee...Paljon paremmin menee nyt kuin päätä hakatessa seinään nuorempana naisasioiden takia.
Kommentit (52)
Aika laittaa nukkumaan. Pelatkaahan työttömät kuulokkeet korvilla. Pahimpia ovat ne, joilla on kaiuttimet ja eivät sitten uskalla edes avata ovea kun menen kilkuttamaan ovikelloa kello 00.30.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, ennen sain näillä provoilla aina vaahtoavan 80äo kokoomustrollin paikalle.
Mikä on muuttunut?
Suutu jo.
Vartiainen taitaa tähän aikaan olla jo torkkupeittonsa alla kuorsaamassa kuolaansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä onnettomia elämäntapatyöttömiä. Tosi tylsältä vaikuttaa elämänne. Missä ovat henkiset haasteenne ja työelämän sosiaaliset suhteet? Millä elätte vanhuksina ilman eläkettä? Yhteiskunnan ei tulisi tällaisia ihmisiä elättää.
Eläkejärjestelmä kaatuu seuraavan 10-15 vuoden sisällä siihen että maksajia on enää murto-osa saajista...
Kyllähän se niin on, että työttömällä pitää olla edes jotain aktiviteetteja elämässään. Olipa se sitten yön lävitse pelaamista, pasianssin peluuta, urheilua tai vaikka ristikoiden tekoa, mutta pääasia on se, että on mielekästä tekemistä ja saa jotain kautta itselleen hyvän olon. Ainakin itse vertailen ihan surutta itseäni töissä oleviin ja pariutuviin ihmisiin, niin on mukava edes hetkellisesti paeta sitä omaa todellisuuttaan jonkun mukavan puuhan pariin.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen työtön ja heräsin viideltä aamulla. Nukkumaan menin vähän vaille 12 ja taas jäi unet lyhyeksi. Edellisen yön nukuinkin huikeasti 9 tuntia. Sressi riivaa ja uniongelmat pahenee sitä mukaa. Kaljaa on pakko välillä ottaa ja sitten ei tarvi nukkua ollenkaan kun viettää krapuloita. Ikää 48 ja hermot on aika lailla p as kana.
Mitä sä stressaat? Unohda koko työttömyys ja tee elämästäsi muuten mielekäs - tuolla tavalla pilaat vaan koko elämäsi. Muista, että sulla on vaan yksi ja kallisarvoinen elämä, kuten meillä kaikilla.
Uniongelmat saa aikaan syvää masennusta - tilaappa aika psyk. sairaanhoitajalta ja mene hänen kanssaan juttelemaan, sitä kautta pääset sitten psykiatrille, joka määrää sulle sitten unilääkettä tai/ja terapiaa, koska onhan sun pakko saada nukuttua, muuten sekoat. Näin on moni tehnyt ja selvinnyt normielämään takaisin.
Muista, että työttömiä on jo todella paljon - tosi paljon enemmän, kun mitä sanotaan - oikeasti työttömiä on jopa puoli miljoonaa, ne on vaan pimitetty tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä onnettomia elämäntapatyöttömiä. Tosi tylsältä vaikuttaa elämänne. Missä ovat henkiset haasteenne ja työelämän sosiaaliset suhteet? Millä elätte vanhuksina ilman eläkettä? Yhteiskunnan ei tulisi tällaisia ihmisiä elättää.
Hyvähän sun on sanoa - olet kuin Orpo:" Miksi he eivät mene töihin?"
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelaat? :)
dotaa
-ap
taas on tullut valvottua koko yö : )
sama
työtä ja naisia ei riitä kaikille
awesome tykittää atk ja kuunnella teknoo (kuulokkeilla) koko yö
herätyskello täytyy laittaa, että kerkeää kaupasta ostamaan jalostaja hernekeittoa
Onneksi asunnossani on hyvä äänieristys ja voin käyttää kaiuttimia yöllä ^^
Ootko TE-toimiston vai TYPin asiakas?