Äkäinen miesystävä
Vaikuttaa olevan tyytyväinen vain ja ainoastaan lähibaarissa. Sen henkilökunta, palvelu ja muut asiakkaat eivät häiritse.
Kaikkialla muualla kaikki ovat idiootteja minä mukaanlukien. Itsepalvelukassalla tiuskitaan kovaan ääneen kun kaiken joutuu tehdä itse. Talon pihalla ollaan väärässä paikassa. Sisätiloissa minä olen aina tiellä, tavarat on väärässä paikasaa, lämpötila on kuuma jos on pyykkiä myöskin kostea. Huonekaluja tyrkitään pois tieltä, tavarat mm reput ja puhelimet heitellään kasaan kun ollaan lähdössä johonkin. Minä puen aina liian hitaasti joten lähtiessä marssitaan raivokkaasti pihalle ja autolle. Olen myöskin tiellä eteisessä pukiessani. Joka paikassa (paitsi baarissa) marssitaan raivokkaan kärsimättömästi ja poistutaan vauhdilla. Ei juuri taakse vilkuilla olenko huomannut tai pysynyt perässä. Huudetaan kaupassa myyjille, joilla on kuormaa käytävällä ym.
Ainoa poikkeus siis baari jossa käydään jopa pahoittelemassa, jos juuri oltiin muiden ysrävien kanssa sovittu poistua ja ilmeisesti suosikki(?) myyjä sattuu juuri tulemaan vuoroon.
Juu meni lopulta hermo ja nyt minä olen naurettava kun kilahdin taas baariviikinlopun jälkeen kun pitäisi arkena hoitaa jotain yhteistä asiaa niin paikalle ajetaan taas raivokuskityylillä matkitaan kaupassa ivallisesti myyjän tervetulotoivotus ja todetaan suoralta kädeltä, että ei täällä kuitenkaan ole sitä mitä haettiin, istutaan passiivisesti hetki paikoillasn kun yritän selvittää vaihtoehtoja ja marssitaan taas pihalle taakse vilkuilematta...
Kommentit (14)
En nyt avaa sen enempää onko enää eilisen jälkeen nykyinen vai ei. Halusin tämän vain johonkin purkaa.
Epävakaa persoonallisuushäiriö ja alkoholisti. Muuten varmaan mukava mies.
Jätä mies sinne baariinsa ja kerro, että sinne voi jäädäkin. Eihän tuollaisen patologisen raivoajan kanssa pysty terve ihminen elämään. Mies ei todennäköisesti näe itse toiminnassaan mitään outoa. Monet ihmiset, varsinkin miehet, pitävät jatkuvaa vitutusta normaaliolotilana ja aikuisen elämään kuuluvana. Sinun miesystäväsi kohdalla arvelen myös reippaan alkoholinkäytön vaikuttavan raivoamiseen ja lyhytpinnaisuuteen.
Tämä suhde alkoi loppukesästä. En ole mielestäni läheisriippuvainen. Hyvin pettynyt kyllä. Sängyssä ja muuten lähellä on ollut hyvä olla, mutta käytös arjessa todella hämmentävää jopa pelottavaa.
Kaikkee sinäkin kestät, vain siksi, että joku mies pitää olla. Onnea elämällesi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies sinne baariinsa ja kerro, että sinne voi jäädäkin. Eihän tuollaisen patologisen raivoajan kanssa pysty terve ihminen elämään. Mies ei todennäköisesti näe itse toiminnassaan mitään outoa. Monet ihmiset, varsinkin miehet, pitävät jatkuvaa vitutusta normaaliolotilana ja aikuisen elämään kuuluvana. Sinun miesystäväsi kohdalla arvelen myös reippaan alkoholinkäytön vaikuttavan raivoamiseen ja lyhytpinnaisuuteen.
Niin. En osaa määritellä onko alkoholinkäyttö liian reipasta. Käy kuitenkin kokopäivä (vuoro) työssä.
Kyllähän se alkoholi aiheuttaa vieroitusoireita ihan kuin mikä tahansa muukin päihde, ja näihin aika oleellisesti kuuluu tuo hermostuneisuus. Mä ehdotan päihdehoitajalla käyntiä. Jos mies ei ole valmis hakemaan apua ongelmiin, niin sitten eroa on syytä harkita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee sinäkin kestät, vain siksi, että joku mies pitää olla. Onnea elämällesi.
On kyllä kokemusta elää ilman miestäkin. Ihmettelen vain. Kiitos!
Äkäinen mutta kuitenkin nykyinen? Miks hitossa?