Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomien jouluun kuuluu varmaan paljon alkoholia.

Vierailija
18.11.2019 |

Vai miten on?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulu, en kuluta alkoholia juuri muutenkaan.

Vierailija
2/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,,jos joutuu viettämään joulua lapsiperheiden kanssa niin eihän sitä selvin päin kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulu. Emme mieheni kanssa käytä alkoholia ollenkaan muutenkaan.

Vierailija
4/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulu, kun olen töissä.

Vierailija
5/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu. Mutta ei eroa mitenkään muista päivistä. Olisin halunnut lapsia, en saanut.

Vierailija
6/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu alkoholi jouluun. Paitsi jos joutuu viettämään se sukulais räkänokka kakaroiden seurassa. Eihän sitä touhua selvinpäin voi katsoa.

Vierailija
7/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Kun ei voi lapsia, niin elämä voi olla yhtä ryyppäämistä? Ai että semmoinen on arvomaailma aloittajalla. Doddih. 

Vierailija
8/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikuiset lapset mutta en ota silti alkoholia jouluna. Vietetään joulu yhdessä.

Vierailija
9/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Olen Thaimaassa eikä siellä ole juurikaan houkutuksia moraalittomuuksiin.

Vierailija
10/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olen viimeksi juonut alkoholia jouluna.

Vierailija
11/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut alkoholia osaksi joulua vaikka sitä muuten käytän. En myöskään pidä viinistä. Mukillisen Lignell & Piispasen glögiä saatan juoda hyvän jouluaterian päätteeksi vaimon kanssa illalla piparin kera.

Vierailija
12/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. saatan jopa jouluaterialla ottaa lasin viiniä. Olenhan lapsettomana tällainen elämäntapajuoppo.

Aloittaja vissiin oli 24/7 kännissä ennen kuin pamahti paksuksi.

Vierailija
13/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me juoda alkoholia muutenkaan, miksi juotaisiin jouluna.

Vierailija
14/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat jo aikuisia. Lounaalla riisipuuron kanssa pieni lasillinen portviiniä. Ennen jouluateriaa skoolaamme shampanjalla. Kalapöydän seurana hyvää valkoviiniä ja pääruoan yhteydessä punaviiniä ja olutta, mitä kukin haluaa, ja tietysti vettä. Kahvi avec halukkaille.

Kukaan ei koskaan tule humalaan, alkoholia voi nauttia kohtuudella.

Vierailija
15/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun vaikka sinulla ei juomisen hallinta onnistuisikaan ilman painetta huolehtia lapsista niin sama ei suinkaan päde kaikkiin.

Vierailija
16/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tässä keskustelussa sanoo ettei juo. Kuitenkin joulu on alkon vilkkaimia myyntiaikoja. Juupa juu kaiken juo aina joku muu.

Vierailija
17/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juhli joulua ollenkaan, ihanaa kun ei tarvi lapsettomana mitään koristeluja tai jouluruokia. Mutta kun siinä nyt muutama vapaapäivä on, niin kyllä saatan kännit riipaista, rankan työrupeaman vastapainoksi.

Vierailija
18/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tässä keskustelussa sanoo ettei juo. Kuitenkin joulu on alkon vilkkaimia myyntiaikoja. Juupa juu kaiken juo aina joku muu.

No ne vanhemmat. Ei kestä selvin päin sitä härdelliä jouluna.

Vierailija
19/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ei tosin yhtä paljon kuin aloittajalla tai sukulaisillaan. Siksi en pelkää ja vihaa alkoholia kuten aloittaja. Vain ne vihaavat joilla on ongelma.

Vierailija
20/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne lapsiperheet kittaavat viinit kitusiin kun ei perhejuhlaa selvin päin jaksa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä