Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin ja uskoin pitkään, että Jumala vastaa rukouksiin. Nyt 40 v ikäisenä on myönnettävä, ei kuule eikä vastaa.

Vierailija
18.11.2019 |

Parempi kun ei usko mihinkään vaan tekee työtä ja toimii asioiden eteen.

Kommentit (477)

Vierailija
161/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä? Ohhoh no pierase ilimoille niin olos helepottuu!

Vierailija
162/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle jumala antoi parantumattomaan taudin joka vaikeuttaa elämääni, parantaakseen elämääni. Kuulostaa hassulta, mutta niin se on. Ilman tätä olisin jatkanut vanhaa elämääni, eikä minulla olisi mitään mitä minulla nyt on.

Oletko miettinyt, että miksi jumalasi niin teki? Miksi jollekin sarjamurhaajalle ei jumala langeta sairauksia?

Se sarjamurhaaja vastaa teoistaan viimeisellä tuomiolla, jos ei tee parannusta elämästään ja synneistään jo täällä maanpäällisessä elämässä. Toki sarjamurhaajakin voi sairastua fyysisesti tai psyykkisesti. Pakkohan sen on ollakin psyykkisesti sairas, tai sitten riivattu.

Suomalaisissa seurakunnissa kiertää m.urha aja saarnaamassa.

Vapautuu pian vankilasta.

Jos hänen murh aam ansa ihminen oli ateisti..niin joutuuko murha..ttu h.elv ettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on semmoinen mielikuvituskaveri. Sille voi kyllä jutella, mutta ne vastaukset pitää itse keksiä. 🙂

Todista se, että Jumalaa ei ole olemassa. Todisteeksi ei riitä se, että sinä et itse usko.

Tähän olisikin aika mielenkiintoista saada todistusaineisto :D

Vakavasti sairaat pienet viattomat lapset.

Ei riitä todisteeksi. Kristinuskon mukaan maailma on pahan  ja synnin vallassa ja täällä on sairauksia, myös lapsilla. Ja jos se sairas ja viaton lapsi kuolee, niin se menee sen jälkeen taivaaseen, jossa sillä on hyvä olla.

Ei mene ,jos ei ole kastettu. Johtuu perisynnistä.

Menee pir.un grilliin kebaabiksi.

Kristus sovitti kaikki synnit. Kastamatonkin voi päästä taivaaseen, siitä on ihan mustaa valkoisella Raamatussa. Muista Kristuksen sanat sille katuvalle rosmolle joka oli yhtäaikaa ristii-nnaulittuna.

Jos lasta ei ole kastettu..niin h.elvetti odottaa.

Jeesus kortti kuuluu vain kastetuille.

Protestanttisessa teologiassa perisynti katsotaan aktuaaliseksi synniksiselvennä, ei pelkäksi asiantilaksi, ja protestanttisen teologian mukaan jokainen ihminen syntyy perisynnin turmelemana ja oletusarvoisesti kadotettuna (eli jokaisen ihmisen oletusarvoinen kohtalo on kuoltuaan joutua Helvettiin

Siis muuten ihminen on täydellisen jumalan kuva, mutta kun kerran meni syömään puusta (koska ei perusteltu ja selitetty miksi ei saa syödä), niin ihmisestä tuli alhaisin mahdollinen saasta jumalan silmissä. Poltettavaa jätettä on ihminen kun ei yhden kerran totellut jumalaa?

En minä voi mitenkään tuollaista lapsellista narsistia palvoa. En voi edes käsittää millainen ohutnahkainen narsisti sellaista palvoisi. No sellainempa hyvinkin, jos on vapaalippu luvassa.

Vierailija
164/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle jumala antoi parantumattomaan taudin joka vaikeuttaa elämääni, parantaakseen elämääni. Kuulostaa hassulta, mutta niin se on. Ilman tätä olisin jatkanut vanhaa elämääni, eikä minulla olisi mitään mitä minulla nyt on.

Oletko miettinyt, että miksi jumalasi niin teki? Miksi jollekin sarjamurhaajalle ei jumala langeta sairauksia?

Se sarjamurhaaja vastaa teoistaan viimeisellä tuomiolla, jos ei tee parannusta elämästään ja synneistään jo täällä maanpäällisessä elämässä. Toki sarjamurhaajakin voi sairastua fyysisesti tai psyykkisesti. Pakkohan sen on ollakin psyykkisesti sairas, tai sitten riivattu.

Jos hänen murh aam ansa ihminen oli ateisti..niin joutuuko murha..ttu h.elv ettiin?

Rikoksen uhri joutuu p.irun grilliin ja hänet t.appanut on Jeesuksen ystävä!!!!

Kiitetty olkoon herra!!

Vierailija
165/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä löytynyt sitä uskovaista joka osaisi selittää mitä tekemistä sellaisella jumalalla on rakkauden kanssa, joka uhraa oman poikansa itselleen, ettei itse "tarvitsisi" tuomita kaikkia ihmisiä helvetin liekkeihin, vaan vain ne jotka eivät usko että hän tapatti oman poikansa oman itsensä tuomitsevuuden ja kostonhimon vuoksi?

Eipä osaa uskovaiset selittää, miten tuo olio on muka suurin maailmankaikkeuden "rakkaus", kun vaatii ihmisiä uskomaan ilman todisteita tuohon juttuun, ja jos EI PYSTY uskomaan, niin ikuinen kidutus.

Ei tule selitystä miksi se poika piti kiduttaa? Kenelle se uhrattiin? Jumalalle itselleen? Saatanalle? Mille?

MIKSI? Oliko ihan pakko?

Voin avittaa vähäsen, ja selittää että järkevämpi ja rakkaudellisempi jumala käyttäisi sielunvaelluksen mahdollisuutta ja oikeudenmukainen jos haluaisi olla, niin karma on aika hyvä. Ei mikään vapaalippu jokaiselle ihmishirviölle pelkän uskomiskyvyn mukaan.

Uskomiskyky ja tiettyyn uskonlahkoon syntyminen kun ei ole mikään hyvyyden mittari. Miksi maailmankaikkeuden viisain ja rakkaudellisin olento käyttäisi ihmisen mittarina jotain noin TYPERÄÄ?

Ja millainen ihminen hyväksyy tuollaiset epäreilut, sairaat ja rumat opit?

Juurikin näin, oon aina ihmetellyt, että jos todella se Raamatun Jumala olis olemassa, olisin aivan valtavan PETTYNYT, että niin surkean inhimillinen, ahdasmielinen, vihamielinen, kostonhimoinen, pikkumainen ja ylpeä olento olisi se "kaikkivaltias". Järkyttävää miten ihmiset ei nää Raamattu on kirjoitettu hallitsemaan massoja ja ohjaamaan ihmisiä, kuinka Mooses oli pikkumaisin ja ylimielisin ihminen ikinä jne. Ihan naurettavaa tekstiä.

Minä voin ihan pahoin ja kärsin henkisesti kun ajattelenkin sitä valtavaa ihmismäärää joka uskoo tuollaiseen rumaan ja pahaan satuun. Olen surullinen ja vihainen kun pienille lapsille opetetaan tuollaista vastenmielistä ja kamalaa juttua totena.

Olet todella tekopyhä, jos näet tämän suurimpana satuna mitä ihmisille syötetään ja jolla ihmisiä hallitaan. Kannattaa avata vähän mieltä ja katsoa ympärille avoimin silmin, miettiä mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä ja ajatella mikä todella on lapsille pahaksi tänäpäivänä. Sitten voi miettiä voisiko uskonnoilla olla hyviäkin asioita ihmisille kuten, älä tapa ym.

Vierailija
166/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen aktiivinen seurakuntalainen. Kävin kirkossa, tilaisuuksissa ym. Nykyään en halua. Usko ei ole kadonnut, ja edelleen kuuntelen radiosta jumalanpalveluksen joka sunnuntai. En vain näe itseäni siinä yhteisössä osana. Kaikki ne onnellisen oloiset perheet... Minäkin olen useimmiten onnellinen, mutta erillä tavalla. Tuntuu, että minun maailma on niin kaukana siitä elämästä, ja emme tule hyväksytyksi. 

Vierailija
167/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on semmoinen mielikuvituskaveri. Sille voi kyllä jutella, mutta ne vastaukset pitää itse keksiä. 🙂

Todista se, että Jumalaa ei ole olemassa. Todisteeksi ei riitä se, että sinä et itse usko.

Ei riitä todisteeksi. Kristinuskon mukaan maailma on pahan  ja synnin vallassa ja täällä on sairauksia, myös lapsilla. Ja jos se sairas ja viaton lapsi kuolee, niin se menee sen jälkeen taivaaseen, jossa sillä on hyvä olla.

Kristus sovitti kaikki synnit. Kastamatonkin voi päästä taivaaseen, siitä on ihan mustaa valkoisella Raamatussa. Muista Kristuksen sanat sille katuvalle rosmolle joka oli yhtäaikaa ristii-nnaulittuna.

Protestanttisessa teologiassa perisynti katsotaan aktuaaliseksi synniksiselvennä, ei pelkäksi asiantilaksi, ja protestanttisen teologian mukaan jokainen ihminen syntyy perisynnin turmelemana ja oletusarvoisesti kadotettuna (eli jokaisen ihmisen oletusarvoinen kohtalo on kuoltuaan joutua Helvettiin

Aivan, perisynti oli olemassa mutta kun Jeesus lunasti kaikki synnit kuolemallaan niin sitä ei ole enää. Katsos kun kirja luetaan alusta loppuun eikä niin että pompitaan sinne ja tänne miten sattuu. Aluksi oli perisynti mutta tarinan edetessä Jeesus lunastaa sen ja sen jälkeen sitä ei enää ole ollut, kaikki synnit on nyt anteeksi annettu. Piste. Uskovaisten pitää ymmärtää, että ei se asia muutu siitä, että aloittaa sen kirjan uudestaan ja yhtäkkiä taas ollaan syntisiä. Se on samanlaista tyhmyyttä kuin lapsi joka lukee sadun monta kertaa jotta saisi eri lopputuloksen, ei hommat mene niin. Uusi testamentti on kertomus siitä että me ollaan nyt synnittömiä, oli joskus perisynti mutta ei ole enää. Ei se takaisin tule sillä että kirjan avaa siitä kohtaa missä se vielä vaikuttaa tarinassa. Uskomatonta tyhmyyttä uskovaisilla jos sitä ei tajua.

Vierailija
168/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei pidä paikkaansa. Lue Raamattu.

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

Vierailija
169/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä löytynyt sitä uskovaista joka osaisi selittää mitä tekemistä sellaisella jumalalla on rakkauden kanssa, joka uhraa oman poikansa itselleen, ettei itse "tarvitsisi" tuomita kaikkia ihmisiä helvetin liekkeihin, vaan vain ne jotka eivät usko että hän tapatti oman poikansa oman itsensä tuomitsevuuden ja kostonhimon vuoksi?

Eipä osaa uskovaiset selittää, miten tuo olio on muka suurin maailmankaikkeuden "rakkaus", kun vaatii ihmisiä uskomaan ilman todisteita tuohon juttuun, ja jos EI PYSTY uskomaan, niin ikuinen kidutus.

Ei tule selitystä miksi se poika piti kiduttaa? Kenelle se uhrattiin? Jumalalle itselleen? Saatanalle? Mille?

MIKSI? Oliko ihan pakko?

Voin avittaa vähäsen, ja selittää että järkevämpi ja rakkaudellisempi jumala käyttäisi sielunvaelluksen mahdollisuutta ja oikeudenmukainen jos haluaisi olla, niin karma on aika hyvä. Ei mikään vapaalippu jokaiselle ihmishirviölle pelkän uskomiskyvyn mukaan.

Uskomiskyky ja tiettyyn uskonlahkoon syntyminen kun ei ole mikään hyvyyden mittari. Miksi maailmankaikkeuden viisain ja rakkaudellisin olento käyttäisi ihmisen mittarina jotain noin TYPERÄÄ?

Juurikin näin, oon aina ihmetellyt, että jos todella se Raamatun Jumala olis olemassa, olisin aivan valtavan PETTYNYT, että niin surkean inhimillinen, ahdasmielinen, vihamielinen, kostonhimoinen, pikkumainen ja ylpeä olento olisi se "kaikkivaltias". Järkyttävää miten ihmiset ei nää Raamattu on kirjoitettu hallitsemaan massoja ja ohjaamaan ihmisiä, kuinka Mooses oli pikkumaisin ja ylimielisin ihminen ikinä jne. Ihan naurettavaa tekstiä.

Raamatun Jumala on todella kammottava persoonallisuus, mutta Jeesuksella oli paljon hyviä juttuja ja arvomaailma. Ei uskoisi mitenkään että hänen faijansa on tuollainen heikkomielinen sadisti, ja typerys.

Vierailija
170/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on joku joka oikeasti haluaa pelastua ja uskoa Jumalaan, niin neuvon ottamaan Raamatun käteen ja rukoilemaan apua lukemiseen. Aloita Uudesta Testamentista vaikka ihan siitä alusta.

Tie ei tule olemaan helppo mutta meille on luvattu, että jokainen anova saa ja etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Siunausta sinulle lukuhetkiisi!

Vierailija
171/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

Se on sen herran tapa rakastaa.

Vierailija
172/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole viaton, vaan olemme kaikki perisynnin alaisia.

Jeesushan kuulemma sovitti kaikki synnit, mutta sitä ei lasketa.

Kristinuskon mukaan ihminen syntyy syntisenä tähän maailmaan ja myös kuolee syntisenä. Tosin Jeesukseen uskomalla synnit saa anteeksi ja pääsee taivaaseen kuoleman jälkeen. Ne jotka eivät syntejään kadu eivät niitä anteeksi saa, joutuvat Helvettiin .

Näin olen asian käsittänyt. En ole itse uskossa, mutta noin on opetettu. Joku uskovainen varmaan korjaa, jos olen väärässä.

Tuohan on täysin väärin ja epäoikeudenmukaista. Kuka järkevä haluaa edes sellaiseen taivaaseen ikuisuudeksi mennä kumartamaan jotain noin epärationaalista ja epäreilua jumalaa?

Miten se uskominen tai uskomaan pystymättömyys muka voi määrittää sen onko ihminen hyvä tai paha?

Eihän uskomisella ole mitään tekemistä ihmisen hyvyyden kanssa?

Minusta tuohon vapaalippupaskaan uskovat ihmiset ovat raukkamaisia ja en voi heitä kunnioittaa aidosti, kun ovat valmiita teoriankaan tasolla ottamaan vastaan ikuisen taivaassa löllimisen niiden nenän edestä jotka ovat olleet heitä parempia ihmisiä, mutteivat pysty uskomaan satuihin.

Mahtaa heillä olla kiva toistensa seurassa siellä taivaassa. Vapaalippuporukan kesken, samalla kun ihan kiltit ja hyväsydämiset uskonnottomat ovat helvetissä.

Raamatun mukaan jokainen ihminen on paha ja syntinen, myös sinä. Vaikka et sitä olisikaan omasta mielestäsi. Joten siksi ne synnit täytyy saada Jeesukselta anteeksi.

Vierailija
173/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin rukouksiin Jumala vastaa, että Ei! Itse se on toimittava, eikä ajatella Jumalan korvaavan kaikkea kärsittyä tai tuovan tarjottimella, oli Jumalaa tai ei. Olisikin...

Vierailija
174/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe oli Kristuksen sovitustyöstä. Silloin ei kannata plärätä VTtä, retardi.

Vierailija
175/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoksen uhri joutuu p.irun grilliin ja hänet t.appanut on Jeesuksen ystävä!!!!

Kiitetty olkoon herra!!

Tekijä on sovittanut tekoaan niin maallisessa maailmassa kuin katunut tekoaan.

Vierailija
176/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ap että tulit vihdoin tähän lopputulokseen. Sinulla itselläsi on voima ja valta. Kun otat vastuun oman elämäsi päätöksistä ja olet rohkea, hyviä asioita tapahtuu. Muista myös tehdä hyvää olla hyvä muille ihmisille, niin sinullekin tapahtuu hyvää. Myös pahoja asioita on olemassa mutta sille ei voi mitään, niistä pitää ottaa opiksi ja jatkaa eteenpäin. Et ole enää riippuvainen kuvitellun hahmon armosta tai päätöksistä, sinä osaat ja pystyt ihan itse.

Vierailija
177/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI? Oliko ihan pakko?

Minä voin ihan pahoin ja kärsin henkisesti kun ajattelenkin sitä valtavaa ihmismäärää joka uskoo tuollaiseen rumaan ja pahaan satuun. Olen surullinen ja vihainen kun pienille lapsille opetetaan tuollaista vastenmielistä ja kamalaa juttua totena.

Olet todella tekopyhä, jos näet tämän suurimpana satuna mitä ihmisille syötetään ja jolla ihmisiä hallitaan. Kannattaa avata vähän mieltä ja katsoa ympärille avoimin silmin, miettiä mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä ja ajatella mikä todella on lapsille pahaksi tänäpäivänä. Sitten voi miettiä voisiko uskonnoilla olla hyviäkin asioita ihmisille kuten, älä tapa ym.

En ole tekopyhä vaan sinä olet.

Tuo on todella todella hyytävää, pelottavaa ja kamalaa, jos todella koet että ihminen ei voi olla tappamatta, ilman että se jossain raamatussa sanotaan.

Normaali ihminen ei koe tarvetta tappaa. Ihmiset eivät sen sinun satukirjasi takia ajattele, että tappaminen on väärin. Ihmisillä yleensä on ihan omakin moraali ja terve käsitys oikeudenmukaisuudesta.

Hullu olet kun tuollaista sontaa jauhat.

Vierailija
178/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELET! JUMALA EI LYÖ VIATONTA LASTA!!

Vierailija
179/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole viaton, vaan olemme kaikki perisynnin alaisia.

Jeesushan kuulemma sovitti kaikki synnit, mutta sitä ei lasketa.

Kristinuskon mukaan ihminen syntyy syntisenä tähän maailmaan ja myös kuolee syntisenä. Tosin Jeesukseen uskomalla synnit saa anteeksi ja pääsee taivaaseen kuoleman jälkeen. Ne jotka eivät syntejään kadu eivät niitä anteeksi saa, joutuvat Helvettiin .

Näin olen asian käsittänyt. En ole itse uskossa, mutta noin on opetettu. Joku uskovainen varmaan korjaa, jos olen väärässä.

Tuohan on täysin väärin ja epäoikeudenmukaista. Kuka järkevä haluaa edes sellaiseen taivaaseen ikuisuudeksi mennä kumartamaan jotain noin epärationaalista ja epäreilua jumalaa?

Miten se uskominen tai uskomaan pystymättömyys muka voi määrittää sen onko ihminen hyvä tai paha?

Eihän uskomisella ole mitään tekemistä ihmisen hyvyyden kanssa?

Minusta tuohon vapaalippupaskaan uskovat ihmiset ovat raukkamaisia ja en voi heitä kunnioittaa aidosti, kun ovat valmiita teoriankaan tasolla ottamaan vastaan ikuisen taivaassa löllimisen niiden nenän edestä jotka ovat olleet heitä parempia ihmisiä, mutteivat pysty uskomaan satuihin.

Mahtaa heillä olla kiva toistensa seurassa siellä taivaassa. Vapaalippuporukan kesken, samalla kun ihan kiltit ja hyväsydämiset uskonnottomat ovat helvetissä.

Raamatun mukaan jokainen ihminen on paha ja syntinen, myös sinä. Vaikka et sitä olisikaan omasta mielestäsi. Joten siksi ne synnit täytyy saada Jeesukselta anteeksi.

No Raamattu onkin satukirja, eikä mitään jumalan sanaa. SATUA! Ei totta.

Vierailija
180/477 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELET! JUMALA EI LYÖ VIATONTA LASTA!!

Lyö koska se on hänen tapansa rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän