Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet onnistunut pysymään uskollisena parisuhteessasi?

Vierailija
17.11.2019 |

Erityisesti he jotka ovat aikaisemmissa suhteissaan pettäneet - mikä nykyisessä suhteessanne on erilaista?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuonut kai jotakin viisautta. Toki suhdekin on monellakin tapaa erilainen.

Vierailija
2/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus, arvostus ja halu olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt.

Vierailija
4/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina petetty joten tietysti olen pettänyt takaisin. Viimeisessä suhteessa en pettänyt koska se olisi ollut turhaa, sillä ihmisellä ei ollut mitään tunteita mitä pettämisellä loukata joten turhaa olisi ollut vaivannäkö.

Vierailija
5/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa, kun ei ole kiinnostunut muista.

Vierailija
6/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä uskollisuus on henkimaailman juttuja, mutta jonkin verran voi pettämisen riskiä myös konkreettisin toimin vähentää. Minulla on ainakin auttanut se että nykyään minulla on myös miespuolisia kavereita. Vaikka oma mies on ainoa romanttinen ja eroottinen kumppani, niin silti tulee joskus tunne että olisi kiva hieman jutella ja vaihtaa ajatuksia jonkun toisenkin miehen kanssa. Nyt kun on kavereita niin ei tarvitse lähteä etsimään baarista tai Tinderistä sellaista.

Vierailija
7/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni katkaisi välit kun kerroin tunteistani.

Vierailija
8/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan miestäni enkä tunne mitään mielenkiintoa muita miehiä kohtaan.

Vierailija
9/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pettämättä jättäminen on ihan valinta, aivan kuin pettäminenkin on valinta. Se on molemmissa tapauksissa vain ja ainoastaan omasta päätöksestä kiinni, sen enempää se kun ei vaadi.

Vierailija
10/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus on aina ollut minulle helppoa. Ennemmin olen todennut suhteeni huonoksi ja eronnut kuin pettänyt.

Vierailija
11/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kädessä uskollisuus on henkimaailman juttuja, mutta jonkin verran voi pettämisen riskiä myös konkreettisin toimin vähentää. Minulla on ainakin auttanut se että nykyään minulla on myös miespuolisia kavereita. Vaikka oma mies on ainoa romanttinen ja eroottinen kumppani, niin silti tulee joskus tunne että olisi kiva hieman jutella ja vaihtaa ajatuksia jonkun toisenkin miehen kanssa. Nyt kun on kavereita niin ei tarvitse lähteä etsimään baarista tai Tinderistä sellaista.

Millä tavalla henkimaailman juttuja?

Vierailija
12/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että huonot ja vähäiset kaverisuhteet riippumatta kaverien sukupuolesta on sellainen pettämiselle altistava tekijä. Jos ei ole kavereita niin sellaista haetaan sitten jostain salarakkaasta.

Vierailija
13/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sekin on ihan moneen kertaan tutkittua juttua että pettäminen on vähän samanalainen ilmiö kuin rattiin nukahtaminen. Eli he jotka automaattisesti kuvittelevat ettei se voi heidän kohdalleen sattua ovat suurimmassa riskiryhmässä.

Vierailija
14/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseltä välttyy kun asettaa omalle käytökselleen järjelliset rajat. Sen verran tiukat ettei edes rajoilla käynti ole lähelläkään pettämistä. Ei kuitenkaan niin tiukkoja että niissä pysyminen on käytännössä mahdotonta. Silloin homma lähtee kuitenkin käsistä kun raja kerran on ylitetty jo.

Vierailija
15/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu käytännön sanastooni. Miksi pettäisin? On hyvä ihana kumppani, jonka kanssa hoidan parisuhteeseen kuuluvat asiat.

Muille harastuksille voi sitten omistautua antaumuksella, kun ei tarvitse olla koko ajan haku päällä, eikä tarvitse todistella kelpoisuuttaan seksin alueella.

Vierailija
16/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 21 vuotiaasta 34 vuotiaaksi asti saman naisen kanssa ja olin naimisissakin. En pettänyt kertaakaan, ei edes käynyt mielessäkään. Vaimo halusi sitten erota ja sen jälkeen onkin oltu yksin. Eipä tuo pettämättä oleminen ollut mitenkään vaikeaa kun toista rakasti, harmi vaan kun se rakkaus sitten loppui toisen suunnasta.

M37

Vierailija
17/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sekin on ihan moneen kertaan tutkittua juttua että pettäminen on vähän samanalainen ilmiö kuin rattiin nukahtaminen. Eli he jotka automaattisesti kuvittelevat ettei se voi heidän kohdalleen sattua ovat suurimmassa riskiryhmässä.

Lähteitä tähän, kiitos? Vai onko tämä jokin yritys mollata ihmisiä, jotka eivät ole koskaan pettäneet ja tietävät, etteivät niin tule tekemäänkään? Kysehän on lopulta arvoista.

Vierailija
18/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kysyntää.

Vierailija
19/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva rakkaus ja kiintymys toista kohtaan. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja näemme vaivaa sen eteen, että yhteinen aikamme olisi mukavaa. Joustamme omista menoistamme jonkin verran, jos voimme siten olla toisen tukena kun hän sitä tarvitsee. Pyrimme voittamaan haasteet tiiminä ja nauramme  paljon - jälkeenpäin myös niille vaikeille asioille!

Vierailija
20/96 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monissa asioissa ehdoton ja pettäminen on yksi niistä. Koska se sotii mun ajatusmaailmaa vastaan, niin en petä, vaikka tilaisuuksia on ollut paljon.