Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vierailija
17.11.2019 |

Toivoisin naiselta seuraavia asioita:

- 25-40v (noin)
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella
- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)

Olen itse:
- 34v
- 174cm
- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs
- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen
- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella
- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi
- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti
- koulutus AMK
- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri

Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.

Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vaihtoehdot

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.

En ole ylipainoinen. Olen melko hyväkuntoinen, mutta se ei näy ulkoisesti siten että olisin "iso" tai "lihaksikas". Six-packia ei ole.

Ap

Paljonko painat? Treffipalstoilla jopa 40 kiloa ylipainoiset miehet väittävät olevansa "normaalipainoisia".

Vierailija
42/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin naiselta seuraavia asioita:

- 25-40v (noin)

- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut

- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus

- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)

- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)

- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella

- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen

- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)

Olen itse:

- 34v

- 174cm

- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs

- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen

- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella

- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi

- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti

- koulutus AMK

- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri

Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.

Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos.

Tuo on kyllä ihan hyvä pointti että tulevan mielitietyn pitäisi olla sellainen joka on kiinnostunut ilman ehtoja :) Itse myöskin huomannut ettei välttämättä olla pyyteettömällä mielellä liikenteessä. 

Tuossa lopussa ammut kyllä itseäsi nilkkaan kun trolliksi itsesi paljastat :D

Miten tuossa muka trollattiin? Sehän on ihan tosi, että suurin osa miehistä ei ole mitään Raaka-RANE Remontti-Reiskoja. Monet niistäkin, joilla jotain kädentaitoja löytyy, eivät osaa tai halua vetää sellaista OON SAA-TANAN KOVA AUTO JA TALO ÄIJJÄ -roolia.

M/39 joka remppaa jonkun verran muttei vedä roolia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahdollista, että löydät jonkun yhtä pihin ja kuivakan tyypin. Näppituntumalla sanoisin, että en tosin tunne yhtään tuollaista naista mutta tunnen useamman miehen, jotka tosin viihtyvät sinkkuina. Ovat todella askeettisi ja parisuhde ei anna heille mitään.

Ymmärtääkseni kaikki haluavat suhteelta jotain mikä tyydyttää perustarpeita ja vähän enemmän. Jostain syystä vaikutti siltä, että haluat naisen, jotta saat huomiota mutta nainen ei saisi saada mitään? Jäi epäselväksi mikä sinussa olisi älyllisesti niin kiinnostavaa, että kumppaniehdokas luopuisi elämän iloista?

Miksi "elämän ilojen" tulee olla juuri:

- herkuttelua

- luksusta, siis jotain hienoa/kallista

Miksi?

-eri

Vierailija
44/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.

Miksi ihmeessä ylipainoisen pitäisi viehättyä ylipainosta? Saako pitkäkin viehättyä vain pitkästä ja normipainoinen normipainoisesta?

Vierailija
45/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi mielestäni liikaa.

T. Nainen joka ei sovi kriteereihisi

Vierailija
46/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten osuisin raameihin, mutta tykkään välillä herkutella ja lentää ulkomaille.

Vierailija
47/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska naiset eivät arvosta hoikkuutta vaan pituutta ja rotevuutta.

Olet väärässä. Naiset arvostavat hoikkuutta vastakkaisessa sukupuolessa aivan yhtä paljon kuin miehetkin.

http://queerty-prodweb.s3.amazonaws.com/wp/docs/2013/09/tumblr_msywbkjg…

Kumman uskoisit miellyttävän useampia naisia:

- vasemmanpuoleinen normaalipainoinen mies

- toinen oikealta ylipainoinen mies

?

Minua suuresti ihmetyttävät miehet, jotka tallentavat koneelleen muiden miesten kuvia. Montakohan kertaa tämäkin on ollut täällä... Tuo kuva on yksinkertaisesti naurettava poseerauksineen. Kukaan noista miehistä ei miellytä naisia. Miehiä ilmeisesti kyllä.

Vierailija
48/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahdollista, että löydät jonkun yhtä pihin ja kuivakan tyypin. Näppituntumalla sanoisin, että en tosin tunne yhtään tuollaista naista mutta tunnen useamman miehen, jotka tosin viihtyvät sinkkuina. Ovat todella askeettisi ja parisuhde ei anna heille mitään.

Ymmärtääkseni kaikki haluavat suhteelta jotain mikä tyydyttää perustarpeita ja vähän enemmän. Jostain syystä vaikutti siltä, että haluat naisen, jotta saat huomiota mutta nainen ei saisi saada mitään? Jäi epäselväksi mikä sinussa olisi älyllisesti niin kiinnostavaa, että kumppaniehdokas luopuisi elämän iloista?

- herkuttelua

Miksi?

-eri

Hyvä laatu maksaa. Osta sinä kirpparilta väärän kokoiset keinonahkakengät, minä ostan uudet, jalkoihini sopivat nahkakengät. Sinulle tuntuu olevan tärkeintä halpa hinta.

Vierailija
49/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- herkuttelua

Miksi?

-eri

Kyllä saa olla aika poikkeava askeetikko, jos ei herkuttelusta nauti. Se ei sulje pois sitä, että nauttii myös muista asioista. Itse nautin tänään mm. 3,5 h:n juoksulenkistä.

Vierailija
50/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasisi, että tavisnaiset kaipaavat jotain miehen maksamaa kallista luksusta? Sinulla on siinä tapauksessa hieman outo näkemys tavisnaisista. 

Vierailija
51/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Naiset arvostavat hoikkuutta vastakkaisessa sukupuolessa aivan yhtä paljon kuin miehetkin.

?

Minua suuresti ihmetyttävät miehet, jotka tallentavat koneelleen muiden miesten kuvia. Montakohan kertaa tämäkin on ollut täällä... Tuo kuva on yksinkertaisesti naurettava poseerauksineen. Kukaan noista miehistä ei miellytä naisia. Miehiä ilmeisesti kyllä.

Aika kovat luulot itsestään perusnaisella sitten, jos kukaan ei tuosta kuvasta kelpaisi.

M/39

Vierailija
52/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- herkuttelua

Miksi?

-eri

Voisivatko elämän iloja olla:

Lähdetään yhdessä sienimetsälle, istahdetaan syömään eväitä nuotiolla.

Pääsen töistä aikasemmin, joten laitan saunan ja kylvyn sinulle valmiiksi.

Tehdään yhdessä illallista jota syödään parvekkeella.

Mennään katsomaan näyttelyä lähimuseossa ja poiketaan viereisissä kahvilassa ja keskustellaan näyttelyn annista.

Lähdetään polkupyöräretkelle viikonlopuksi.

(tähän joku seksipalstalle kuuluva fantasia)

Minäkin haluaisin tietää voiko "elämän ilo" olla jotain mihin ei sisälly herkkujen syöminen tai luksus joka on kallista? Vai ovatko nämä ainoita elämän iloja, ja elämä ilman näitä ilotonta?

Ap

Vierailija
53/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat "speksini" ovat melko lähellä ap:ta.

En sano juuta enkä jaata siihen mitä ap voisi saada.

Omien kokemusteni perusteella menyt näin:

Nuorempana olin täysin jämäluokkaa. Olin kylläkin ap:ta lyhyempi ja vielä päälle hintelä, joskin minulla oli kaiketi jonkinlaista sosiaalista statusta.

Kolmekymppisenä olin alinta kastia. Se joka haluttiin perheen perustamiseen, parin naisen toimesta, kun ei muita saatu (lue: ylipainoisuus, tylsyys, passiivisuus).

Tuollaisen naisen saaminen olisi mahdollisuuksien rajoissa, mutta se vaatii mielenkiintoisuutta. Pitää olla jossain todella hyvä, erottua porukasta. Se voi olla joku taito, sosiaalisuus, huumori, tms. Ja sitten löytää juuri se oikea nainen.

En osaa vastata koska en tiedä onko ap:lla piirteitä jotka erottavat hänet muista spekseiltään vastaavista miehistä.

M/38v

Miten sellainen mies olisi alinta kastia, jonka muutamakin nainen haluaisi lapsiensa isäksi?! Ei niitä lapsia nyt kenen tahansa kanssa normaaliälyinen ihminen halua tehdä, eli kyllähän sinussa todennäköisesti on paljonkin hyviä puolia.

Vierailija
54/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Aika kovat luulot itsestään perusnaisella sitten, jos kukaan ei tuosta kuvasta kelpaisi.

M/39

Eihän kukaan valitse puolisoa pelkän kuvan perusteella. Tai miehet tuntuvat niin tekevän.

Vierailija
55/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole Ap oikeus vaatia mitään toisin kuin naisilla.

Vierailija
56/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- herkuttelua

Miksi?

-eri

Mennään katsomaan näyttelyä lähimuseossa ja poiketaan viereisissä kahvilassa ja keskustellaan näyttelyn annista.

Minäkin haluaisin tietää voiko "elämän ilo" olla jotain mihin ei sisälly herkkujen syöminen tai luksus joka on kallista? Vai ovatko nämä ainoita elämän iloja, ja elämä ilman näitä ilotonta?

Ap

Minäkin haluaisin tietää voiko "elämän ilo" olla jotain mihin ei sisälly herkkujen syöminen tai luksus joka on kallista?
Joillekin harvoille naisille ehkä.

Vai ovatko nämä ainoita elämän iloja, ja elämä ilman näitä ilotonta?
Ei, nämä ovat naisille välttämättömyyksiä. Elämä ilman herkuttelua ja sellaista mikä on kallista, on ilotonta.

Vierailija
57/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä huonompaan. Vaatimuksesi eivät todellakaan ole yhtään liian korkeat.

Vierailija
58/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap sanoi olevansa ylipainoinen?

Ja muutenkin kukin saa vaatia juuri sen kokoista kuin haluaa.

Vierailija
59/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- herkuttelua

Miksi?

-eri

Ap

Sinun kanssa kahvilassa käyminen tarkoittaa pelkkää mustaa kahvia. Kermaa ei kahviin saa lorauttaa ja leivoksen ottamisesta saat huutoraivarit.

Vierailija
60/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Paras löytyy oikeasta reunasta.😋