Kauanko teillä kestää ne wc-pöntön reunaan ripustettavat raikastimet?
Ja onko eri merkeillä eroa kestossa tai muissa ominaisuuksissa?
Kommentit (17)
Muistan sellaiset painettavat suihkuttavat. Idea ihan hyvä, mutta kukaan ei jaksa vaihtaa pulloa.
Ne ovat joskus irronneet ja tukkineet vessanpöntön ja viemärin. En missään tapauksessa käyttäisi. Jokainen käyttäjä pitää huolen, että pönttö jää siistiksi asioinnin jälkeen.
Minulla on sellainen ruskea ollut jo vuoden pöntön reunassa
En oo käyttänyt sen jälkeen kun huomasin, että ne voi värjätä wc-pöntön.
Mulla oli siinä joku vihreä saippuan pala ja siihen wc-pönttöön jäi sitten semmoinen kauniin vihreä väriläiskä kiinni.
Ja se väri ei lähtenyt millään irti vaikka yritin ties millä sitä puhdistaa.
Älytön keksintö. Muovia ja kemikaaleja, jotka voi vielä pudotessaan tukkia pöntön. Pese se pönttö, ja jokainen käyttäjä pesee omat roiskeensa, niin pysyy raikkaana.
Paskan haju on paljon miellyttävämpi haju kuin "raikastimen" tukehduttava kitku.
Mulla on WC-kukka raikastin. Sinistä väriä päästää kun huuhtelee. Vie samalla jarrutusjäljetkin pöntöstä, eikä tarvitse harjaa. Kestää joku 3 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat joskus irronneet ja tukkineet vessanpöntön ja viemärin. En missään tapauksessa käyttäisi. Jokainen käyttäjä pitää huolen, että pönttö jää siistiksi asioinnin jälkeen.
Juuri näin! Miksi näitä ylipäänsä saa myydä?
Vierailija kirjoitti:
Älytön keksintö. Muovia ja kemikaaleja, jotka voi vielä pudotessaan tukkia pöntön. Pese se pönttö, ja jokainen käyttäjä pesee omat roiskeensa, niin pysyy raikkaana.
Just näin.👍
Täällä myös wc-kukka "sininen huuhtelu", pari viikkoa kestää.
Mies käy yöllä rääpimässä ja syö sen. Näyttää ja maistuu kuulema hyydekakulle.
Siihen kukalle kun vetäsee kunnon paineella löysän tuotoksen ja jättää suihkuttamattaniin takuulla
wc-kukat häviää pöntön reunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Miksi näitä ylipäänsä saa myydä?
Kyl se kohta EU kieltää ne.
Kerran kun pieraset niin se on palanut karrelle.
Vierailija kirjoitti:
Paskan haju on paljon miellyttävämpi haju kuin "raikastimen" tukehduttava kitku.
Jep. Mulla kesti päivän ja heitin roskiin. Koko talo haisi vessalta.
Paskanhaju ei ikinä ole levinnyt koko taloon💩🙊
En tiedä kun en käytä. Ihan uteliaisuudesta, mitä hyötyä niistä on? Siis oikeaa hyötyä.