Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vierailija
17.11.2019 |

Toivoisin naiselta seuraavia asioita:

- 25-40v (noin)
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella
- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)

Olen itse:
- 34v
- 174cm
- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs
- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen
- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella
- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi
- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti
- koulutus AMK
- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri

Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.

Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vaihtoehdot

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat mukavalta ja kohtuulliselta mieheltä etkä myöskään tunnu arvioivan naisia ja itseäsi aivan erilaisilla kriteereillä.

Kumppaniksi kannattaa ilman muuta valita sellainen ihminen, jota voi kunnioittaa, mikä edellyttää tiettyä vaatimustasoa.

Itse en todellakaan haluaisi ketään miehekästä päällepäsmäriä vaan sellaisen, jonka itsetunto ei ole kiinni siitä, että pääsee pomottelemaan muita.

Onnea matkaan!

Vierailija
22/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, joten hoikan miehen on helpompi löytää hoikka nainen kuin mitä hoikan naisen on löytää hoikkaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa vaatiminen? Keneltä vaadit? Mistä vaadit haluamasi kaltaista naista? Sisältyykö avaukseesi viesti, että naisten pitäisi muuttua tuon kaltaisiksi?

Vai onko pohjimmiltaan sittenkin kysymys vain siitä, että etsit ja haluaisit kuvailemasi kaltaista naista? Siihenhän jokaisella on oikeus! Kenenkään ei pidä sitoutua ihmiseen, joka ei ole sellainen, jota ilman ei halua elää. Ei riitä, että elämänkumppani on sellainen, jonka kanssa voi elää, vaan hänen pitää olla juuri Se Oikea.

Vierailija
24/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit liikaa. 10 vuotta sitten tuo olisi ollut kohtuullista, mutta nyt vaadit jo naisten eliittiä.

Vierailija
25/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.

Oletko ihan tosissasi? Ensinnäkin: mistä naisia vaaditaan? Toiseksi: missä lakipykälässä tai säännössä tai ohjeessa sanotaan, minkälaista ihmistä saa etsiä? Ylipainoinen todellakin saa haluta ja etsiä normaalipainoista tai jopa hoikkaa, sitä ei kukaan missään kiellä.

Vierailija
26/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa nauttia hemmottelusta tai herkuttelusta, jos on normaalipainoinen ja sellaisena osaa pysyä? Oletko joku minimalisti asketisti vai?

Muuten ihan normaali lista mutta tätä en ymmärrä.

Vierailija
27/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ”vaatia” vaikka miljonäärimissimallia. Kenelläkään vaan ei ole velvollisuutta sitä sulle antaa.

Tämä on outo kommentti. Miesten naismaku yksilötasolla ei kulje lineaarisella viivalla jonka huipulla on miljonäärimissimalli. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää, että tavisnainen on se monille monille miehille se tavoittelluin ja halutuin kumppani.

ei-ap

Joo. Tavisnainen. Kunhan on hoikka ja kaunis. Ja rikas mutta raha ei saa näkyä missään ikinä ettei miehen itsetunto kärsi. Ja pitää olla neitsyt seksipeto joka kokkaa viiden ruokalajin illallisia. Tavis.

Vierailija
28/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat "speksini" ovat melko lähellä ap:ta.

En sano juuta enkä jaata siihen mitä ap voisi saada.

Omien kokemusteni perusteella menyt näin:

Nuorempana olin täysin jämäluokkaa. Olin kylläkin ap:ta lyhyempi ja vielä päälle hintelä, joskin minulla oli kaiketi jonkinlaista sosiaalista statusta.

Kolmekymppisenä olin alinta kastia. Se joka haluttiin perheen perustamiseen, parin naisen toimesta, kun ei muita saatu (lue: ylipainoisuus, tylsyys, passiivisuus).

Tuollaisen naisen saaminen olisi mahdollisuuksien rajoissa, mutta se vaatii mielenkiintoisuutta. Pitää olla jossain todella hyvä, erottua porukasta. Se voi olla joku taito, sosiaalisuus, huumori, tms. Ja sitten löytää juuri se oikea nainen.

En osaa vastata koska en tiedä onko ap:lla piirteitä jotka erottavat hänet muista spekseiltään vastaavista miehistä.

M/38v

Vierailija
29/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, joten hoikan miehen on helpompi löytää hoikka nainen kuin mitä hoikan naisen on löytää hoikkaa miestä.

Ei ole, koska naiset eivät arvosta hoikkuutta vaan pituutta ja rotevuutta.

Vierailija
30/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole, koska naiset eivät arvosta hoikkuutta vaan pituutta ja rotevuutta.[/quote]

Olet väärässä. Naiset arvostavat hoikkuutta vastakkaisessa sukupuolessa aivan yhtä paljon kuin miehetkin.

Vierailija
31/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ”vaatia” vaikka miljonäärimissimallia. Kenelläkään vaan ei ole velvollisuutta sitä sulle antaa.

Tämä on outo kommentti. Miesten naismaku yksilötasolla ei kulje lineaarisella viivalla jonka huipulla on miljonäärimissimalli. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää, että tavisnainen on se monille monille miehille se tavoittelluin ja halutuin kumppani.

ei-ap

Joo. Tavisnainen. Kunhan on hoikka ja kaunis. Ja rikas mutta raha ei saa näkyä missään ikinä ettei miehen itsetunto kärsi. Ja pitää olla neitsyt seksipeto joka kokkaa viiden ruokalajin illallisia. Tavis.

Ei pidä kuin omissa kuvitelmissasi ja vaatimuksissa sisäisessä äänessäsi.

Ja huomautan toki, että kommenttini oli vain tuohon yksityiskohtaan ja myyttiin. Tietenkään ei kenelläkään ole mitään luontaista nautintaoikeutta kehenkään. Ei tavisnaiseen eikä tavismieheen. Kaikki pitää ansaita.

Vierailija
32/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi Ap, siitä se lähtee:) Olet maailman paras ja täydellisin mies naiselle, joka sinuun rakastuu.

N23

Vierailija
33/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit vaatimukset ja luulisi jopa, että olisi helppo löytää sellainen nainen.

Muuten joo, mutta tuo normipainoinen/hoikka karsii nykyisin suurimman osan pois. Jotenkin kyllä surullistakin, että nykyihminen mieluummin mässää, lihoo ja valittaa kun kellekään ei kelpaa/eikä itsekään viehäty punkerosta kuin ottaisi itseään niskasta kiinni, tiputtaisi ne extrakilot pois ja alkaisi liikkua.

Pätee siis ihan kumpaakin sukupuoleen. Kummastakin kun löytyy ihan yhtälailla ylipainoisia jotka ovat vasten tahtoaan sinkkuja ja kitisevät palstalla(kin) kuinka kukaan ei kiinnostu lihavasta..

Vierailija
34/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikaa. 10 vuotta sitten tuo olisi ollut kohtuullista, mutta nyt vaadit jo naisten eliittiä.

Minusta taas 10 vuotta nuorempi versio tuosta miehestä olisi tasoa 99% varmuudella ilman naista.

10v vanhempi versio (40+ hyvätapainen ja hyväkuntoinen mies joka lähtisi mukaan sienimetsälle ja ehkä vaellukselle) olisi kysyttyäkin kamaa.

Rankkana yleistyksenä:

Parikymppinen nainen haluaa menevää seuraa ja itsevarman ottajamiehen.

Kolmekymppinen nainen hakee vahvaa ja turvallista elättäjää jolla riittää ansaintapotentiaalia.

Nelikymppinen nainen hakee sivistynyttä ja sosiaalista seuraa.

Ap:n vahvuus ehkä olisi tuossa jälkimmäisessä kategoriassa.

Vierailija
35/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että löydät jonkun yhtä pihin ja kuivakan tyypin. Näppituntumalla sanoisin, että en tosin tunne yhtään tuollaista naista mutta tunnen useamman miehen, jotka tosin viihtyvät sinkkuina. Ovat todella askeettisi ja parisuhde ei anna heille mitään.

Ymmärtääkseni kaikki haluavat suhteelta jotain mikä tyydyttää perustarpeita ja vähän enemmän. Jostain syystä vaikutti siltä, että haluat naisen, jotta saat huomiota mutta nainen ei saisi saada mitään? Jäi epäselväksi mikä sinussa olisi älyllisesti niin kiinnostavaa, että kumppaniehdokas luopuisi elämän iloista?

Vierailija
36/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sinun vaatimuksillasi ei ole mitään merkitystä, koska et täytä omia vaatimuksiani. Sellaista se on, ehkä sinun vaan täytyy etsiä nainen, jonka vaatimuksiin sovit.

37/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko itseesi Ap, siitä se lähtee:) Olet maailman paras ja täydellisin mies naiselle, joka sinuun rakastuu.

N23

Neito on kyllä täysin oikeassa! Ei pidä edes yrittää tarjota kaikille kaikkea vaan sille yhdelle kaiken. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
38/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska naiset eivät arvosta hoikkuutta vaan pituutta ja rotevuutta.

Olet väärässä. Naiset arvostavat hoikkuutta vastakkaisessa sukupuolessa aivan yhtä paljon kuin miehetkin.

http://queerty-prodweb.s3.amazonaws.com/wp/docs/2013/09/tumblr_msywbkjg…

Kumman uskoisit miellyttävän useampia naisia:

- vasemmanpuoleinen normaalipainoinen mies

- toinen oikealta ylipainoinen mies

?

Vierailija
39/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo vaatimus, että nainen ei saa nauttia hemmottelusta. Ilmeisesti vaahtokylpy tai saunominen pitkän kaavan mukaan on no-no, pikaisen suihkun pitää riittää. Ja vielä niin, että vesi on niin kylmää että palelee. Hiuksetkin naisen pitää saksia itse ettei vaan mene kampaajalle hemmottelemaan itseään. Tuollaisessa perheessä ei edes sairas saa hemmottelua, jokaisen pitää sairaana vääntäytyä itse ruokakauppaan ja apteekkiin.

Tätä voisin tarkentaa.

Hemmoittelulla tarkoitin luksusta siinä stereotyyppisessä mielessä. Eli luksuksen pitää olla jotain hienoa ja kallista.

Tuollainen kuvaamasi luksus on sellaista jonka "tarjoamisesta" elämänkumppanilleni nauttisin suuresti. Olisi aivan parasta että jos vaikka pääsisin töistä aikaisemmin, lämmittäisin saunan, laittaisin kylvyn valmiiksi ja voitaisiin nauttia viikonlopusta yhdessä.

Ap

Minä käyn töissä, saan palkkaa ja maksan oman osuuteni perheen kuluista. En todellakaan kaipaa mitään pihipetteriä kitisemään siitä, mihin loput palkastani käytän. Jos tunnen tarvitsevani luksuslaukun niin ostan sen, jos tilillä on tarpeeksi rahaa. Ihan samoin lähden välillä ystävieni kanssa naapurikaupunkiin tai ulkomaille teatterireissulle hotelliöineen, jos haluan.

Vierailija
40/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessäsi on i-n-c-e-l-tulevaisuus ilman naista.