Millaisesta miehestä/naisesta unelmoit salaa?
Eli et ehkä pidä sellaisen saamista realismina, tai pidät sitä jotenkin epäsoveliaana unelmana, etkä siten yleensä kerro tuota jos joku kysyy millaisen kumppanin haluaisit.
Kertokaa erityisesti jos teillä on joitakin tavallisimmista poikkeavia unelmia, eikä vain sitä että haluatte jonkun huippurikkaan, huippukomean yms.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Minua 5-10 vuotta nuorempi hoikka nainen, joka ei halua lapsia (enää). Kauniit/nätit kasvot ja harrastaa liikuntaa, mutta ei himourheile. Mukava ja lämminsydäminen, ja ottaa joskus alkoholia irroitellakseen. On hullaantunut minuun.
Tuntuu mahdottomalta löytää sellainen nainen. Itse olen samakaltainen mies, mutta tietysti tuo ikä olisi itselläni enemmän.
Tätä alapeukutetaan. Siksikö että mies etsii nuorempaa?
Ekaa kommenttia yläpeukutetaan. Siksikö että nainen etsii nuorempaa.
Teidän kaksinaamaisuus alkaa olla rajatonta.
Vierailija kirjoitti:
Minua 5-10 vuotta nuorempi hoikka nainen, joka ei halua lapsia (enää). Kauniit/nätit kasvot ja harrastaa liikuntaa, mutta ei himourheile. Mukava ja lämminsydäminen, ja ottaa joskus alkoholia irroitellakseen. On hullaantunut minuun.
Tuntuu mahdottomalta löytää sellainen nainen. Itse olen samakaltainen mies, mutta tietysti tuo ikä olisi itselläni enemmän.
Alapeukuista päätellen salainen unelmani on väärä unelma.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesta, mukavasta, empaattisesta, halukkaasta, mustan huumorin ystävästä, huomaamattomasta ja vaatimattomasta kotona viihtyvästä naisesta. Kaltaisestani.
M39 ja luovuttanut aikaa sitten
Miten olet etsinyt huomaamatonta naista joka viihtyy kotonaan? Voi olla aika vaikeaa kun te kumpikin olette huomaamatta toisianne ja omissa kodeissanne.
Rehellisestä, tasapainoisesta, elämänsä kunnossa pitävästä ja maanläheisestä, älykkäästä ihmisestä. Näitä ei kuitenkaan näytä olevan maapallolla ainuttakaan joten olen yksin liikojen vaatimusteni kanssa.
Salaa unelmoin miehestä, joka tuoksuu hyvältä. Joka ottaa viereen lähelle ja halaa ja pussaa.
Hän myös ehkä pitää minua kauniina ja seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen salainen unelmani on väärä unelma.
Niin on. Mammat päättävät mitä saat unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä alapeukutetaan. Siksikö että mies etsii nuorempaa?
Ekaa kommenttia yläpeukutetaan. Siksikö että nainen etsii nuorempaa.
Teidän kaksinaamaisuus alkaa olla rajatonta.
Varmaankin siksi alapeukutetaan että ap nimenomaan pyysi tavallisesta poikkeavia haaveita, eikä mitään kliseitä.
Haluaisin itsevarman miehen, joka hankkii minulle tapailukumppaneiksi naisia. Ja olisi tietenkin sinut tuon asian kanssa ja tekisi sen mielellään. Myös miehellä voisi olla välillä sänkykumppaneita ja pääsisin itse katsomaan toimintaa. Mies myös saisi minun nähteni flirttailla muille naisille, mutta tietenkin olisin kuitenkin itse se, jonka kanssa illat vietetään.
Semmoset fantasiat juuh.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisestä, tasapainoisesta, elämänsä kunnossa pitävästä ja maanläheisestä, älykkäästä ihmisestä. Näitä ei kuitenkaan näytä olevan maapallolla ainuttakaan joten olen yksin liikojen vaatimusteni kanssa.
Ei nuo ole musta mitenkään harvainainen kombo edes jos ei kaikista odota todella kovaa tasoa. Noihan nimenoomaan tuppaa esiintymään yhdessä.
En unelmoi salaa. Kerroin sen hänelle.
Harmi kun on varattu.
Haluaisin älykkään miehen, joka pitää lapsista ja haluaa niitä (lisää) sekä jakaa samankaltaiset makuuhuonemieltymykset kanssani. Lisäksi tekisi kotitöitä ja loisi suhteen lapseensa ja minuun. Never gonna happen. 😅 Jostain syystä minulla ei ole parisuhdetta eikä lapsia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesta, mukavasta, empaattisesta, halukkaasta, mustan huumorin ystävästä, huomaamattomasta ja vaatimattomasta kotona viihtyvästä naisesta. Kaltaisestani.
Miten olet etsinyt huomaamatonta naista joka viihtyy kotonaan? Voi olla aika vaikeaa kun te kumpikin olette huomaamatta toisianne ja omissa kodeissanne.
Perinteiset Suomi24 ja Tinder.
Tinderissä saan paljon matcheja, mutta ne perustuvat ulkonäköön. Ilmeisesti eivät edes lue tekstiäni.
Suomi24 taas on kuollut sivusto. Naisista 75% on anonyymeinä ja lopuistakin 90% ei ole panostanut tekstiin millään lailla. Kiinnostu siinä sitten...
Niistä jäljelle jäävistä viidestä prosentista ei todennäköisyyksienkään mukaan sopivaa löydy jolle haluaisin aloitteen tehdä. Ja jos löytyisi, niin mikä olisi todennäköisyys sille, että kemiat kohtaisivat? En ole itsevarma tai muutoin maskuliininen, vaan pikemminkin maan hiljaisia.
Epäsopivia on tullut treffattua, enää ei niitä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä saan paljon matcheja, mutta ne perustuvat ulkonäköön. Ilmeisesti eivät edes lue tekstiäni.
Suomi24 taas on kuollut sivusto. Naisista 75% on anonyymeinä ja lopuistakin 90% ei ole panostanut tekstiin millään lailla. Kiinnostu siinä sitten...
Niistä jäljelle jäävistä viidestä prosentista ei todennäköisyyksienkään mukaan sopivaa löydy jolle haluaisin aloitteen tehdä. Ja jos löytyisi, niin mikä olisi todennäköisyys sille, että kemiat kohtaisivat? En ole itsevarma tai muutoin maskuliininen, vaan pikemminkin maan hiljaisia.
Korjaan: jäljelle jäävistä 2,5 prosentista. Matematiikka on vaikeaa...
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme ettei minunlaisia löydy. En nyt ihan täysi kotihiiri ole, mutta en ainakaan missään tindereissä.
N37
En ymmärrä miksi pitäisi salaa unelmoida. Eihän kukaan kuule ajatuksiani.
Varmaan aika perinteinen, mutta pitkä, lihaksikas liikunnallinen mies, viihtyy omissa oloissaan, hyvin fyysinen. Komeat kasvot, karvainen. Melko hiljainen, älykäs, hieman kylmä. Voi kun saisi tilauskaavakkeen!
Rivakasta maatilanisännästä, jolla olisi lahkeessa muutakin kuin reikä.
Haaveilen maksimissaan 5 vuotta vanhasta tai 5 vuotta nuoremmasta miehestä joka on kiinnostunut itsensä kehittämisestä. Osaa nauraa itselleen, osaa huomioida muita, Ystävällinen, kohtelias, saisi jakaa ilot,surut ja ei niin mukavat asiat keskenään luottamuksellisesti ilman, että käyttää niitä myöhemmin hyväksi. Näkee minun sisimpäni ja rakastaa minua tällaisena kuin olen. Kehitytään yhdessä elämässä eteenpiän toisia kannustaen/rohkaisten. Hyväksyy erilaisuuden, osaa keskittyä nykyhetkeen, mutta ajatella kuitenkin pidemmälle tarvittavia asioita. Mahdollisesti yhteinen harrastus kuten kalastus, vaellus, taidegalleriassa käynti, lenkkeily, salilla käynti, elokuvateatteri tai joku muu vastaava. Mieluummin aika sopusuhtaisen rajoissa oleva. Ei haittaa pieni vatsainen tai vähän laiha henkilö. Mutta aina saa haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi salaa unelmoida. Eihän kukaan kuule ajatuksiani.
Koska ääneenkin voi unelmoida. Nämä salaiset unelmat on sellaisia, joita ei viitsi ääneen sanoa, koska ei usko niiden koskaan toteutuvan kuitenkaan.
Toi olen melkein kuin minä paitsi, että on vaaleat puolipitkät hiukset. Miehiä kyllä riittää. En valitettavasti innostu kovin pienistä miehistä. Toivottavasti alkuperäinen toivoja löytää jonkun. 🤗