Mä halusin tänään kauppaan
Ja mies raivostui. Mä en enää yhtään jaksa sitä.
Kommentit (35)
Jaa mä menen tänään kauppaan, enkä ole maininnutkaan siitä miehelleni.
Viime viikolla kirjoitit, ettei mies raivoa koskaan viikonloppuisin. Eli vain arki-iltaisin raivoaa, kun on ollut töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tunne on ilmeisen molemminpuolinen. Päräytä taksilla kauppaan.
Mä en jaksa huutamista, en sen käytöstä.
Ja miksi haluat elää raivoavan miehen kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa huutamista, en sen käytöstä.
Tilaa nyt se taksi vaan.
Mä menen tänään kauppaan, vaikkei mulla ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kirjoitit, ettei mies raivoa koskaan viikonloppuisin. Eli vain arki-iltaisin raivoaa, kun on ollut töissä.
Ei se ennen ole tuosta asiasta raivonnut. Nyt suuttui kun joutuu mua autossa odottamaan. Tilaisin ruuat kotiin mutta mulla ei ole pankkikorttia ja se on ainoa maksutapa joka käy. Matki mun itkua yms
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi haluat elää raivoavan miehen kanssa ?
En haluakaan mutta pitää miettiä, mihin muuttaisin, miten talousasiat yms
Onko niin pitkä kauppamatka ettei voi pyöräillä tai kävellä?
Vierailija kirjoitti:
En pysy pyörällä ja kävellen pystyssä kun mulla on menierin tauti en voi ajaa itse autoa tumarkin kohtausten takia.
Siis oikeasti _raivoaa_, vai ainoastaan tuhahtaa jotain vähän turhaantuneena?
Yks ex tuttava valitteli, miten hänen isänsä huutaa hänelle usein. Lopulta selvisi, että tämä "huutaminen" olikin vain vähän tiukempaan sävyyn eri mieltä olemista 😃
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti _raivoaa_, vai ainoastaan tuhahtaa jotain vähän turhaantuneena?
Yks ex tuttava valitteli, miten hänen isänsä huutaa hänelle usein. Lopulta selvisi, että tämä "huutaminen" olikin vain vähän tiukempaan sävyyn eri mieltä olemista 😃
Oikeasti huusi enkä tiedä kun en jaksa enää tuota sen käytöstä. Tulee pitkäksi aikaa paska fiilis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysy pyörällä ja kävellen pystyssä kun mulla on menierin tauti en voi ajaa itse autoa tumarkin kohtausten takia.
Konttaa sitte, saat samalla aikaa kulumaan eikä tarvi kuunnella raivoavaa miestä.
Ja pääsen mä taksilla kauppaan ei ole siitä kyse vaan miehen käytöksestä. En enää halua tuollaista katsella enkä aina olla huonolla fiiliksellä sen takia. Se luulee, että kun ilkeilee mulle ja pyytää 5 minuutin päästä anteeksi, niin se on siinä. Kyllä mulle vaan jää paha mieli. En mä tahallaan sairas ole.
Mikä miehen osuus on sinun kauppareisussa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen osuus on sinun kauppareisussa?
Viedä kauppaan, odottaa autossa, tuoda mut takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itkit?
Siksi kun hän huusi mulle.