Mä halusin tänään kauppaan
Ja mies raivostui. Mä en enää yhtään jaksa sitä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Huusi mitä? En vie! En oota! En lähe! Mene taksilla! Mikä näistä pistää itkemään?
En mä vittu vie sua sunnuntaina kauppaan,ei siellä mitään ole. Ja kun purskahdin itkuun niin matki sitä. Kuitenkin syö aina jääkaapin tyhjäksi. Viikolla ei kuitenkaan ns kerkiä viemään kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huusi mitä? En vie! En oota! En lähe! Mene taksilla! Mikä näistä pistää itkemään?
En mä vittu vie sua sunnuntaina kauppaan,ei siellä mitään ole. Ja kun purskahdin itkuun niin matki sitä. Kuitenkin syö aina jääkaapin tyhjäksi. Viikolla ei kuitenkaan ns kerkiä viemään kauppaan.
Tuohon olis kuulunut vastata "no tilaa sitten vittu taksi!"
Inhottava mies. Olisko se ero tosiaan parempi vaihtoehto. Etenkin tuo itkemisen matkiminen tosi ilkeää.
Aikuiset ihmiset käyttäytyy kun pahaset kakarat. Säälittää lapsi joka joutuu elämään moisella taistelutantereella.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset käyttäytyy kun pahaset kakarat. Säälittää lapsi joka joutuu elämään moisella taistelutantereella.
Lapsella on huone nykyään yläkerrassa ja hän oli vielä nukkumassa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava mies. Olisko se ero tosiaan parempi vaihtoehto. Etenkin tuo itkemisen matkiminen tosi ilkeää.
Se on tosi ilkeää, ymmärrän sen.
Jos kerran et pysy pystyssä kävellen niin miten pysyt siellä kaupassa pystyssä...
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran et pysy pystyssä kävellen niin miten pysyt siellä kaupassa pystyssä...
Saan mä tukea ostoskärryistä
Vierailija kirjoitti:
Ostoskärriin nojaten, tietysti.
No hankipa sitten rollaattori niin pääset sinne kauppaan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi haluat elää raivoavan miehen kanssa ?
En haluakaan mutta pitää miettiä, mihin muuttaisin, miten talousasiat yms
Siis mies on saanut sut uskomaan, ettet pärjää ilman häntä.
Mulla ei ole koskaan ollut miestä, ja aina olen pärjännyt. Ja olen vain pätkätöitä ja sijaisuuksia tekevä työtön.
Vierailija kirjoitti:
Joku sähköpyörätuoli olisi parempi kun tästä on matkaa kuitenkin sen verran. Ei vaan ole tuolla lainaamossa sellaista eikä ole rahat riittäneet omaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sähköpyörätuoli olisi parempi kun tästä on matkaa kuitenkin sen verran. Ei vaan ole tuolla lainaamossa sellaista eikä ole rahat riittäneet omaan.
Ok, olet siis "avuton uhri". Niinpä niin.
Luuletko, ettei poika aisti kodin kireetä tunnelmaa ja huomaa sun itkettyneitä kasvoja?