Mikä mainos on saanut sinut tietoisesti päättämään olla ostamatta tuotetta?
Mulla viimeisin on tuo Arla-mainos, jossa lihava, kaulaton pihtipolvinen tyttö soittaa soittimia ja isä kokkaa samaan aikaan.
Ei koskaan Arlan ruokakermaa... Tuli kuvotus koko tuotemerkkiin.
Kommentit (149)
Verkkokauppa.comin mainokset on ihan kauheeta kuraa. Nyt ne on taas palautteneet mainoksiinsa ne ihmeelliset öykkäröivät miehet, jotka jankuttaa joka asiasta ("äitis oli kun..." jne. Mä en edes tajua miksi tuollainen mainos on tehty. Pitäiskö sen olla hauska? Ei vissiin tämmöiset nelikymppiset äiti-ihmiset oo sitten sitä oikeeta kohderyhmää.
Tää on vähän hiinä ja hiinä onko ostettavaa, mutta Rahalaitoksen mainos (se orginaali).
Vit*tu että alkaa syylää pukkaamaan ihoon jos sen näkee. Tuli vielä joka sa..tanan kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
"Hammaslääkärini sanoi ei"
AAAAGH!
TÄMÄ ! Vaihda pyöreään, hyi yök miten voikaan mainos olla noin jäätävän karmea.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa.comin mainokset on ihan kauheeta kuraa. Nyt ne on taas palautteneet mainoksiinsa ne ihmeelliset öykkäröivät miehet, jotka jankuttaa joka asiasta ("äitis oli kun..." jne. Mä en edes tajua miksi tuollainen mainos on tehty. Pitäiskö sen olla hauska? Ei vissiin tämmöiset nelikymppiset äiti-ihmiset oo sitten sitä oikeeta kohderyhmää.
Ärsyttävin on se b.im.b.on someluola.
Grandiosan pizzat.
Ilmatar. (se raskausmahaa pussaava skidi, yök)
Se arlan kermakammotus.
Vitaepro, en olis ostanut muutenkaan mutta hyi stana.
Prisman mennyt kampanja ”halpuutettu” ja ” hyvä mutta halpa” . En muista kumpi tuli ensin vai liittyikö peräti toisiinsa, mutta en ole vuosiin käynyt prismassa juuri noiden mainosten takia 😀 eikä tilanne muutu vaikka ” halpuutettu” kampanja on ilmeisesti lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Monet dubatut ulkomaiset mainokset ovat todella ällöttäviä. Suomalaisilla on huumoria.
Mutta esim. se Kinder-juttu (miksi hiiret eivät itke) on tosi imelä. Tyttö on nätti kuin mikä, mutta se sokerinen etovuus...
Pääsiäisaikaan olen ostanut näitä Kinder-munia kyllä, mutta enpä enää osta.
PS. tiedän, että kuuluu: miksi pilvet eivät itke, kuulin vain pitkään, että miksi hiiret eivät itke ja vastaus hämmästytti.
Heh, mä kuulin kans että hiiret
Ja törppöä sano että hiirellä ei ole tunteita. Ei ehkä olekaan siinä määrin kuin ihmisellä. Mutta onko sekään varma tieto ettei pilvellä olisi tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Monet dubatut ulkomaiset mainokset ovat todella ällöttäviä. Suomalaisilla on huumoria.
Mutta esim. se Kinder-juttu (miksi hiiret eivät itke) on tosi imelä. Tyttö on nätti kuin mikä, mutta se sokerinen etovuus...
Pääsiäisaikaan olen ostanut näitä Kinder-munia kyllä, mutta enpä enää osta.
PS. tiedän, että kuuluu: miksi pilvet eivät itke, kuulin vain pitkään, että miksi hiiret eivät itke ja vastaus hämmästytti.
Minä taas ihmettelin, kun isä vastasi "Miehet eivät itke". :D
Oletko valmis suusi kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin?
No en totisesti... Nämä idioottimaiset kysymykset saavat veren kiehumispisteen yläpuolelle.
Lehdon rakentamat asunnot, lehdon osakkeet pörssissä, not.
Jos tuotetta, tässä tapauksessa asuntoa mainostetaan perseellä, niin tuote on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mainos.
Mutta volvoa en naisena voi ostaa kun sen logo on uroksen merkki.
No niinpäs muuten onkin, enpä olekaan koskaan tajunnut tuota. Tuosta tulee nyt sit taas joku tasa-arvojuttu. Ja miten ruottalaiset voivatkin olla noin ajattelemattomia että tuollaisen logon ovat valinneet? Ai niin, se *omous.
Vierailija kirjoitti:
Grandiosan pizzat.
Ilmatar. (se raskausmahaa pussaava skidi, yök)
Se arlan kermakammotus.
Vitaepro, en olis ostanut muutenkaan mutta hyi stana.
Must se Grandiosa on ihan hyvä, missä on "pitsaperjantai" ja apulainen huomauttaa taustalta, että nyt on maanantai.
Akka suuttuu, et mitä välii....
- kuumakylmä juoma sattuu
- hammaslääkärini sanoi EI
- Arlan hirveä nokkahuiluhelvetti
- kaikki Youtubessa mainostavat tahot
- Kinderiä en osta muutenkaan mutta boikotoisin niiden karseiden mainosten takia
- Mäkkäriä en käytä mutta boikotoisin sitäkin sen hirveän Lasten kapina-rallatuksen takia, kun lapsien pitäis antaa vaan riehua miten huvittaa ettei tule paha mieli ja tylsä elämä
Trivago. Niin jumalattoman ärsyttävä, että hiipii jo hermoon. DNA:n luurimainokset ovat kamalia. :( Apomera myös. Oikeastaan inhoan kaikkia mainoksia... nämä nyt heti pahimmat!
Vierailija kirjoitti:
- kuumakylmä juoma sattuu
- hammaslääkärini sanoi EI
- Arlan hirveä nokkahuiluhelvetti
- kaikki Youtubessa mainostavat tahot
- Kinderiä en osta muutenkaan mutta boikotoisin niiden karseiden mainosten takia
- Mäkkäriä en käytä mutta boikotoisin sitäkin sen hirveän Lasten kapina-rallatuksen takia, kun lapsien pitäis antaa vaan riehua miten huvittaa ettei tule paha mieli ja tylsä elämä
Meillä se on vääntynyt muotoon "pankaa kaikki apinaa, se on naisten kapinaa".
Ne joissa kiiltää musta hikinen naama. Pikakelaan tosin mainokset.
Kaikki bloggaajien/somevaikuttajien mainostamat tuotteet ja palvelut.
Minulla oli tavallaan käänteinen boikotti. Päätin, että ostan heti sen kuukautissuojamerkin siteitä joka uskaltaa demonstroida kuukautisveren oikealla verenpunaisella sinisen nesteen sijaan. Ei ehtinyt tapahtua ennen kuukautisteni loppumista :D
Volvon logolla on kanki sojossa. Osoittaa suoraan kuskin naamalle.