Joku painaa virtsarakkoa, mutta mikä?
Kun mulla on koko ajan sellainen tunne että on pissahätä. Sitten kun on tunne että nyt on jo kiire, niin pissaa tuleekin vaan ihan vähän. Mistä tämä vois johtua? Ja nyt ei ole siis kyse virtsatietulehduksesta, vai mikä se nyt on.
Kommentit (33)
Peräsuolen laskeuma varmasti. Muuta syytä en keksi.
Siis oletan että on naisesta kyse. Oisko painetta koska kohtuu on turvonnut? tai jotakin kuukautisiin liittyvää?
Saatta olla hormonaalista myös, ei välttämättä tulehdus.
Oletko ylipainoinen? Siis rehellisesti.
se rasva voi jollain keräytyä siihen rakon lähelle ja varsinkin istuessa painaa rakkoa mikä saa sen tunteen, että on pissihätä.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma varmasti. Muuta syytä en keksi.
Siinä mielessä joku tuollainen voi olla ihan todellinenkin, koska minulla on ulostamisen jälkeen mahdollista tyhjentää rakkoa lisää. Olen mies.
Joku, siis kuka? Tarkoitatko jokin?
Kova uloste tai ilmakupla (pieru), mikä ei tule ulos voi painaa virtsarakkoa ja pissalla saa rampata koko ajan (tunne) Minulla tekee tuota. Ja sitten kun "paukahtaa", alapää kouristelee hetken aikaa. Ei tunnu kivalta.
Olen nainen 57 v. ja kyllä, olen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku, siis kuka? Tarkoitatko jokin?
Ei tämä mikään äidinkielen koe ole.
Oletko käyttänyt Ketamiinia? Älkää käyttäkö. Ketamiini pienentää virtsarakkoa. Äskettäin oli lehdessä varoitus asiantuntijalta. Älkää käyttäkö huumeita.
"Joku" viittaa aina ihmiseen, joten lukitsen vastauksen "Pasi"
tutulla alkoi diabetes tuon tyyppisesti
Vierailija kirjoitti:
Ovatko limakalvot kuivat? Se tuo pissahädän tunteen, vaikkei tarvetta muuten ole. Kokeile, jos liukaste auttaa, kyse oli tästä.
Vierailija kirjoitti:
Emättimen atrofia mitä luultavimmin. Eli emättimen limakalvojen surkastuminen ja kuivuminen. Emätin voi myös lyhentyä ja kutistua ja seinämät ovat ohuet ja arat. Kun emätin kuivuu, se aiheuttaa mm. jatkuvan pissahädän tunteen, vaikkei juuri mitään tule ulos, virtsa karkailee yskiessä tai aivastaessa, voi tulla helposti virtsatietulehduksiakin. Lisäksi voi olla oireena kirvelyä, kutinaa, poltetta, yhdyntä voi sattua jne. Muttei siis välttämättä ole mitään poltetta tai kutinaa. Oireena voi vain olla tuo tunne, että koko ajan on pissahätä, vaikkei pissaa juurikaan edes tule. Emättimen atrofia tulee noin puolelle sinun ikäisistäsi naisista ihan vaihdevuosien takia. Sitä hoidetaan loppuelämä laittamalla estrogeeniä emättimeen joko puikkoina, voiteina tai tabletteina.
Gynekolille. Munasarjat on lähellä virtsarakkoa. Tai ohentuneet ja kuivat emättimen kalvot, vagisan auttaa pissahädän tunteesee. Kos ri oikeesti hätä.
Oletko mies 🤔 ajattelin vaan. Onko se koko ajan, vai vaan silloin kun touhuutte naapurin setän kans.
Ehdotan että vaihdatte paikkaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko limakalvot kuivat? Se tuo pissahädän tunteen, vaikkei tarvetta muuten ole. Kokeile, jos liukaste auttaa, kyse oli tästä.
Mulla ei tosiaankaan ole mitään limakalvojen kuivuusongelmaa.
Googleta interstitiaalinen kystiitti (virtsarakon kipuoireyhtymä).
Ei ole kiva sairaus.