Jari Sillanpää oikeuteen – syytetään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
No nyt kosahti. Kuka vielä tykkää?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006308453.html
Kommentit (1090)
Oliko tuo pedoista tietävä +30 v tosi-tv julkkis, hetero, kerran naimisissa ollut, useasti kohauttanut? Olen kuullut samanlaista tarinaa hänen suustaan jos sama kyseessä mahdollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan itse paasaa aina miten mies on pakko tyydyttää ja kaikkeen miehen haluun pitää suostua. Tässä sitten kiitos! Lapsia sentään suojellaan. Naisia sen sijaan ei suojella, päinvastoin. Naisia saa oikein uhkailla jos he eivät suostu seksiin ja perinteiset naiset on painottamassa kaikkia muitakin naisia alistumaan seksiin ilman omaa halua.
Onneksi uhri on poika. Naurattaa lähinnä. Naisiakin vedetään väkisin ja siihen vieläpä kannustetaan. Pojalle vähän samaa lääkettä :)
Mistä tiedämme varmaksi, että uhri poika?
Tällä hemmolla on niin kieroutunut seksuaalisuus, että kyseessä voi olla tyttökin.
Missäs Peppe ja Anne luuraavat!?
Degenerate g kirjoitti:
Pedophilia on paraphilia, eli epätavallinen/sairas seksuaalinen käyttäytyminen (tai pelkkä ajatteleminen). Ei todellakaan ole mikään ”seksuaalisuuden muoto” kuten homous.
Niin oli homouskin muutama vuosikymmen sitten. Kyse on ihan samanlaisesta asiasta.
Fanit ovat tyhmiä ja sokeita, sehän jo tiedetään. Sääliksi käy, tuskimpa antaisivat anteeksi jos Jari tai kuka tahansa pedofiili tekisi omalle lapselle vastaavaa.
Miten voi olla mahdollista, että täysi sali ihmisiä Joensuun keikalla? Ja vielä sanovat etteivät usko syytteitä!! Syyttäjäkö tyhjästä tempaisisi? Ja kun sieltä kotikoneelta löytyi materiaalia, jonka pokkana väitti kuuluvan jollekin vieraalle. Hyväksyykö siis Joensuun fanit lasten hyväksikäytön?? Onko niin että meidän lapset ja muiden kakarat eli tuntemattomalle lapselle saa tehdä mitä vaan eikä se haittaa???
Olen tullut 16 vuotiaana keski-ikäisen miehen ahdistelemaksi seksuaalisesti, niin en ymmärrä miten joku voi mennä hymyssä suin tätä ihmistä katsomaan. Aivan kuin minullekin tapahtunut asia vaan voitaisiin olankohautuksella ohittaa.
Hyi hemmetti mua oksettaa tämä Suomen viihde skene. Täynnä pervoja ja hyväksikäyttäjiä. Ainoat normaalit ihmiset taitaa olla napakympin mies juontaja, pianisti ja Niina Lahtinen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo pedoista tietävä +30 v tosi-tv julkkis, hetero, kerran naimisissa ollut, useasti kohauttanut? Olen kuullut samanlaista tarinaa hänen suustaan jos sama kyseessä mahdollisesti.
Kuulostaa samalta. Etunimi alkaa A:lla
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jarin puolustelu on hiljaisen hyväksynnän antamista lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. hävetköön he, kun vielä voivat!
Ei ole!
Onko käsite syytön kunnes toisin todistetaan sinulle tuttu?tässä tapauksessa tämä syyte olisi voitu antaa silloin kun asiaa tutkittiin jos aihetta oli eikä nyt kahden vuoden päästä juuri ennen konsertti kiertuetta.
''Minä en paskan vertaa välitä näistä uutisista. En usko niihin juttuihin, hän kommentoi loppuviikosta nousseita syytteitä''
Eräs kommentoinut noin joka oli konsertissa. Kun katsoin kuvia niin ei hemmetti onko Joensuu noin sisäsiittoisen näköinen paikka? Tuli mieleen ihan joku syväjoki. Sisäsiittoisuus aiheuttaa alentunutta kykyä ajatella kriittisesti. Suomessa pitäisi järjestää väestönvaihtoja kaupunkien kesken että edes vähän geenit sekoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jarin puolustelu on hiljaisen hyväksynnän antamista lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. hävetköön he, kun vielä voivat!
Ei ole!
Onko käsite syytön kunnes toisin todistetaan sinulle tuttu?tässä tapauksessa tämä syyte olisi voitu antaa silloin kun asiaa tutkittiin jos aihetta oli eikä nyt kahden vuoden päästä juuri ennen konsertti kiertuetta.
Miten ihmiset VOI olla noin dorkia!? "syyte olisi voitu antaa"!
Haloo, esitutkintaa on tehty tähän asti!! Ei syytteitä niin vaan "anneta"!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samalta. Etunimi alkaa A:lla
Nyt heräsi kiinnostus. Siis BB-tyylinen tositv-julkkis vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole!
Astu naulaan s**tanan k*sipää!
Vierailija kirjoitti:
Fanit ovat tyhmiä ja sokeita, sehän jo tiedetään. Sääliksi käy, tuskimpa antaisivat anteeksi jos Jari tai kuka tahansa pedofiili tekisi omalle lapselle vastaavaa.
Eivät todennäköisesti uskoisi silloinkaan.
Silsu ehdonalaisessa, jos tuomio, eikö tule linnaan meno?? Olisi silloin ihan ok, jos syyllinen..
Faneilla on defenssimekanismi, jossa halutaan kieltää Sillanpään vakavat huumeiden käytöt ja epäilyt lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Defenssi suojaa itseä siltä häpeältä, että on fanittanut sokeasti tuollaista ääliötä. Ymmärrettävää sinänsä mutta aikuisen ihmisen pitäisi olla teiniaikojen fanituksen yläpuolella ja ottaa vastaan realiteetit. Ovatko aikuiset ihmiset siis niin tyhmiä ja lapsellisia?!