Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lakanat alkavat haista pahalta miehen takia

Vierailija
15.11.2019 |

Mieheni hikoilee öisin paljon ja tästä syystä petivaatteet ja varsinkin lakanat haisevat heti pahalta. Rakastan puhtaan pyykin tuoksua ja sujahtaa puhtaisiin lakanoihin, mutta jo seuraavana aamuna vierestä tulee ummehtunnut p*skan haju. Lakanat alkavat siis jo yhden yön jälkeen haisemaan miehen kohdalta ja minä joudun siinä vieressä sitten haistelemaan niitä ummehtuneita, vastapestyjä lakanoita. Ja mies siis peseytyy tavallisesti joka ilta. On kokeiltu että ikkuna olisi auki, että olisi viilempi, mutta minä jäädyn. Mies nukkuu muutenkin jo käytännössä ilman peittoa. Mies ei ole mitenkään lihava, vaan normaalipainoinen. En tiedä mitä tehdä enää. Olen kokeillut ilmanraikastinta, mutta se ei vaikuta kovin pitkään. Olen laittanut wunderbaumeja patjan ja lakanan väliin miehen puolelle, mutta nyt koko patjamme tuoksuu p*skan ja hien lisäksi uudelta autolta. Pessyt lakanoita 95 asteessa. Mutta ei. Miten päästä eroon tälläisestä ongelmasta? En haluaisi tämän takia nukkua eri sängyissä

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

Tuoko hiekkaa sänkyyn myös?

Haukahteleeko myös unissaan?

Vierailija
222/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kymmenen vuotta sinusta oikeasti pitkä sängyn käyttöikä?"

Ei se välttämättä ole, mutta riippuu tosi paljon patjan laadusta ja hinnasta miten kestää. Entinen sänky minulla oli 11 vuotta ja siinä kyllä makasi jo kuopassa niin pitkän käytön jälkeen. Noin 500 euron hintainen runkopatja oli. Olisi saanut vaihtaa reilusti aiemmin. Huonoonkin tottuu ja eron huomaa vaihdon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka voi vaikuttaa hikoiluun jossain määrin. Jos syön illalla raskaan hiilihydraattipitoisen aterian niin yleensä herään yöllä ja paita on kaulan alta ja ylävartalosta aivan likomärkä, usein myös tyyny.

Vierailija
224/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii mies siis painaa 128, mutta jaksaa naida joka kuukausi jos ei juo liikaa,

Hyi helvetti. Kenen kanssa?

Vierailija
225/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wunderbaum lakanan alla on merkki siitä että olet panostanut tähän sydämesi pohjasta 😅👍

🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂

😂🤣😂🤣😂

Vierailija
226/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiki sisältää 0,3–0,4 prosenttia ruokasuolaa, pieniä määriä kaliumkloridia, fosfaatteja, valkuaisaineita, virtsa-aineita, aminohappoja sekä maitohappoa. Hiki on lievästi hapanta. Sen pH vaihtelee tyypillisesti välillä 4,5–7,0."

Kun syö pääasiassa lihaa, voita, kermaa ja mämmiä, erittyvällä hiellä voisi ampua kantoraketin maata kiertävälle radalle. Ja kun painoa on 128 kg, hikeä erittyy yli 5 litraa yössä.

Ap voisi pyrkiä OPECin jäseneksi öljyntuottajana.

Vierailija
227/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehen laittaisi nukkumaan petarille, joka on täytetty kissanhiekalla? Sen voi äkkiä ommella vanhasta pussilakanasta.

Ps. Paakkuuntumaton on parempi nukkumismukavuuden kannalta.

Vierailija
228/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on taakkamme. Mutta saat sentään sujahtaa uudelta autolta tuoksuvaan sänkyyn, iloitaan siitä!

Juoko miehesi tarpeeksi vettä? Kuiva tyyppi alkaa haista, myös nukkuessaan. Voisitko Wunderbaumin sijaan laittaa miehesi sänkyyn suuren froteepyyhkeen lakanan päälle, se imee hajut ja kosteuden.

Vierailija
229/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin miesystäväni hikoilee öisin valtavasti. Tosin enemmän minua häiritsee se, että jo yhden yön jälkeen lakanat ovat miehen jäljiltä ihan karvaiset. Tykkään miehestä karvaisena, mutta kaikkialla olevat irtokarvat alkavat ärsyttää. Voisin kuvitella, että koiran omistajilla on vastaavaa.

Laita tori.fi Annetaan-palstalle, että luovutetaan mies hyvään kotiin allergian vuoksi. Allergia vain sen takia ettei tarvitse kokea sosiaalista häpeää kun oikea syy on vain vaikeahoitoisuus. Tsemppiä!

Vierailija
230/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV:lta löytyvät kyllä aina parhaat jutut :D

"Miehestä lähtee hirveästi karvaa lakanoihin"

Meillä ei onneks oo tätä karvanlähtö ongelmaa ollut, kun on aika lyhytkarvainen ja ajeltu. Mutta on taas hirveän levoton iltaisin, eikä millään meinaisi asettua. Vaikka kuinka käytäisiin illalla ennen nukkumaan menoa lenkilläkin

Mä en melkein kehtaa sanoa: meillä taas haluaa aina illalla nylkyttää! Arvatkaa, millainen karvasade ja liotettu sänky meillä on. Mutta en valita, tämän tiesin jo valitessa rotuominaisuudeksi.

Ei se mikään rotuominaisuus ole, vastuu on kasvattamisvaiheessa omistajalla opettaa pahoilta tavoilta pois. Jos on jo täysikasvuinen ja tavat ovat opittu niin vaikea niitä on enää kyllä muuttaakaan.

Vierailija
231/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyyyiiii... inhottavin ketju pitkään aikaan. 

Vierailija
232/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereekö mies?

Vierailija
233/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noihin wunderbaumeihin kannattaisi yrittää tukeutua vielä kertaalleen. Uskon ettei pari kolme riitä alkuunkaan vaan niitä pitää olla tasainen kerros niinkuin meillä. Suosittelen puna vihreetä settiä

Vierailija
234/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en pystyis nukkumaan samassa sängyssä!!!!

Vierailija
235/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin lämpötilaa alemmas. Se joka palelee, lisää vaatetta päälle, tietysti.

Vierailija
236/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ruvennut diabeteksen vuoksi haisemaan. Haisee vaikka käy suihkussa. En enää tiedä mikä auttais.

Vierailija
237/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko teidän sohvanne myös miehen perseeltä?

Vierailija
238/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin elävällä ravinnolla (ei lihaa, ei kalaa, ei leipää, ei sokeria, ei suolaa, ei ryynejä, ei riisiä, ei perunaa, kahvia, teetä), vaikka osa söi valkosipulia raakana, se ei haissut hengityksessä.

Jonkun ravintoryhmän poisjättäminen on siis paikallaan. Toiseksi tutkituttaisin paksusuolen. Koska jotenkin tuli tunne, että iho toimittaa paksusuolen tehtäviä nyt.

Vierailija
239/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehen laittaisi nukkumaan petarille, joka on täytetty kissanhiekalla? Sen voi äkkiä ommella vanhasta pussilakanasta.

Ps. Paakkuuntumaton on parempi nukkumismukavuuden kannalta.

Nyt oon kuullu kaiken!

On tää kyllä paras ketju pitkään aikaan :D

Vierailija
240/252 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUKAVIN KETJU PITKÄÄN AIKAAN.