Miksi normaalipainoista miestä haukutaan laihaksi, kukkakepiksi tai jopa epämiehekkääksi?
Useita kertoja tällä palstalla törmää siihen, että miehessä on jotain vikaa ja mies on epämiehinen jos on hoikka ja normaalipainoinen. Haluavatko naiset näin oikeuttaa itselleen jotain lupaa olla itsekin vähän pullava "koska mieskin on iso ja painava"
Itse olen mies koossa 177/68 jolloin painoni on täysin selvästi normaalilla alueella. Keskusteluissa täällä tämän on saanut jopa raivokkaita tai pilkkavia piirteitä. Ilmeisesti 65+ kg naisilla on ongelma kun mies ei painakaan merkittävästi heitä enemmän? :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että hoikka ihminen ilman lihaksia on kukkakeppi tai vinkuheinä. Oli sitten mies tai nainen.
Lihava ihminen on läski sekä lihaksilla, että ilman.
Olen tuo jota lainasit, olen läski ja kanssasi samaa mieltä.
Se ei nyt kuitenkaan mitätöi alkuperäistä mielipidettäni, vaikka niin halusitkin.En minä halunnut mitätöidä sitä, vaan loukata sinua. Oletin että olit läski, kun tuollaisen kirjoitit.
Sitten kannattaa vähän panostaa siihen loukkaamiseen.
Minä en yksinkertaisesti viehäty "pienistä" miehistä. Miehen pitää mielestäni olla "miehekäs ja kunnon kokoinen". Kun tapasin mieheni, hän oli mitoissa 180cm/75kg-80kg, en muista painoa tarkalleen. Silti ei ollut mitään ylimääräistä missään, vaan hän oli raamikas ja"miehekkään" kokoinen. Ja itse olin 170cm/55kg, joten en halua miehen painolla oikeuttaa omaa ylipainoani.
Miksi monet "pienet" miehet ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei viehäty hoikista tai pienistä miehistä? Minä olen aina ollut tällainen, miehen pitää nyt vain olla miehekäs jotta kiinnostun, myös pienet kädet ovat miehellä inhottavat mielestäni. Miksi minulla ei saisi olla tällainen miesmaku? Ap.n mielestä varmaan minun nyt pitäisi jättää mieheni ja ottaa joku mies, josta en viehäty, ihan vain sen takia, ettei heille tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että hoikka ihminen ilman lihaksia on kukkakeppi tai vinkuheinä. Oli sitten mies tai nainen.
Ilman lihaksia ihminen on kuollut tai liikuntakyvytön.
Olet muuten mitoiltasi juuri täydellinen mies mun makuun, joten älä välitä:) Minutkin murjottiin miltei maan rakoon, haukuttiin luukasaksi, anorektikoksi ja neuvottiin hakeutumaan hoitoon, kun kerroin mitoikseni 170cm/47,5kg. Sen jälkeen joku oli vielä tehnyt mua herjaavan ketjun, jossa nimittely jatkui:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei nyt kuitenkaan mitätöi alkuperäistä mielipidettäni, vaikka niin halusitkin.En minä halunnut mitätöidä sitä, vaan loukata sinua. Oletin että olit läski, kun tuollaisen kirjoitit.
Sinäkin yritit loukata, mutta se loukkaus oli huonompi kuin minun. Sinä nimittäin väitit, että hoikat ovat vinkuheiniä ilman lihaksia, mutta minä väitin, että lihavat ovat läskejä aina. Minun loukkaukseni oli siis parempi kuin sinun, mutta silti kehotat minua panostamaan loukkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet muuten mitoiltasi juuri täydellinen mies mun makuun, joten älä välitä:) Minutkin murjottiin miltei maan rakoon, haukuttiin luukasaksi, anorektikoksi ja neuvottiin hakeutumaan hoitoon, kun kerroin mitoikseni 170cm/47,5kg. Sen jälkeen joku oli vielä tehnyt mua herjaavan ketjun, jossa nimittely jatkui:(
Minulla on tuon kokoinen tyttöystävä, eikä häntä voi kyllä mitenkään anorektiseksi kutsua. Reidet ja takapuoli ovat oikeastaan suht täyteläiset. Ylävartalo on vaan hento.
Noista kukkakepeistä tulee homovibat.
Ei jatkoon, ikinä.
Hento mies on ruma. Ellei nyt puhuta jostakin 70+ v ukkelista.
Miksei ne treenaa itselleen lihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Minä en yksinkertaisesti viehäty "pienistä" miehistä. Miehen pitää mielestäni olla "miehekäs ja kunnon kokoinen". Kun tapasin mieheni, hän oli mitoissa 180cm/75kg-80kg, en muista painoa tarkalleen. Silti ei ollut mitään ylimääräistä missään, vaan hän oli raamikas ja"miehekkään" kokoinen. Ja itse olin 170cm/55kg, joten en halua miehen painolla oikeuttaa omaa ylipainoani.
Miksi monet "pienet" miehet ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei viehäty hoikista tai pienistä miehistä? Minä olen aina ollut tällainen, miehen pitää nyt vain olla miehekäs jotta kiinnostun, myös pienet kädet ovat miehellä inhottavat mielestäni. Miksi minulla ei saisi olla tällainen miesmaku? Ap.n mielestä varmaan minun nyt pitäisi jättää mieheni ja ottaa joku mies, josta en viehäty, ihan vain sen takia, ettei heille tule paha mieli.
Mitä olet mieltä siitä, että naista jolla on 40 koon jalka ja mitat 165/55, pidetään inhottavan isona ja epänaisellisena?
Sinä ihan avoimesti kirjoitat, että luokittelet normaalikokoisen ja painoisen miehen epämiehekkääksi. Kai vastaavasti teet samoin naisista, normaalikokoinen nainen on automaattisesti epänaisellinen koska ei olekaan hyvin pieni ja siro?
Melkein kaikki ovat ylipainoisia joten normaalipainoinen näyttää poikkeavalta. Sitä on siis kiusattava ;-(
Ylipaino miehellä alkaa muodostaa kehoon estrogeeniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuon kokoinen tyttöystävä, eikä häntä voi kyllä mitenkään anorektiseksi kutsua. Reidet ja takapuoli ovat oikeastaan suht täyteläiset. Ylävartalo on vaan hento.
Mulla on myös tosi kevytrakenteinen ruumiinrakenne, mutta on mulla myös lihaksia, koska harrastan mm. telinevoimistelua:)
/27
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino miehellä alkaa muodostaa kehoon estrogeeniä
Siksi Henry Harjusolastakin tuli nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin yritit loukata, mutta se loukkaus oli huonompi kuin minun. Sinä nimittäin väitit, että hoikat ovat vinkuheiniä ilman lihaksia, mutta minä väitin, että lihavat ovat läskejä aina. Minun loukkaukseni oli siis parempi kuin sinun, mutta silti kehotat minua panostamaan loukkaamiseen.
No sinä loukkaannuit, minä en, joten kumpi tässä nyt pääsikään voitolle.
Iso osa ihmisistä pariutuu suht samanlaisen kehotyypin omaavan kanssa. Tuttavapiirissäni hoikilla naisilla on yleensä hoikka mies ja pulleammilla isompikokoinen mies. Itse olen pitkä ja hoikka, samoin mieheni. Käydään yhdessä lenkkeilemässä, pyöräilemässä ja hiihtämässä joten eipä kai ihmekään että kehot on aika samantyyppiset. Salilla käyvillö naisilla on usein lihaksikas salilla käyvä mies, ja se on ihan luonnollista että yhteinen harrastus yhdistää ja sitä kautta tapaa ihmisiä.
Sanoisin siis että sinulla ap ei ole ulkonäön puolesta mitään hätää mikäli pidät hoikista naisista, todennäköisesti he pitävät kroppaasi hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Hento mies on ruma. Ellei nyt puhuta jostakin 70+ v ukkelista.
Miksei ne treenaa itselleen lihaksia?
Minulla ainakin on jo lihakset, noin tuplakokoiset samanpainoiseen naiseen verrattuna. Mihin tarvisin isompia? Sitä paitsi lihaskasvu on kiinni geeneistä, ei vain oma päätös.
Kyllä, hoikka mies on kukkakeppi, mutta monet naiset viehättyvät juuri niistä kukkakepeistä. Ainakin omien havaintojeni perusteella niin me kukkakeppinaiset kuin huomattavasti painavammatkin kanssasisaret.
Kuten joku tuolla aiemminkin sanoi, niin hyvin usein ihminen viehättyy samankaltaisesta vartalotyypistä kuin itselläänkin on.
Osuit naulan kantaan Ap! Et näytä kyllin miehekkäältä satakiloisen naisen rinnalla, joten keskity suosiolla niihin sirompiin. Harvassa ne tietenkin ovat ja jokainen mieshän semmoisen tahtoo.
M36
Se keholtaan timmi mies on ikävä muistutus vierellä kun itselle on päässyt kertymään painoa.
Sksi koska jos olet mies, niin et ole periaatteessa sinänsä koskaan hyvä et niin, etkä näin.
Jos jotain haluat niin asema, rahanhankintakyvyt ja omaisuus ovat ainoita asioita millä loppupeleissä (naisten silmissä) on mitään merkitystä.