Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi normaalipainoista miestä haukutaan laihaksi, kukkakepiksi tai jopa epämiehekkääksi?

Vierailija
14.11.2019 |

Useita kertoja tällä palstalla törmää siihen, että miehessä on jotain vikaa ja mies on epämiehinen jos on hoikka ja normaalipainoinen. Haluavatko naiset näin oikeuttaa itselleen jotain lupaa olla itsekin vähän pullava "koska mieskin on iso ja painava"

Itse olen mies koossa 177/68 jolloin painoni on täysin selvästi normaalilla alueella. Keskusteluissa täällä tämän on saanut jopa raivokkaita tai pilkkavia piirteitä. Ilmeisesti 65+ kg naisilla on ongelma kun mies ei painakaan merkittävästi heitä enemmän? :)

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ne läskejä ovat

terveisin: nimetön mies

Vierailija
2/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mitä olet, mutta kimittäjämiehet eivät ole minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Valittajamies ei ole koskaan sitä parasta ainesta. Ihmisen pitää olla sinut itsensä kanssa tai hänen kanssaan ei yksikään jaksa viettää aikaa.

Lopeta ap siis itsesäälissä kieriminen ja ryhdistäydy.

Vierailija
4/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ne läskejä ovat

terveisin: nimetön mies

Miehistä vain kolme neljästä on ylipainoisia. Melko vähän. 

Vierailija
5/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hoikista miehistä, joten hoikaksi mainitseminen on kehu eikä solvaus.

Hoikkuus on miehissä hyvin, hyvin harvinaista. 

Vierailija
6/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoineilla saa steroideja.

Vierailija
7/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ajatusmaailmasi on vastenmielinen. Paino on ok.

Vierailija
8/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ottaisin normaalipainoisen miehen, koska liika läski tai lihakset ovat vastenmielisiä, tämä on siis oma mielipiteeni. 

Vierailija
9/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valtaosa miehistä on ylipainoisia, joten ylipaino on normaalipaino.

Hoikat poikkeavat normista, joten totta kai heitä pitää haukkua, kuten kaikkia muitakin normeista poikkeavia.

Vierailija
10/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskassa hoikahkossa ei ole mitään kehopositiivista ja kukkakeppiä ei voi oikein luokitella trendikkäästi muun sukupuoliseksi. 

Vierailija
11/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, makuja on monia. Minusta timmi, sopivan lihaksikas mies on paras vaihtoehto enkä usko että voisin muusta kiinnostuakaan.

Vierailija
12/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oot ihan perfekt! Älä tod tee mitään massakausia. Erotut sit vain eduksesi! Hoikka nainen arvostaa sinua varmasti.

Vierailija
13/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään rotevista miehistä. 80+ kg, mielellään. Sori siitä.

Vierailija
14/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Valittajamies ei ole koskaan sitä parasta ainesta. Ihmisen pitää olla sinut itsensä kanssa tai hänen kanssaan ei yksikään jaksa viettää aikaa.

Lopeta ap siis itsesäälissä kieriminen ja ryhdistäydy.

Ahaa, uhriviittaa etsiskelevä miesten sheimaaja liikkeellä. Miehethän eivät saa puuttua asenteellisiin epäkohtiin, se on jyvitetty pelkästään naisten oikeukseksi? Niinkö? ;-)

Itsesääliä ei ole yhtään, on vain ihmetystä.

Vierailija
15/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että hoikka ihminen ilman lihaksia on kukkakeppi tai vinkuheinä. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
16/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta kuin että hoikka ihminen ilman lihaksia on kukkakeppi tai vinkuheinä. Oli sitten mies tai nainen.

Lihava ihminen on läski sekä lihaksilla, että ilman.

Vierailija
17/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen normaalipainoinen. Koska pituutta on, paino kuulostaa isolta ja on. Mutta olen urheilullinen, muodokas ja normaalipainoinen.

Olen ollut netissä seuranhaussa. Monet miehet asettavat kumppanilleen pituus- ja painorajat. Pitkän naisen pitäisi olla suhteessa erittäin kevytrakenteinen. Tai sitten kysytään kohta viesteissä painoa.

Olen liian painava miehille, jotka painavat monta kymmentä kiloa minua enemmän ja ylipainoakin löytyy. Jään siis ilman seuraa netissä. Ainakaan urheilulliset miehet ei kiinnostu painoni takia.

Käyn joskus yöelämässä, luonnossa olisi vientiä. Samoin hoikalla ystävälläni ja toisella kunnolla ylipainoisella. Harmi vain, etten ole tavannut vielä ketään sopivaa enkä haluaisi hillua liikaa baareissa. Ajattelin että netissä olisi seuraa kaipaavia miehiä, mutta normaalipainoinen nainen ei kelpaakaan painonsa takia!

Toisaalta en haluaisi tavatakaan miestä, joka on 190 cm/100 kg ja pelkää "rusentuvansa ison naisen alle"!

Vierailija
18/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo jota lainasit, olen läski ja kanssasi samaa mieltä.

Se ei nyt kuitenkaan mitätöi alkuperäistä mielipidettäni, vaikka niin halusitkin.

Vierailija
19/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pitkälti on kyse juuri siitä, että romuluiset tonni-keijut yrittävät jotenkin oikeuttaa oman epäluonnollisen kehonkoostumuksensa. Kenenkään normaalipainoisen miehen ei pitäisi koskaan joutua murehtimaan omaa normaalia ja tervettä kroppaansa, mutta niin tämä yhteiskunta ja sen enemmistö on vain rakentunut, että läskit yrittävät päteä dissaamalla tervettä miestä.

Vierailija
20/69 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo jota lainasit, olen läski ja kanssasi samaa mieltä.

Se ei nyt kuitenkaan mitätöi alkuperäistä mielipidettäni, vaikka niin halusitkin.

En minä halunnut mitätöidä sitä, vaan loukata sinua. Oletin että olit läski, kun tuollaisen kirjoitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme