"Näytän ikäistäni 10 vuotta nuoremmalta"
Moni tuntuu uskovan tähän.
Löysin vihdoin kuvan naisesta joka ihan oikeasti näyttää ikäistään 10v nuoremmalta. Menisi helposti nelikymppisestä.
Näytättekö oikeasti tältä, te nuorekkaat viisikymppiset?
https://dades.grupnaciodigital.cat/redaccio/arxius/imatgesbutlleti/1(49…
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin ap, video kertoo totuuden.
Kuvissa voi näyttää vaikka minkä ikäiseltä kun pelaa kuvakulmilla. Kasvoja saa sileämmiksi ja kuvakulmalla saa näyttämään siltä kuin kroppa olisi nuoren naisen. Rehellisestä kuvakulmasta ilman filttereitä näkee että ikää on 40+ ja kropan perusteella vaihdevuodet ovat takanapäin.
Nuorekas, nätti ja timmi nainen kyllä.
Mutta jos naisten mielestä tuo oikeasti näyttää kolmekymppiseltä, sitten ymmärrän miksi niin moni nainen uskoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Onhan meistä miehistäkin 2/3 keskivertoa parempia kuljettajia :D
Mistä muka näet että vaihdevuodet takanapäin? Eihän hänellä välttämättä ole vaihdevuodet edes alkaneet. Esim äidilläni alkoi 51 vuotiaana.
Näkee kropasta.
Ei ole samaa hedelmällisen naisen muotoa kuin nuoremmilla.
Ja mitähän ttua taas? Mä oon hedelmällisessä iässä oleva nainen mutta oon paljon läskimpi ja mulla on pienenmät tissit. En ymmärrä mitä tarkotat.
En tarkoita tissien kokoa tai hoikkuutta.
Tarkoitan sitä että nuoremmalla naisella, painon ollessa sama, on yleensä enemmän täytettä peffassa ja reisissä ja vaikka olisi vähän ylimääräistä, kroppa näyttää kimmoisemmalta.
Luulen että kyse on hormoneista ja siitäkin että lihasmassaa katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa voi näyttää vaikka minkä ikäiseltä kun pelaa kuvakulmilla. Kasvoja saa sileämmiksi ja kuvakulmalla saa näyttämään siltä kuin kroppa olisi nuoren naisen. Rehellisestä kuvakulmasta ilman filttereitä näkee että ikää on 40+ ja kropan perusteella vaihdevuodet ovat takanapäin.
Mutta jos naisten mielestä tuo oikeasti näyttää kolmekymppiseltä, sitten ymmärrän miksi niin moni nainen uskoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Onhan meistä miehistäkin 2/3 keskivertoa parempia kuljettajia :D
Mistä muka näet että vaihdevuodet takanapäin? Eihän hänellä välttämättä ole vaihdevuodet edes alkaneet. Esim äidilläni alkoi 51 vuotiaana.
Näkee kropasta.
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2018/02/07/12/48F5630500000578-5362251-…
Reisistä ja peffasta on kadonneet muodot, ja vaikka kylkiluut paistavat läpi, ei keskivartalo silti ole kapea suhteessa alavartaloon. Vertasin siis tietysti kuvaan samasta naisesta nuorempana, iso ero.
Useimmissa kuvissa on tietysti pelattu kuvakulmilla tarkoituksella. Eli kuva takaviistosta/alaviistosta ja lantiota kaarelle, perus instatyyliin.
No just, ne instagrammin photoshopatut jättiperseiset ampiaisvyötäröt ei ole todellisia toisin kuin ilmeisesti luulet? Minulla on ollut tuon mallinen kroppa parikymppisistä lähtien. Vaikka hoikimmillani mittani ovat olleet n 90-65-90,näytän tasapaksulta. Eli jos et tietäisi naisen ikää etkä näkisi naamaa, niin et kyllä väittäisi häntä vaihdevuosi-ikäiseksi..
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2018/02/07/14/48F55FCA00000578-5362251-…
Instatyylinen kuva, arvio iästä kropan perusteella 35+
http://nextshark.com/wp-content/uploads/2017/05/1-56.jpg
Myös edullinen kuvakulma ja poseeraus, arvio iästä kropan perusteella 40
http://nextshark.com/wp-content/uploads/2017/05/5-13.jpg
Rehellinen kuva, arvio iästä kropan perusteella 50
Jälkimmäinen kuva ehkä selventää mitä tarkoitin vanhemman naisen vartalolla...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee kropasta.
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2018/02/07/12/48F5630500000578-5362251-…
Reisistä ja peffasta on kadonneet muodot, ja vaikka kylkiluut paistavat läpi, ei keskivartalo silti ole kapea suhteessa alavartaloon. Vertasin siis tietysti kuvaan samasta naisesta nuorempana, iso ero.
Useimmissa kuvissa on tietysti pelattu kuvakulmilla tarkoituksella. Eli kuva takaviistosta/alaviistosta ja lantiota kaarelle, perus instatyyliin.
No just, ne instagrammin photoshopatut jättiperseiset ampiaisvyötäröt ei ole todellisia toisin kuin ilmeisesti luulet? Minulla on ollut tuon mallinen kroppa parikymppisistä lähtien. Vaikka hoikimmillani mittani ovat olleet n 90-65-90,näytän tasapaksulta. Eli jos et tietäisi naisen ikää etkä näkisi naamaa, niin et kyllä väittäisi häntä vaihdevuosi-ikäiseksi..
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2018/02/07/14/48F55FCA00000578-5362251-…
Instatyylinen kuva, arvio iästä kropan perusteella 35+
http://nextshark.com/wp-content/uploads/2017/05/1-56.jpg
Myös edullinen kuvakulma ja poseeraus, arvio iästä kropan perusteella 40
http://nextshark.com/wp-content/uploads/2017/05/5-13.jpg
Rehellinen kuva, arvio iästä kropan perusteella 50
Jälkimmäinen kuva ehkä selventää mitä tarkoitin vanhemman naisen vartalolla...?
Ihan normaali kolmikymppisen vartalo olisi tuo viimeinenkin. Olet vain tottunut fitnessinstapyllyihin.
Näytätkö ikäistäsi nuoremmalta?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = en
Aasialaiset näyttävät 10 vuotta nuoremmilta valkoihoisiin verrattuna jo normaalistikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee kropasta.
Ja mitähän ttua taas? Mä oon hedelmällisessä iässä oleva nainen mutta oon paljon läskimpi ja mulla on pienenmät tissit. En ymmärrä mitä tarkotat.
En tarkoita tissien kokoa tai hoikkuutta.
Tarkoitan sitä että nuoremmalla naisella, painon ollessa sama, on yleensä enemmän täytettä peffassa ja reisissä ja vaikka olisi vähän ylimääräistä, kroppa näyttää kimmoisemmalta.
Luulen että kyse on hormoneista ja siitäkin että lihasmassaa katoaa.
Höpö höpö. Naisia on kaikennäköisiä ja -kokoisia!
Mutta mieshän sinä et ole vaan teinityttö/poika. Tavikset harvemmin näyttävät samalta kuin leikellyt Instakinkut.
Jos joku tuntematon tai puolituttu, jonka ikää en tiedä, sanoo minulle olevansa 10 vuotta ikäistään nuoremman näköinen, ajattelen automaattisesti, että hän on 10 vuotta vanhempi kuin miltä hän minun mielestäni sillä hetkellä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset näyttävät 10 vuotta nuoremmilta valkoihoisiin verrattuna jo normaalistikin.
Jos ovat hoikkia, siro ja pieni ruumiinrakenne luo ehkä länsimaiseen naisvartalokokoon ja -mallii verrattuna illuusion nuorekkuudesta. Aasialaiset raskaat lurppaluomet eivät kuitenkaan ole eduksi missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuntematon tai puolituttu, jonka ikää en tiedä, sanoo minulle olevansa 10 vuotta ikäistään nuoremman näköinen, ajattelen automaattisesti, että hän on 10 vuotta vanhempi kuin miltä hän minun mielestäni sillä hetkellä näyttää.
Minusta on myös noloa toitottaa olevansa itse ikäistään nuoremman näköinen. Eiköhän sen päätä ja rekisteröi jokainen vastaantulija omalla kohdallaan. Mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmisiäkin.
Moni kuvittelee olevansa nuoren näköinen, kun omaa naamaa tulee kuitenkin päivittäin nähtyä peilissä niin pikku hiljaa tapahtuvaan muutokseen ei niin kiinnitä huomiota. Varmaan Samu Haberkin luulee näyttävänsä nuorelta Brad Pittilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä mies vaihdevuosista tietäisikään 😂
-Ei kaikilla oo luonnostaan kimmoisa kroppa.:D
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä, jotka ovat kuulleet joskus 30 vuotiaina näyttävänsä 20 vuotiaalta, ja kuvittelevat, että se ikäistään nuoremmalta näyttäminen on joku pysyvä ominaisuus. Itse näytin kolmekymppisenä vielä ihan pikkutytöltä, mutta nyt viisikymppisenä olen kyllä ihan ikäiseni tai jopa hiukan vanhemman näköinen (omasta mielestäni). Tämän päätelmän olen tehnyt sillä perusteella, että osa ikäisistäni näyttää minua selvästi vanhemmilta, ja osa nuoremmilta.
Tämä. Minuunkin on vähän iskostunut, että näyttäisin nuoremmalta, koska vielä pari vuotta sitten minua luultiin parikymppiseksi ja kyseltiin, haluanko nuorisolipun museoon ym. Mutta ha, todellisuudessa en kyllä enää näytä (41-v). Rupsahtaminen voi tulla lyhyen ajan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hoikimmillani mittani ovat olleet n 90-65-90,näytän tasapaksulta. .
Taitaa olla vääristynyt ruumiinkuva ja/tai säkkimäiset vaatteet, jos noilla mitoilla on mielestään tasapaksu.
Minusta on aika kamalaa miten paljon työtä joutuu tekemään oman ulkonäkönsä eteen! Tuskin tuokaan on ihan täysin geeneistä kiinni vaan ruokavalion ja myös kuntoilun (jota harrastaa varmaan vähintään 5 x viikossa). Miten turhamaista pyöriä ajatukset kokoajan ulkonäössä... en sano ettei itsestä huoli pitäminen olisi huono juttu. Mutta se että väkisin pitää saada itsestään 20-vuotta nuoremman näköisen tavalla ja toisella. Aasian maissa myös kauneusleikkauksissa käyminen on sama kuin kävisi kampaajalla. Yleisin kauneusleikkaus on yläluomileikkaukset kun halutaan eroon raskaista silmäluomista (joka on aika yleistä aasialaisilla piirteenä).
Vierailija kirjoitti:
'Aasialaiset' eivät ole mikään homogeeninen ryhmä ihmisiä, jotka kaikki näyttäisivät nuorilta.
Jos joku vielä joskus kysyy ikääni, aion lisätä siihen kymmenen vuotta. Mielenkiinnolla odotan, saanko kuulla olevani ikäistäni nuoremman näköinen 🤔
Olen 27v. blondi ja noin 10v. nuoremmat mustat pojat pokailee mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Aasialaiset' eivät ole mikään homogeeninen ryhmä ihmisiä, jotka kaikki näyttäisivät nuorilta.
Turpeat kasvot rotuominaisuutena, ei voi oikein verrata länsimaisiin.
Tämä on totta. Laita kelle vaan mummotukka ja mummovaatteet niin kyllä näyttävät ihan ikäisiltään, eikä mikään filleri siihen auta, sen vaan näkee. Tyyli "nuorentaa".