James Dean ei olisi pärjännyt suomalaisilla sinkkumarkkinoilla. 172 cm pituus, ei loppututkintoa, vaaleahko väri.
...siis naisten keskuudessa. näin se on kun vain ulokiset meriitit ratkaisevat. Sama monen supersuositun menneen ajan julkkiksen kanssa. Ei olisi pelkillä noilla tiedoilla ikinä ollut vientiä ainakaan nettideittailussa, ehkei muutenkaan. Ehkä jos jonkun söpön kuvan olisi ladannut nettiin, joku olisi saattanut kiinnostua. No, mut hänhän olikin homo tai ainakin bi...mut tuli vaan mieleen.
Kommentit (26)
Väittämä naismarkkinoista on sukupuolittunut.
Kyl noi "pahat pojat" saa tänä päivänäkin naista ilman loppututkintoja. Ei tarvitse olla edes yhtä namu kun tuo.
Kuka tahansa englantia äidinkielenään puhuva valkoinen hetero pärjää suomalaisilla naismarkkinoilla loistavasti,.
Kyllä mulle olis kelvannut. Mutta olenkin tunnettu huonosta miesmaustani...
Tuokin olisi sitten tappanut itsensä kaahaamalla autolla.
Miesmarkkinoilla keikkuva päihdekoukkuinen koulupudokas ei tietenkään kiinnosta, etenkään kun komeuden kruunaa hoitamaton bipolaarihäiriö.
On sentään parempiakin miehiä tarjolla.
Ole koko ikäni ihmetellyt, miksei Elisabeth Taylor vaihtanut Rock Hudsonia Jättiläisessä James Deaniin.
JES! Eli tällaisena nelikymppisenä, alle 170 senttisenä, keskituloisena ja pariutumaan onnistuneena perheenisänä tiputan nuoret James Deanit ja Tom Cruiset markkinoilta mennen tullen. Pariutumiseni on todiste!
No eipä kelpaisi minullekaan, ainakaan nykyisin. Ei ole hyvännäköinen ja minua lyhyempi. No, tällaisia on ollut mutta enää en ole niin epätoivoinen, olen jo hyväksynyt yksinolon.
Lyhythän se nykyajan mittapuun mukaan oli, mutta niin oli silloin naisetkin lyhyempiä kuin nyt. Muutenhan se oli todella hyvän näköinen ja sopivasti jännä ja mystinen.
Mulle olisi kelvannut. Mulla on itseasiassa karismaattinen ja komea, lukion kesken jättänyt, vaalea mies. Olen itse 159 pitkä ja lyhyemmänkinlainen mies olisi kelvannut hyvin, tämä on tasan 180, se nyt vaan sattuu olemaan aika lähellä miesten keskipituutta. :)
Paljonko se mies siinä menettää jos ei kelpaa av-palstan korkeakoulutetuille-yritysjohtaja-velamela-mallikaunottarille? Niin. Ei mitään.
Monikin James Deania lyhyempi vaalea suomalaismies on onnistunut pariutumaan, vaikkei edes omaisi yhtä komeita kasvoja ja läpitunkevaa karismaa kuin Deanilla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Eikös se pitänyt pojista.
Piti joo ja sai alussa sängyn kautta roolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ole koko ikäni ihmetellyt, miksei Elisabeth Taylor vaihtanut Rock Hudsonia Jättiläisessä James Deaniin.
Siksi, kun käsikirjoituksessa luki niin ja Ohjaaja kertoi. Toisaalta miksi Ellu olisi vaihtanut homppelströmistä toiseen.
Oli myös selkeästi ns. laihaläski, mutta se karisma...
Vierailija kirjoitti:
Lyhythän se nykyajan mittapuun mukaan oli, mutta niin oli silloin naisetkin lyhyempiä kuin nyt. Muutenhan se oli todella hyvän näköinen ja sopivasti jännä ja mystinen.
Mahtoi olla Tseimsistä itsestäänkin kiinni. Eipä tainnut paljoa naisista välittää.
Mietin nyt vaan, ei ulkoisia meriittejä, mitä hänellä siis oli ilman näitä? Se että oli mies? No entä Virtasen Juha? Ei oo meriittejä silläkään. Luultavasti moni on silti kelvannut tuollakin nimellä. Joita siis en tunne mutta ajattelin että voisi olla...
Vierailija kirjoitti:
Miesmarkkinoilla keikkuva päihdekoukkuinen koulupudokas ei tietenkään kiinnosta, etenkään kun komeuden kruunaa hoitamaton bipolaarihäiriö.
On sentään parempiakin miehiä tarjolla.
Yllämainitut piirteethän juuri herättävät naisen kiinnostuksen ja hoivavietin.
Gayt ei yleensä pärjää naismarkkinoilla. Olisikohan se ap:nkin ongelma?
Luolasta on näemmä herätty. Mitä kuuluu teoreetikon iltaan?