Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Dean ei olisi pärjännyt suomalaisilla sinkkumarkkinoilla. 172 cm pituus, ei loppututkintoa, vaaleahko väri.

Vierailija
13.11.2019 |

...siis naisten keskuudessa. näin se on kun vain ulokiset meriitit ratkaisevat. Sama monen supersuositun menneen ajan julkkiksen kanssa. Ei olisi pelkillä noilla tiedoilla ikinä ollut vientiä ainakaan nettideittailussa, ehkei muutenkaan. Ehkä jos jonkun söpön kuvan olisi ladannut nettiin, joku olisi saattanut kiinnostua. No, mut hänhän olikin homo tai ainakin bi...mut tuli vaan mieleen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolasta on näemmä herätty. Mitä kuuluu teoreetikon iltaan?

Vierailija
2/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittämä naismarkkinoista on sukupuolittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl noi "pahat pojat" saa tänä päivänäkin naista ilman loppututkintoja. Ei tarvitse olla edes yhtä namu kun tuo.

Vierailija
4/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa englantia äidinkielenään puhuva valkoinen hetero pärjää suomalaisilla naismarkkinoilla loistavasti,.

Vierailija
5/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle olis kelvannut. Mutta olenkin tunnettu huonosta miesmaustani...

Tuokin olisi sitten tappanut itsensä kaahaamalla autolla.

Vierailija
6/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmarkkinoilla keikkuva päihdekoukkuinen koulupudokas ei tietenkään kiinnosta, etenkään kun komeuden kruunaa hoitamaton bipolaarihäiriö.

On sentään parempiakin miehiä tarjolla.

Vierailija
7/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole koko ikäni ihmetellyt, miksei Elisabeth Taylor vaihtanut Rock Hudsonia Jättiläisessä James Deaniin.

Vierailija
8/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES! Eli tällaisena nelikymppisenä, alle 170 senttisenä, keskituloisena ja pariutumaan onnistuneena perheenisänä tiputan nuoret James Deanit ja Tom Cruiset markkinoilta mennen tullen. Pariutumiseni on todiste!

Vierailija
9/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kelpaisi minullekaan, ainakaan nykyisin. Ei ole hyvännäköinen ja minua lyhyempi. No, tällaisia on ollut mutta enää en ole niin epätoivoinen, olen jo hyväksynyt yksinolon.

Vierailija
10/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythän se nykyajan mittapuun mukaan oli, mutta niin oli silloin naisetkin lyhyempiä kuin nyt. Muutenhan se oli todella hyvän näköinen ja sopivasti jännä ja mystinen.

Vierailija
11/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kelvannut. Mulla on itseasiassa karismaattinen ja komea, lukion kesken jättänyt, vaalea mies. Olen itse 159 pitkä ja lyhyemmänkinlainen mies olisi kelvannut hyvin, tämä on tasan 180, se nyt vaan sattuu olemaan aika lähellä miesten keskipituutta. :)

Paljonko se mies siinä menettää jos ei kelpaa av-palstan korkeakoulutetuille-yritysjohtaja-velamela-mallikaunottarille? Niin. Ei mitään.

Vierailija
12/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin James Deania lyhyempi vaalea suomalaismies on onnistunut pariutumaan, vaikkei edes omaisi yhtä komeita kasvoja ja läpitunkevaa karismaa kuin Deanilla. 😊

Vierailija
13/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se pitänyt pojista. 

Vierailija
14/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se pitänyt pojista. 

Piti joo ja sai alussa sängyn kautta roolinsa.

Vierailija
15/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole koko ikäni ihmetellyt, miksei Elisabeth Taylor vaihtanut Rock Hudsonia Jättiläisessä James Deaniin.

Siksi, kun käsikirjoituksessa luki niin ja Ohjaaja kertoi. Toisaalta miksi Ellu olisi vaihtanut homppelströmistä toiseen.

Vierailija
16/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös selkeästi ns. laihaläski, mutta se karisma...

Vierailija
17/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhythän se nykyajan mittapuun mukaan oli, mutta niin oli silloin naisetkin lyhyempiä kuin nyt. Muutenhan se oli todella hyvän näköinen ja sopivasti jännä ja mystinen.

Mahtoi olla Tseimsistä itsestäänkin kiinni. Eipä tainnut paljoa naisista välittää.

Vierailija
18/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt vaan, ei ulkoisia meriittejä, mitä hänellä siis oli ilman näitä? Se että oli mies? No entä Virtasen Juha? Ei oo meriittejä silläkään. Luultavasti moni on silti kelvannut tuollakin nimellä. Joita siis en tunne mutta ajattelin että voisi olla...

Vierailija
19/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmarkkinoilla keikkuva päihdekoukkuinen koulupudokas ei tietenkään kiinnosta, etenkään kun komeuden kruunaa hoitamaton bipolaarihäiriö.

On sentään parempiakin miehiä tarjolla.

Yllämainitut piirteethän juuri herättävät naisen kiinnostuksen ja hoivavietin.

Vierailija
20/26 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gayt ei yleensä pärjää naismarkkinoilla. Olisikohan se ap:nkin ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi