Jätin matalaa tulehdustilaa aiheuttavat viljat pois mutta
mutta mitä ihmettä voisin ottaa kahvin kanssa?
Jos ei halua suklaata syödä.
Kommentit (156)
Jätä myös maito. Jos sitä matala asteista tulehdusta haluaa estää. Ei sitä maitoa kitata kuin Suomessa näissä määrin.
Pari kuivattua taatelia tai viikunaa. Ne on usein minun "kahvileipä". Ja muutama pähkinä.
Tosi vaikee...
taatelit on hyvä, muttei ole sama asia kuin munkki tai korvapuusti.
Vierailija kirjoitti:
Jätä myös maito. Jos sitä matala asteista tulehdusta haluaa estää. Ei sitä maitoa kitata kuin Suomessa näissä määrin.
Vahva suositus myös täältä maidon pois jättämiseltä.
Taateleita, marjoja, pähkinöitä, siemennäkkäriä.
Bounty on mun suosikki"leivokseni". Siinä on vain vähän suklaata ja sisus kookosta.
Kauraleivonnaisia? Kauran pitäisi olla viaton muihin viljoihin verrattuna.
Itse korvaan vehnäjauhot kaurajauhoilla kun leivon, joskus myös käytän yhtenä osana mantelijauhetta.
Tee itse kaurahunajamantelikeksejä
TÄYSjyväviljat ei yhdenkään tieteellisen tutkimuksen mukaan aiheuta tulehdusta elimistöön. Paitsi tietenkin jos on keliakia tai allergia.
Itse mantelijauhoista tehdyt keksit.
Mausteseoksessa paahdetut mantelit, samantyyliset kuin mitä esim. Tallinnassa myydään vanhankaupungin kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse mantelijauhoista tehdyt keksit.
Mausteseoksessa paahdetut mantelit, samantyyliset kuin mitä esim. Tallinnassa myydään vanhankaupungin kaduilla.
Onko helppo tehdä? Ja säilyykö ne? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Bounty on mun suosikki"leivokseni". Siinä on vain vähän suklaata ja sisus kookosta.
Ja sokeria hitosti+lisäaineita, johan vatsa reagoi.
Sokeri pitää yhtälailla hiljaista tulehdusta päällä. Olotila paranee kun siitä pääsee. Eikä hedelmiä, niissäkin on sokeria. Kahvini juon voin ja kookosöljyn kanssa ja voihan siihen kaneliakin ripotella. Kuulostaa kurjalle, muttei ole yhtään ikävä sokeria eikä hiilareita 👋
Vierailija kirjoitti:
TÄYSjyväviljat ei yhdenkään tieteellisen tutkimuksen mukaan aiheuta tulehdusta elimistöön. Paitsi tietenkin jos on keliakia tai allergia.
No nehän ne vasta aiheuttaakin.
Rypsi- ja auringonkukkaöljyt toinen paha.
saako esim riisijauhoista tehtyä pannukakkuja?
Siis miksi kahvin kanssa pitää syödä jotain? Olenko ymmärtänyt jotain väärin, kun juon sen vain sellaisenaan kermalla?
Ja siis mikä tämä matala-asteinen tulehdustila on ja miten se liittyy viljoihin? Onko sinulla veren tulehdusarvot yli rajojen?
Jäätelöä