Kuka muistaa Can't buy me love - leffan vuodelta 1987?
Oli lempileffa. Meillä on se VHS-videolla ja olen nähnyt leffan noin sata kertaa. Olin silloin esiteini-ikäinen.
Nyt leffa löytyy Youtubesta kokonaisuudessaan:
Naispääosan näyttelijä muuten kuoli neljä vuotta sitten. On tuossa leffassa vasta 15-vuotias.
Kommentit (15)
Muistan kyllä, oli vain todella epärealistinen elokuva, ei muka raha kelvannut tytölle, oikeassa elämässä olisi kupattu rahat ja sitten vasta jätetty
Kiva leffa, laitoin sen tähän taustalle pyörimään
Yksi mun lempileffoista, löytyy dvd 😊
Muistan kyllä! Tykkäsin teininä katsoa näitä nuorisoleffoja.
Minä olen aina ihmetellyt näissä leffoissa sitä, että koulun suosituin tyttö kuvataan pinnallisena jos hän ei ihastu nörttipoikaan vaan hengailee muiden suosittujen nuorien porukassa. Kun nörttipoika ihastuu siihen koulun suosituimpaan tyttöön, sitä ei pidetä lainkaan pinnallisena vaan romanttisena, todellisena rakkautena. Suosittu tyttö ihastuu suosittuun poikaan ulkonäön perusteella-> pinnallista. Epäsuosittu poika ihastuu suosittuun tyttöön ulkonäön perusteella -> ei ole pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt näissä leffoissa sitä, että koulun suosituin tyttö kuvataan pinnallisena jos hän ei ihastu nörttipoikaan vaan hengailee muiden suosittujen nuorien porukassa. Kun nörttipoika ihastuu siihen koulun suosituimpaan tyttöön, sitä ei pidetä lainkaan pinnallisena vaan romanttisena, todellisena rakkautena. Suosittu tyttö ihastuu suosittuun poikaan ulkonäön perusteella-> pinnallista. Epäsuosittu poika ihastuu suosittuun tyttöön ulkonäön perusteella -> ei ole pinnallista.
Sama ideologia näillä palstan k i l t tiksillä.
...ja miehillä jotka hankkivat varallisuutta saadakseen statusta ja naisia sillä varallisuudellaan eli niitä pinnallisia, jotka ovat varallisuuden perään ja sitten kun ohops paljastuu ensimmäisen avioeron myötä kun rahat viety tai siirrytty rikkaanpaan tai vaihdettu toiseen jos ei ole varaa enää ylläpitää naisen odottamaa elintasoa ja osoittautuukin että ei ole kiinnostunut ihmisenä niin kaikki naiset demonisoidaan.
...kuten myös s e t ä miehillä huomattavasti nuorempien naisten pitäisi olla heistä kiinnostuneita, ymmärtämättä ollenkaan että itsekin vanhenevat, jota taas sitten kompensoidaan rahalla ja valitetaan että naiset on pinnallisia...
näitä on nähty.
Mun serkuilla oli tuo videolla, tuli katsottua useampaan kertaan.
Ja samaa mieltä kuin kirjoittajat nro 8 ja 9.
Katsoin tuon teininä varmaan sata kertaa ❤❤❤
Oi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi ostaa minulle rakkautta"
Ei, vaan "Rakkauttani ei voi ostaa"
Rakkautta ei saa rahalla, tottahan tuo.
Siis meillä oli se videolla, ei ole kasettia enää.