Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 160/58 pulska jos ei ole lihaksikas?

Vierailija
12.11.2019 |

Paljonko olisi mielestäsi syytä laihtua?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160/62 ja ihan sopiva, tosin mulla on niitä lihaksia, ja iso takapuoli ja reidet mikä on kai sitä vähemmän vaarallista rasvaa. Siis olen kurvikas. Eli riippuu vartalon mallistakin. 45v ei myöskään tarvitse painaa samaa eikä näyttää samalta kuin 15v.

Vierailija
42/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 ja 70.. 4 kiloa lähtenyt. Kuuri kesken tavote 58..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 172/ 70 ja ylimääräistä kyllä. Tahtoisin takaisin sinne alle 65-kilon painoon. Olen kyllä muutenkin roteva eli ei minusta siroa saisi.

Vierailija
44/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan näet paremmin peilistäsi, miltä näytät. Terveydelle vaarallisinta on keskivartalon rasva ja jos sitä on, kannattaa ehkä muuttaa elintapoja vähän terveellisempään suuntaan. Ihmiset ovat niin eri tavoin muodostuneita, että on mahdotonta normaalipainon sisällä sanoa, että onko ihminen "pulska" vai ihan normaali tuossa painossa. Jollakin on enemmän muotoja ja lihaksia luonnostaan, toisella taas on hyvin siro vartalo. 

Ja juuri siksi siinä normaalipainossa on se haarukka, kun ihmiset on eri tavalla muodostuneita. Se ei tosiaan tarkoita sitä, että jokaisella vaikkapa 160 senttisellä ihan mikä tahansa paino n. 48 -64 kg:n välillä olisi se oma normaali. Oikeasti, ihminenkö voisi lihoa/laihtua esim 15 kiloa ja olla aina vaan siinä omassa normipainossa. Tuo 15 kiloakin on ihan hurja määrä.

Saati jos ottaisi (ja niinhän yleensä otetaan) vielä tuon lievän ylipain¤n haarukan tuohon mukaan niin ihminenhän jonka ruumiinrakenteella se 48 kiloa on oma normipaino voisikin siis lihoa 25 kiloa ja olla edelleen ihan vaan "lievästi" ylipain¤inen. Varsinkin noin lyhyellä se liki 25 kiloa on ihan h*lvetisti. 50 kiloisesta 75 kiloon on melkoinen massanlisäys vaikka taulukon mukaan on ihan vaan lievästi ylipain¤inen. Painoahan tulee entisestä puolet lisää, mutta oikein oiva esimerkki itsepetoksesta että kaikki hyvin koska taulukko.

Vierailija
45/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sentin pidempi ja kyllä mä tuossa painossa olen pullukka ja turhan löysäkroppainen. Minäkään en siis ole mitenkään treenattu ja lihaksikas. Sopivin paino itselleni on 50-53 kiloa ja silloin vaatteetkin istuu päälle kivasti.

Vierailija
46/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, joten rasvaprosentti kertoisi enemmän. Käy kehonkoostumusmittauksessa jos kiinnostaa. Kilojen puolesta ei tarvetta laihtua mutta ylimääräistä rasvaa voi mahtua tuon kokoiseen kroppaan (ja voi myös olla että ei ole ylimääräistä).

Vierailija
47/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm ja painan 58 kg. Vaatekoko on XS ja olen lihaksikas kiitos aktiivisen liikunnan. Ikinä en ole kuullut että olisin läski tai edes pullukkaa vaan aina saan kuulla kuinka siro ja hoikka olen. Optimi painoni on 52-54 kg ja siihen tähtään kun painoa on kerääntynyt iän mukana mutta missään nimessä en tunne olevani pullukka nytkään.

Ei se paino aina kerro ihan kaikkea, enemminkin vaatekoko ja vyötärön sekä lantion koko. Harvoin pullukka mahtuu XS vaatteisiin?

Vierailija
48/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että ihanteellinen paino on pituus miinus sata. Pitänee aika hyvin paikkaansa.

Vierailija
49/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää sitä puntaria kattoko. Ei se ole kiinni siitä kiinni oletko 48kg vai 58kg. Ihan yhtä hyvältä voi näyttää molemmat. Jos on reittä, anna olla... näyttää hyvältä. Jos on vatsaa vähän, anna olla... voi näyttää ihan yhtä hyvältä. Silti... liiku mutta elä painon takia. Naiset on ihania kuhan kantavat itsensä ylpeydellä ja huolehtivat itsestään...

Vierailija
50/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulskat alapeukuttajat ei taida tykätä siitä, että toiset haluavat elää terveempänä?

Mulle ainakin omassa peilikuvassa näkyvä rasvan lisääntyminen kertoo siitä, että tulehdustila elimistössä pahenee. Kaikki ei ehkä ole yhtä synkassa itsensä kanssa. Ollessani taulukoiden mukaan 160- senttisen normaalipainon ylärajalla voin epämääräisen huonosti, iho punoittaa, selluliitti (tulehdustila sekin) tulee esiin, nivelkivut pahenevat... Lyhyen painonkorjausjakson jälkeen tunnen itseni taas terveeksi.

Kai tätäkin alapeukutetaan.

Vierailija
51/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle sinun mittaisenasi sopii parhaiten painaa 50-51-kiloa, mutta en muutamaa kiloa painavampanakaan näytä kenenkään terveen mielestä lihavalta, joten tuskin sinäkään. 50 kilon alle ei kannata tarkoituksella mennä, sisäelimet ja luustosi kiittävät.

Vierailija
52/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että ihanteellinen paino on pituus miinus sata. Pitänee aika hyvin paikkaansa.

Eikö se ole pituus miinus satakymmenen plus/miinus neljä.

Ei päde tietenkään hirveän lyhyisiin tai hirveän pitkiin.

Vierailija
53/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160/60 ja olen pulska, vaikka olen lihaksikas.

Vierailija
54/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulskat alapeukuttajat ei taida tykätä siitä, että toiset haluavat elää terveempänä?

Mulle ainakin omassa peilikuvassa näkyvä rasvan lisääntyminen kertoo siitä, että tulehdustila elimistössä pahenee. Kaikki ei ehkä ole yhtä synkassa itsensä kanssa. Ollessani taulukoiden mukaan 160- senttisen normaalipainon ylärajalla voin epämääräisen huonosti, iho punoittaa, selluliitti (tulehdustila sekin) tulee esiin, nivelkivut pahenevat... Lyhyen painonkorjausjakson jälkeen tunnen itseni taas terveeksi.

Kai tätäkin alapeukutetaan.

Minä alapeukutan ihan vain siksi, että puhut ”pulskista alapeukuttajista”. Tuollainen argumentointi on paitsi rumaa, myös paikkaansa pitämätöntä.

Haitallisinta terveydelle on jojolaihdutus, ja normaalipainon sisällä laihdutus merkitsee usein juuri sitä. Se, että voi vaivatta säilyttää painonsa, ei tee ihmisestä pulskaa.

Vierailija
55/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Minä olen 170 / 58 ja hoikahko, mutta ylimääräistäkin tuohon mahtuu.

Vierailija
56/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helvetti normaalipainoinen älä kuihdu.

Vierailija
57/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Minä olen 170 / 58 ja hoikahko, mutta ylimääräistäkin tuohon mahtuu.

Sinulle varmaan suotavinta olisi korkeintaan korvata se "ylimääräinen" lihaksella, ei ainakaan hankkiutua siitä eroon, olet aika hoikka kuitenkin.

Vierailija
58/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Vierailija
60/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että painon ja pituuden suhde ei ole suoraviivainen. Siksi pidemmällä ihmisellä on usein suhteessa vähemmän painoa samalla painoindeksillä.  Tämän takia 170 cm pituisen ihmisen 70 kg tuottaa painoindeksin 24,4 ja 160 cm pitkän 60 kg painavan painoindeksi on 22,6, koska kaava on paino jaettuna pituuden eksponentilla.  Lyhyen ihmisen pitää näin ollen painaa enemmän suhteessa pituuteensa ollakseen ylipainoinen kuin pitkän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan