Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 160/58 pulska jos ei ole lihaksikas?

Vierailija
12.11.2019 |

Paljonko olisi mielestäsi syytä laihtua?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen noissa mitoissa ja kyllä mahasta vois vähän kerroksia kuoria. Sopiva paino mulle on 55 kg, mutta sen eteen saa kyllä todellakin katsoa, mitä suuhunsa laittaa. Harrastan kestävyysliikuntaa ja kehonhuoltoa. Lihaksia ei juuri ole, koska salilla käynti on blääh.

Vierailija
2/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tukevassa kunnossa. Olen itse 160/54 ja tästä pitäisi laihduttaa 3-4kg eikä haittaisi vaikka laihtuisi 5kg. Joten sanoisin että 8kg pitäisi tuon kokoisen laihduttaa ollakseen sopusuhtainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalipainoinen on

Vierailija
4/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen ihminen, jonka ei tarvitse laihduttaa ainakaan siksi että joku netissä niin sanoo.

Vierailija
5/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös vanha sääntö ole pituus miinus 105, eli kolme kiloa sen mukaan.

Vierailija
6/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity vakioimaan se tuohon. Kiität itseäsi kolmenkymmenen vuoden kuluttua.

Terveisin vanha täti, joka näkee liian monessa tutussaan normaalipainossa laihduttamisen ja jojoilun jäljet.

Vierailija
7/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen 161/59 ja on tässä sellaiset 5kg ainakin ylimääräistä minulle kun lihomisen myötä ovat kilot tulleet, eli pelkkää rasvaa. Reidet on hyllyvät ja isot samoin kuin pylly. Yläkroppa on siro joten ei minusta välttämättä heti tajua että olen aika lihava.

Vierailija
8/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös vanha sääntö ole pituus miinus 105, eli kolme kiloa sen mukaan.

Se on pituus miinus 110, joten 8kg. Ollakseen ihannemitoissa siis. Normaalipaino aloittajalla on kuitenkin joten ei tarvetta laihduttaa ellei halua välttämättä.

Vierailija
9/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity vakioimaan se tuohon. Kiität itseäsi kolmenkymmenen vuoden kuluttua.

Terveisin vanha täti, joka näkee liian monessa tutussaan normaalipainossa laihduttamisen ja jojoilun jäljet.

Miten se näkyy?

Vierailija
10/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh😂 mä oon 160/60 ja en oo kyllä lihava tosin en mikään langan laihakaan mutta just sopiva, joskus on painoa jopa 3kg enemmän ja en siltikään näytä lihavalta..

Vierailija
11/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika tukevassa kunnossa. Olen itse 160/54 ja tästä pitäisi laihduttaa 3-4kg eikä haittaisi vaikka laihtuisi 5kg. Joten sanoisin että 8kg pitäisi tuon kokoisen laihduttaa ollakseen sopusuhtainen.

Ihmettelen, koska itse olin nuorena 161/54. Olin erittäin hoikka ja mittauksissakin rasvaa ei ollut. Mitään liikuntaa en silloin harrastanut ja oli todella vaikeaa löytää vaatteita, kun koko 34 oli iso ja 32 harvoin löytyi.

Vierailija
12/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuon pituinen ja painoinen. Onhan vatsaa enemmän kuin vielä 5 vuotta sitten, jolloin painoin 55 kg, mutta tuon painon ylläpitäminen vaatisi ihan jatkuvaa syömisen tarkkailua, mikä ei ole henkisesti minusta tervettä. Puhumattakaan siitä, että luultavasti ajautuisin jojo-laihuttamiseen, mikä on suorastaan haitallista. Siispä näillä kiloilla mennään iloisesti keski-iässä.

N45

Vierailija
13/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili sen kertoo tai ystävä, joka puhuu totta. Itse olen 160/50, ihan sopiva.

Vierailija
14/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, koska itse olin nuorena 161/54. Olin erittäin hoikka ja mittauksissakin rasvaa ei ollut. Mitään liikuntaa en silloin harrastanut ja oli todella vaikeaa löytää vaatteita, kun koko 34 oli iso ja 32 harvoin löytyi.

Minä olen noissa mitoissa m-kokoa, s-kokoa ollakseni pitäisi painaa 48kg. Sen verran olen painanutkin joskus.

Vierailija
15/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan näet paremmin peilistäsi, miltä näytät. Terveydelle vaarallisinta on keskivartalon rasva ja jos sitä on, kannattaa ehkä muuttaa elintapoja vähän terveellisempään suuntaan. Ihmiset ovat niin eri tavoin muodostuneita, että on mahdotonta normaalipainon sisällä sanoa, että onko ihminen "pulska" vai ihan normaali tuossa painossa. Jollakin on enemmän muotoja ja lihaksia luonnostaan, toisella taas on hyvin siro vartalo. 

Vierailija
16/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen päässyt livahtamaan melkein noihin lukemiin. En ole lihaksikas, mutta kevyttä liikuntaa kuuluu elämään päivittäin. Kropassa selvästi on sellaista naisellista pehmeyttä ja alkavaa jenkkakahvanpaikkaa, mutta nyky-Suomen mittaluokassa varsin hoikasta vielä menen. Jos sitä pari kiloa kuitenkin tässä pudottaisi.

Vierailija
17/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän kanssanne! Miksi elää vahtien muutamaa kiloa varsinkaan kun ap:llä ei mitään liikakiloja ole?

Vierailija
18/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin s kokoa 56-kiloisena, eli ei kaikkien tarvitse painaa alle 50:tä kiloa ollakseen pieniä, jos se joku tavoite on. Ap on täysin normaalipainoinen.

Vierailija
19/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin s kokoa 56-kiloisena, eli ei kaikkien tarvitse painaa alle 50:tä kiloa ollakseen pieniä, jos se joku tavoite on. Ap on täysin normaalipainoinen.

Ja, ap on varmasti riittävän pieni tuossa koossa.

Vierailija
20/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 172/58 ja voisin omasta mielestäni kyllä itsekin vielä vähän laihtua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän