Onko huonoa käytöstä lähteä keskellä yötä kotiin?
Jos on tapaillut (ihan vain muutaman kerran) ja ekan kerran jälkeen kun hypätty sänkyyn, onko paha jos lähtee yöllä kotiin, kun toinen nukkuu?
Kommentit (27)
Mä teen joka kundille näin.
Samalla otan lompsasta taksirahan ja yöpöydältä puhelimen ja kellon, että voin tilata sen taksin ja näen montako minuuttia sen tuloon on.
Kuulostaa erikoiselta ja loukkaavalta käytökseltä, joka viestii ettei kiinnostusta uudelleen tapaamiseen ole. Ainoa toimiva selitys olisi jo illalla sovittu: Lähden aikaiseen aamuvuoroon enkä herätä sinua.
Ennen koronaa tuo oli nouseva trendi. Puolen yön suhde.
Tottakai on, kielii siitä että ei ole ainakaan vakavasti kiinnostunut toisen tunteista.
Toivoisin että naiset tekevät näin enemmänkin.
Pitää varmaan antaa vähän infoa tilanteeseen;
Se oli minä joka lähti.
Tämä oli eka kertani ja yöllä en saanut unta ja minut vain valtasi niin huono olo ja pakokauhu.
Halusin vain pois ja omaan kotiin.
Siksi lähdin.
Ap
Jos näin kävisi minulle, toteaisin suhteen päättyneeksi, ellei miehellä olisi ihan helvetin hyvää selitystä. Tulkitsisin, että joko mies ei välitä tai että hänellä on jotain ongelmia itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta ja loukkaavalta käytökseltä, joka viestii ettei kiinnostusta uudelleen tapaamiseen ole. Ainoa toimiva selitys olisi jo illalla sovittu: Lähden aikaiseen aamuvuoroon enkä herätä sinua.
Lähden ennenkuin sun vaimos tulee kotiin, lienee yleisempi.
Jo Charlie Sheen sanoi aikoinaan.
"En maksa naiselle seksistä. Maksan siitä, että hän lähtee kun hommat on hoidettu".
Kuningas Alfa 👍
No voihan sitä lähteä mutta kohteliasta olisi viestiä joko jättämällä lappu tai ottamalla yhteyttä heti seuraavana päivänä.
Voit ystävällisesti selittää että paniikki iski.
Okei, vähän eri mieltä muiden kanssa.
Ei minusta niin vakava asia, en ihan ymmärrä miksi jotkut niin ärtsyinä vastaa.
Jos piti lähteä niin piti lähteä.
Tuo on tehokas tapa kertoa että tämä oli tässä, jos ei uskalla sanoa sitä naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
Se oli minä joka lähti.
Tämä oli eka kertani ja yöllä en saanut unta ja minut vain valtasi niin huono olo ja pakokauhu.
Siksi lähdin.Ap
Ikävä kuulla. Oliko kyseessä mies? Älä ainakaan palaa hänen luokseen, seksin jälkeen ei kuulu tuntua tuolta.
Ikävää, että paniikki iski. Olisin herättänyt toisen osapuolen, kertonut tilanteen ja sitten lähtenyt. Toki ero asia, jos et aio nähdä häntä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli minä joka lähti.
Siksi lähdin.Ap
Ikävä kuulla. Oliko kyseessä mies? Älä ainakaan palaa hänen luokseen, seksin jälkeen ei kuulu tuntua tuolta.
Kyllä, hän on mies.
Ja minä olen nainen.
En oikein tiedä mitä pitäisi tuntua jälkeenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli minä joka lähti.
Siksi lähdin.Ap
Kyllä, hän on mies.
Ja minä olen nainen.En oikein tiedä mitä pitäisi tuntua jälkeenpäin.
Ap
No, voin kertoa että ei ainakaan pahalta ja pakokauhuiselta.
Jotkut jopa on sitä mieltä, että pitäisi tuntua... ööh... hyvältä?
Pöyristyttävää, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli minä joka lähti.
Siksi lähdin.Ap
Kyllä, hän on mies.
Ap
No, voin kertoa että ei ainakaan pahalta ja pakokauhuiselta.
Jotkut jopa on sitä mieltä, että pitäisi tuntua... ööh... hyvältä?
Pöyristyttävää, eikö?
Ehkä nyt ei ole ilkeyden aika.
Ukko40 kirjoitti:
Jo Charlie Sheen sanoi aikoinaan.
"En maksa naiselle seksistä. Maksan siitä, että hän lähtee kun hommat on hoidettu".Kuningas Alfa 👍
Pellekuningas 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli minä joka lähti.
Siksi lähdin.Ap
Kyllä, hän on mies.
Ap
Seksin pitäisi tuntua hyvältä ja jos kyse on oikeasta ihmissuhteesta, se lisää yhteyden tunnetta toiseen ihmiseen. Jos seksi tuntuu pahalta tai sen jälkeen on kurja olo, sinulla on ongelma joko miehen tai itsesi tai ylipäänsä seksin kanssa.
Mutta oli niin tai näin, on huonoa käytöstä ja epäreilua lähteä sanomatta mitään, jos nukkumaan on menty siinä käsityksessä, että herätään yhdessä.
Aika kummallista se olisi, jos vielä on aikomus nähdä.