Nainen, miksi olit niin ilkeä, kun kerroin kiinnostuksestani?
Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta? Miksi pitää olla ilkeä?
t: kilttis
Kommentit (374)
”Eikö voi asiallisesti kertoa, että ei nyt ei valitettavasti kiinnosta?”
Muuten hyvä, mutta tuollaista asiaa ei pahoitella. Pois siis tuo sana ”valitettavasti”. En ole velvollinen olemaan sinusta kiinnostunut, pahoittelu on turhaa. Faktat vaan pöytään asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käsitänkö tämän nyt oikein. Koska usea nainen on tylyttänyt suoraan kun olen koittanut aloittaa small talkia heidän kanssaan, niin minulla on oikeus ja oikeastaan velvollisuuskin tylyttää niitä vähemmän kauniita naisia jotka koittavat tulla vastaavasti juttelemaan minun kanssa? Oppivathan paikkansa ja mitä ovat syntyneet rumiksi? He ovat tulleet kyllä ihan asiallisesti kysymään haluaisinko tanssia heidän kanssaan ja kehumaan kokopartaani, mutta yleensä eivät ole olleet mitään kevään kauneimpia kukkasia, mutta ehkä minulla on velvollisuus näyttää heille paikkansa, sillä loukkasivathan se samalla tavalla minua olettamalla että heillä olisi mahdollisuuksia minun suhteen, kuin minäkin loukkasin niitä mielestäni kauniita naisia mitä itse lähestyin. Varsinkin näin pikkujouluaikana nämä kädestä tanssilattialle vetämällä yrittävät keski-ikäiset kotirouvat on melkoinen vitsaus.
Jos sinulle tulee naiset vapaaehtoisesti juttelemaan, niin suosittelisin, että keskityt heihin ja annat ihmisten, jotka eivät seurasi kaipaa eivätkä halua keskustella kanssasi olla rauhassa.
Miksi minun pitäisi jäädä juttelemaan naisen kanssa joka koittaa iskeä minua, mutta minua ei kiinnosta kyseinen nainen yhtään? Miten tämä eroaa naisten kokemasta? Yhtälailla nämä minun seuraani änkeävät naiset ovat häiriö minulle mitä itse olisin niille itsestäni mielenkiintoisille naisille. Omien kokemusten vuoksi koitan aina antaa pakit mahdollisimman ystävällisesti, mutta humalainen nainen saattaa olla aika periksiantamaton ja yleensä ottaa pakit kohtuullisen huonosti vastaan. Poikkeuksia toki on. Yleensä lähestyn niitä viehättäviä naisia jotka ovat eleillään viestittäneet että heitä mahdollisesti kiinnostaisi tutustua, mutta nämä merkit ovat ainakin minua kohtaan hyvin epämääräisiä, joten mitään 100% todennäköisyyttä naisen kiinnostuksesta ei ole, joten se riski tylytyksestä on aina olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torjua voi tylysti jos on takana ikäviä kokemuksia. Mutta mikään ei oikeuta ilkeyttä tuntematonta ihmistä kohtaan.
Onhan tämä tuntematonkin ilkeä kun tunkee kiinnostumaan ihmiseen joka vain ja ainoastaan haluaa olla rauhassa. Suurinta kohteliaisuutta on antaa ihmisten olla rauhassa ja kunnioittaa heidän henkilökohtaista tilaansa. Siis älä tule sönkkäämään mulle mitään.
Ihan totta! Kenenkään naisen ei pidä häiritä toisia myöskään huonolla pukeutumisella, rumilla kampauksilla, kovaäänisellä puheella, röökaamisella eikä hajuvesillä tai miesten vessaan kiilamisella.
Ongelma on yksin sinun, mikäli sinua häiritsee, että sinulle tuntemattomat ihmiset hoitavat omia asioitaan sinusta välittämättä miten ja minkä näköisenä tahansa. Toki voit torjua tylysti jos he tulee sinua iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Koska useimmat miehet eivät usko ei:tä vaan jäävät jankkaamaan.
Itseäni lähestyi ihminen, josta en todellakaan ollut kiinnostunut. Hän otti yhteyttä kerta toisensa jälkeen, vaikka sanoin, etten ole kiinnostunut. Olin tyly, sanoin johdonmukaisesti ei - hän jatkoi yrittämistä. Lopulta sanoin seurustelevani (hätävalhe). Silloin hän lopulta uskoi, tosin otti vielä kerran yhteyttä (arrgh!). Seuraavaksi olisin varmaan siirtynyt äärimmäiseen ilkeyteen ja poliisilla uhkailuun.
Oletko ap edes varma, että nainen oli ilkeä?
Tämäpä juuri. Keskiveto heteromies kunnioittaa vain toisia miehiä ja heidän "omaisuuttaan". Nainen jätetään rauhaan vain silloin, kun hän "kuuluu" toiselle miehelle. Naisen oma kieltäytyminen ei riitä; hänellä ei heteromiehen silmissä ole auktoriteettia kieltäytyä. Samoin jos lesbonainen kieltäytyy sillä varjolla, että hän on lesbo ja/tai hänellä on tyttöystävä, silloinkin mies voi jäädä inttämään että hänen peniksensä olisi kokeilun arvoinen kokemus.
Tämän vuoksi niin moni nainen (seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta) käyttää tuota "minulla on poikaystävä" -lausahdusta tekosyynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käsitänkö tämän nyt oikein. Koska usea nainen on tylyttänyt suoraan kun olen koittanut aloittaa small talkia heidän kanssaan, niin minulla on oikeus ja oikeastaan velvollisuuskin tylyttää niitä vähemmän kauniita naisia jotka koittavat tulla vastaavasti juttelemaan minun kanssa? Oppivathan paikkansa ja mitä ovat syntyneet rumiksi? He ovat tulleet kyllä ihan asiallisesti kysymään haluaisinko tanssia heidän kanssaan ja kehumaan kokopartaani, mutta yleensä eivät ole olleet mitään kevään kauneimpia kukkasia, mutta ehkä minulla on velvollisuus näyttää heille paikkansa, sillä loukkasivathan se samalla tavalla minua olettamalla että heillä olisi mahdollisuuksia minun suhteen, kuin minäkin loukkasin niitä mielestäni kauniita naisia mitä itse lähestyin. Varsinkin näin pikkujouluaikana nämä kädestä tanssilattialle vetämällä yrittävät keski-ikäiset kotirouvat on melkoinen vitsaus.
Jos sinulle tulee naiset vapaaehtoisesti juttelemaan, niin suosittelisin, että keskityt heihin ja annat ihmisten, jotka eivät seurasi kaipaa eivätkä halua keskustella kanssasi olla rauhassa.
Miksi minun pitäisi jäädä juttelemaan naisen kanssa joka koittaa iskeä minua, mutta minua ei kiinnosta kyseinen nainen yhtään? Miten tämä eroaa naisten kokemasta? Yhtälailla nämä minun seuraani änkeävät naiset ovat häiriö minulle mitä itse olisin niille itsestäni mielenkiintoisille naisille. Omien kokemusten vuoksi koitan aina antaa pakit mahdollisimman ystävällisesti, mutta humalainen nainen saattaa olla aika periksiantamaton ja yleensä ottaa pakit kohtuullisen huonosti vastaan. Poikkeuksia toki on. Yleensä lähestyn niitä viehättäviä naisia jotka ovat eleillään viestittäneet että heitä mahdollisesti kiinnostaisi tutustua, mutta nämä merkit ovat ainakin minua kohtaan hyvin epämääräisiä, joten mitään 100% todennäköisyyttä naisen kiinnostuksesta ei ole, joten se riski tylytyksestä on aina olemassa.
Ero on siinä, että minä en halua sinun enkä kenenkään muunkaan seuraa. Sinä taas välttämättä haluat tulla kiusaamaan ihmisiä, jotka eivät sinusta halua mitään. Ilmeisesti haluat jonkinmoinen kontaktin ihmisiin, joten miksi et tyydytä lässytyksen tarvettasi niiden kanssa, jotka ovat sinusta kiinnostuneet? Tässä sinulle vaihtoehto ettei tarvitsisi pakkeja itkeä netissä. Mutta ei, pitää tulla niitä pakkeja ehdoin tahdoin kerjäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jakaa toisilleen tuollaista sontaa ja jotkut uskoo. Sitten ne jää jankuttamaan ja nainen toteaa että helpommin pääsee eroon ihan jokaisesta tyrmäämällä täysillä heti kättelyssä.
Herrajeesus tuo linkki. Tuollaistako miehet lukevat. Kyllä, juuri tuollaisella ajatusmaailmalla kyllästetyt miehet ovat juuri niitä, joiden vuoksi on turvallisempaa olla tyly kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lähestyi ihminen, josta en todellakaan ollut kiinnostunut. Hän otti yhteyttä kerta toisensa jälkeen, vaikka sanoin, etten ole kiinnostunut. Olin tyly, sanoin johdonmukaisesti ei - hän jatkoi yrittämistä. Lopulta sanoin seurustelevani (hätävalhe). Silloin hän lopulta uskoi, tosin otti vielä kerran yhteyttä (arrgh!). Seuraavaksi olisin varmaan siirtynyt äärimmäiseen ilkeyteen ja poliisilla uhkailuun.
Tämäpä juuri. Keskiveto heteromies kunnioittaa vain toisia miehiä ja heidän "omaisuuttaan". Nainen jätetään rauhaan vain silloin, kun hän "kuuluu" toiselle miehelle. Naisen oma kieltäytyminen ei riitä; hänellä ei heteromiehen silmissä ole auktoriteettia kieltäytyä. Samoin jos lesbonainen kieltäytyy sillä varjolla, että hän on lesbo ja/tai hänellä on tyttöystävä, silloinkin mies voi jäädä inttämään että hänen peniksensä olisi kokeilun arvoinen kokemus.
Tämän vuoksi niin moni nainen (seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta) käyttää tuota "minulla on poikaystävä" -lausahdusta tekosyynä.
Sormus vasemmassa nimettömässä voisi ajaa saman asian. Välttyisi lähestyjiltä eikä edes tarvitsisi selitellä mitään. Harmi vain silloin, jos lähestyjä olisikin itselle mieluinen. Näinhän ei tosin koskaan käy.
Hiljaa hyvää tulee. Ei kannata kiirehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Ne lihavat ja vanhatkin miehet ovat i h m i s i ä .
Miehen ja ihmiset yleensä voi torjua fiksustikin ja huumorilla.
Jotkut miehet eivät edes tarkoita mitään, kun rupeavat juttusille, puhuttelevat ajankulukseen eri paikoissa.
Naiset näköjänsä luulevat että jokainen miehen lähestyminen, vaikkapa turhan juttelu on lähentelyä ja mies on viemässä naista sänkyyn tai jopa raiskattavaksi.
Ja mitä helvetin takuita on siitä, jos se juttelua aloitteleva mies on nuori ja komea uros, ei se välttämättä tarkoita, että mies on kunnollinen ja rehellinen. Joskus nuo urokset voivat olla pahimmasta päästä, sänkyyn viejinä ja raiskausjutuissa, koska ovat aina tottuneet saamaan jokaisen haluamansa naisen.
Nykynaisilla on aivan törkeä käytös miehiä ja vanhempia ihmisiä kohtaan. Ovat uskomattoman rumia suustaan.
Kyllä lihava ja vanha mieskin huomaa heti fiksun naisen, siitä ei ole pienintäkään epäilystä.
Mistä kummasta tuo rasismi elää ja voi niin hyvin Suomessa.
Aina kun olen yrittänyt olla vain ystävällinen, on kiinnostus pikkuhiljaa edennyt ahdisteluksi. Ei ole vastapuolelle riittänyt tieto siitä, että ole parisuhteessa, silti on toiminta mennyt koko ajan törkeämmäksi. Olen alkanut miettiä, että suojellakseni itseäni minun pitää opetella olemaan tylympi. Mitä ystävällisempi olen, sitä voimakkaampaa on ahdistelu. En ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi niin moni nainen (seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta) käyttää tuota "minulla on poikaystävä" -lausahdusta tekosyynä.Sormus vasemmassa nimettömässä voisi ajaa saman asian. Välttyisi lähestyjiltä eikä edes tarvitsisi selitellä mitään. Harmi vain silloin, jos lähestyjä olisikin itselle mieluinen. Näinhän ei tosin koskaan käy.
Sormus tai suora ilmoitus kumppanista ei tee mitään vaikutusta inhoittavimpiin ja sitkeimpiin jankkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkä teksi mitä tehdä kun toinen ilmasee ettei seura kiinnosta ja siihen ei kuulunut pois meneminen.
Linkitit tämän alleviivaamaan mitä naiset ovat tänne kirjoittaneet vai mikä oli pointti?
Nimenomaan! Herranjestas mikä teksti, teki ihan pahaa lukea. Pitänee tästä lähtien vaan ruveta heti alkuun tylyksi, kun miehet ei vaan voi uskoa kerralla. En kyllä jumalauta halua että kukaan jää mulle jauhamaan tikusta asiaa jos olen jo todennut, että olen varattu, oli se sitten totta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkä teksi mitä tehdä kun toinen ilmasee ettei seura kiinnosta ja siihen ei kuulunut pois meneminen.
Linkitit tämän alleviivaamaan mitä naiset ovat tänne kirjoittaneet vai mikä oli pointti?Nimenomaan! Herranjestas mikä teksti, teki ihan pahaa lukea. Pitänee tästä lähtien vaan ruveta heti alkuun tylyksi, kun miehet ei vaan voi uskoa kerralla. En kyllä jumalauta halua että kukaan jää mulle jauhamaan tikusta asiaa jos olen jo todennut, että olen varattu, oli se sitten totta tai ei.
Ihan niinku et olisi toiminut sillä lailla jo ennestään.
Miehet, kannattaa heti kun näette jonkun naisen mennä suoraan vittuilemaan sille. Naisilla kun on täysin sairas ajatusmaailma ja halveksivat sinua vaan koska olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Noh hei, vain naiset saavat käyttää tuollaista hienoa logikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitit tämän alleviivaamaan mitä naiset ovat tänne kirjoittaneet vai mikä oli pointti?Nimenomaan! Herranjestas mikä teksti, teki ihan pahaa lukea. Pitänee tästä lähtien vaan ruveta heti alkuun tylyksi, kun miehet ei vaan voi uskoa kerralla. En kyllä jumalauta halua että kukaan jää mulle jauhamaan tikusta asiaa jos olen jo todennut, että olen varattu, oli se sitten totta tai ei.
Ihan niinku et olisi toiminut sillä lailla jo ennestään.
Minä en ole enkä ole koskaan poikaystäväänkään vedonnut heti. En taida tästä etenkään päin jos miehet toisiaan neuvoo että kannattaa jäädä jankuttamaan. Kai se töykeä mene pois on ainoa toimiva sitten?
Sem verran että se poikaystävä ei ole koskaan toiminutkaan vaikka sen toisi esille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, kannattaa heti kun näette jonkun naisen mennä suoraan vittuilemaan sille. Naisilla kun on täysin sairas ajatusmaailma ja halveksivat sinua vaan koska olet mies.
Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi vaan antaa tuntemattomien ihmisten olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Se että minä sanon että seura ei kiinnosta tai että olen parisuhteessa harvoin toimii. Mutta jos joku miespuolinen kaveri tulee sanomaan ettei minua seura kiinnosta tai esittää poikaystävää niin heti kaikkoavat.
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehillä on tämä taktiikka. Ja sitten vielä luulevat saavansa naisesta kahviseuraa.
Vain idiootti suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi vaan antaa tuntemattomien ihmisten olla?
Mikä siinä on niin vaikeaa ettei voi vaan olla halveksimatta tuntemattomia ihmisiä?
Linkitit tämän alleviivaamaan mitä naiset ovat tänne kirjoittaneet vai mikä oli pointti?