Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blondi pois kasvattamalla

Vierailija
10.11.2019 |

Olin lapsena erittäin vaalea yli 10 vuotiaaksi asti. Olen kestovärjäillyt ja joskus vaalentanut hiuksia että blondius säilyisi.

Nyt vaalensin n. 1 kk sitten ja jo viikossa oli tumma juurikasvu hiuksissa. Ennen juurikasvu oli tummeman vaalea mutta nyt näyttää että hiukset ovat tummenemassa kovasti eli juuri näyttää lähes harmaanruskealta.

Rehellisesti sanoen ei ole varaa mennä kampaajalle eikä käydä siellä värjäyttämässä säännöllisesti.

Millainen prosessi on kasvattaa sen näkyvän juuren väriset hiukset. On turha vaalentaa kun juuri tuli viimeksi näkyviin jo 1 viikon jälkeen ja olen siis värjäys/vaalennuskierteessä. Ennen juuren sai peittoon kestovärillä mutta nyt se on tummunut niin että se pitää vaalentaa.
Ikävä kontrasti on nyt tumma juuri ja erittäin vaaleat latvat. Vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tyveen jotain vähemmän vaalentavaa sävyä, joka on lähempänä omien hiustesi väriä. Jos haluat säilyä astetta vaaleampana, niin sillä selviää pois jatkuvasta värjäyskierteestä. Toinen vaihtoehto on raidat.

Kampaajalla tyven värjääminen on mielestäni rahantuhlausta. Itse sen tekee paremmin ja noista eri merkkien infoista saa tosi hyvää aspaa. Olen pari kertaa lähettänyt kysymyksen, kun on ollut sävyn kanssa ongelmia. 

Vierailija
2/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tyveen jotain vähemmän vaalentavaa sävyä, joka on lähempänä omien hiustesi väriä. Jos haluat säilyä astetta vaaleampana, niin sillä selviää pois jatkuvasta värjäyskierteestä. Toinen vaihtoehto on raidat.

Kampaajalla tyven värjääminen on mielestäni rahantuhlausta. Itse sen tekee paremmin ja noista eri merkkien infoista saa tosi hyvää aspaa. Olen pari kertaa lähettänyt kysymyksen, kun on ollut sävyn kanssa ongelmia. 

Kiitos hyvästä vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kannattaa kasvattaa esimerkiksi kannustamalla opiskeluun ja hankkimaan yleissivistystä.

Näin saa blondin pysymään pois aikuisena.