Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisten palstamammojen ketju! Kerrotaan vain positiivisia mielipiteitä

Vierailija
09.11.2019 |

Joskus jos erehtyy täällä lukemaan mielipiteitä julkkiksista tai ohjelmista missä esiintyvät, lannistuu fiilis täysin. Naisten ulkonäköä arvostellaan ja kaikkeen tartutaan negatiivisesti.

Aloitan sillä että tuo Tuttu Juttu show on oikein hauska ja se miesjuontaja Timo ei ole mikään ällö setämies mitä täällä on toisteltu. Hänellä on kyllä kaksimielistä huulenheittoa, mutta hän tekee sen taitavasti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihania ystäviä.

Vierailija
2/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaisukkina totean että Sara Sieppi on ihana. Varsinkin kun  alkaa olla pyllyssä iän mukanaan tuomaa muhkeutta, josta pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva fi on Suomen paras keskustelusivusto! Kiitos siitä palstamammoille!

Vierailija
4/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei tarvita alapeukkuja.

Ap

Vierailija
5/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on ainakin hyvä tapa tarkistaa, miten surkeeta suurin osa väestöstä todella on. Propsit siitä!

Vierailija
6/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaisukkina totean että Sara Sieppi on ihana. Varsinkin kun  alkaa olla pyllyssä iän mukanaan tuomaa muhkeutta, josta pidän.

Ei kovin positiivista antaa alapeukkua!

Tarkoitin hyvää.

Vierailija
7/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graham Norton on mielettömän taitava talk show -isäntä. Hän saa amerikkalaisetkin supertähdet rentoutumaan ja ohjelmassa on kuultu ajan myötä järjettömän hauskoja tarinoita. Jos sinulla ei satu olemaan kanavapakettia jossa hänen ohjelmiaan näkyy, youtube auttaa, laita vain hakusanoiksi graham norton.

Vierailija
8/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla lihavampikin!

Vierailija
9/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sopiiko tämä tänne, mutta menköön.

Olen ollut pitkään syrjäytynyt, mt-ongelmainen juoppo. Yritin joskus 1tsemurhaakin. Pelkäsin ihmisiä ja pelkään vieläkin. Olen nyt tänä vuonna ruvennut vähän niin sanotusti avaamaan ovia maailmaan ja osallistumaan tähän elämään. Ihmisten halu auttaa ja ymmärtää on ollut yllättävää. Olen saanut tänä vuonna uskomattoman paljon hyvää osakseni, etten tiedä välillä, miten päin olisin.

Olen aina ollut vähän sitä mieltä, että maailma ja ihmiset ovat pahoja. Olen alkanut ajatella toisin, kun olen nähnyt sen toisenkin puolen. Moni tekee pelkällä olemassaolollaan maailmasta paljon paremman paikan elää, vaikka eivät itse sitä huomaisikaan. Jokaisessa on pahaa, mutta myös hyvää. Se hyvä voi kasvaa kuin jokin, no, kasvi, kun siitä pitää huolta.

Haluan vielä itse auttaa muita. Olen nyt nähnyt, että ihminen voi parantua aika pahoistakin jutuista. Olen ymmärtänyt empatian voiman. En itse tunne empatiaa voimakkaasti tai aina lainkaan, mutta ajattelemalla yritän aina asettaa itseni sen toisen paikalle. Maailma vastaa siihen lopulta.

Ihmiset ovat pelastamisen ja hyvien asioiden arvoisia. Siinä on mielipiteeni. En ole aina ajatellut niin. Monet ovat vain jotenkin takalukossa.

Vierailija
10/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki tuntuvat täälläkin olevan ideaa vastaan, niin elämä Suomessa ja yleisesti on aika mukavaa.

Vierailija
11/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Jeesus saatiin kiellettyä koulun joulujuhlista.

Vierailija
12/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaikki saavat vetää hassista vapaasti.

Vierailija
13/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rikkaat todettiin epäempaattisiksi.

Vierailija
14/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun hesassa ei juoda maitoa päiväkodeissa.

Vierailija
15/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki on nykyään politiikkaa.

Vierailija
16/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ihan kiva.

Vierailija
17/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Päivi on kuulusteluissa ’, ja toivotaan sille kovaa tuomiota.

Vierailija
18/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hallituksella on niin monta erityisavustajaa. Tulee hyviä päätöksiä.

Vierailija
19/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, sopiiko tämä tänne, mutta menköön.

Olen ollut pitkään syrjäytynyt, mt-ongelmainen juoppo. Yritin joskus 1tsemurhaakin. Pelkäsin ihmisiä ja pelkään vieläkin. Olen nyt tänä vuonna ruvennut vähän niin sanotusti avaamaan ovia maailmaan ja osallistumaan tähän elämään. Ihmisten halu auttaa ja ymmärtää on ollut yllättävää. Olen saanut tänä vuonna uskomattoman paljon hyvää osakseni, etten tiedä välillä, miten päin olisin.

Olen aina ollut vähän sitä mieltä, että maailma ja ihmiset ovat pahoja. Olen alkanut ajatella toisin, kun olen nähnyt sen toisenkin puolen. Moni tekee pelkällä olemassaolollaan maailmasta paljon paremman paikan elää, vaikka eivät itse sitä huomaisikaan. Jokaisessa on pahaa, mutta myös hyvää. Se hyvä voi kasvaa kuin jokin, no, kasvi, kun siitä pitää huolta.

Haluan vielä itse auttaa muita. Olen nyt nähnyt, että ihminen voi parantua aika pahoistakin jutuista. Olen ymmärtänyt empatian voiman. En itse tunne empatiaa voimakkaasti tai aina lainkaan, mutta ajattelemalla yritän aina asettaa itseni sen toisen paikalle. Maailma vastaa siihen lopulta.

Ihmiset ovat pelastamisen ja hyvien asioiden arvoisia. Siinä on mielipiteeni. En ole aina ajatellut niin. Monet ovat vain jotenkin takalukossa.

Kiitos tästä. Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
20/29 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hallitus lisäsi rahaa kehitysyhteistyöhön 100 000 000 euroa. Nyt se on jo 1 000 000 000 vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme