En ole koskaan tiennyt että Suomessa onkin todella paljon hartaita valtakirkon uskovia
Joten näyttäkää se nyt myös. Hopihopi takaisin kirkkoon liittymään ja sitten sinne yli kaiken tärkeään kirkkoon joka viikko. Jos tämä ei olekaan näin, niin lopettakaa se älytön sekoilu. Jos siellä kirkossa vaikka opettais luetun ymmärrystä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyse on suomen kulttuurista ja historiasta johon kuuluu joulu ja kristillisyys. Ei uskovaisuudesta. Jouluun kuuluu hartaus
Kunnon tapauskovaisuutta suomalaiseen malliin! Kirkkoon ei kuuluta ja uskovaisia ei olla, mutta jouluna PITÄÄ EHDOTTOMASTI MENNÄ KIRKKOON jotta saadaan oikea, harras tunnelma aikaan. Rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on suomen kulttuurista ja historiasta johon kuuluu joulu ja kristillisyys. Ei uskovaisuudesta. Jouluun kuuluu hartaus
Kunnon tapauskovaisuutta suomalaiseen malliin! Kirkkoon ei kuuluta ja uskovaisia ei olla, mutta jouluna PITÄÄ EHDOTTOMASTI MENNÄ KIRKKOON jotta saadaan oikea, harras tunnelma aikaan. Rusinat pullasta.
Korjaan, kirkkoon ei mennä mutta lapset/nuoret pitää pakottaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Hartautta voi harjoittaa ilman kirkkoakin
Varsinkin jouluJUHLAA.
Lukemisen ymmärtäminen on hakusessa todella monella.....
Mä olen vain änkyrä tapakristitty ja mulla on siihen täysi oikeus. Miksi vain ateistit ja uskikset saisi änkyröidä?