Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tiennyt että Suomessa onkin todella paljon hartaita valtakirkon uskovia

Vierailija
09.11.2019 |

Joten näyttäkää se nyt myös. Hopihopi takaisin kirkkoon liittymään ja sitten sinne yli kaiken tärkeään kirkkoon joka viikko. Jos tämä ei olekaan näin, niin lopettakaa se älytön sekoilu. Jos siellä kirkossa vaikka opettais luetun ymmärrystä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on suomen kulttuurista ja historiasta johon kuuluu joulu ja kristillisyys. Ei uskovaisuudesta. Jouluun kuuluu hartaus

Vierailija
2/5 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on suomen kulttuurista ja historiasta johon kuuluu joulu ja kristillisyys. Ei uskovaisuudesta. Jouluun kuuluu hartaus

Kunnon tapauskovaisuutta suomalaiseen malliin! Kirkkoon ei kuuluta ja uskovaisia ei olla, mutta jouluna PITÄÄ EHDOTTOMASTI MENNÄ KIRKKOON jotta saadaan oikea, harras tunnelma aikaan. Rusinat pullasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon tapauskovaisuutta suomalaiseen malliin! Kirkkoon ei kuuluta ja uskovaisia ei olla, mutta jouluna PITÄÄ EHDOTTOMASTI MENNÄ KIRKKOON jotta saadaan oikea, harras tunnelma aikaan. Rusinat pullasta.

Korjaan, kirkkoon ei mennä mutta lapset/nuoret pitää pakottaa sinne.

Vierailija
4/5 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartautta voi harjoittaa ilman kirkkoakin

Varsinkin jouluJUHLAA.

Lukemisen ymmärtäminen on hakusessa todella monella.....

Vierailija
5/5 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain änkyrä tapakristitty ja mulla on siihen täysi oikeus. Miksi vain ateistit ja uskikset saisi änkyröidä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme