Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?
10 = paras
1 = huonoin
Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuntuu ajattelevan, että seksuaalinen aktiivisuus nostaa tason heti vähintään 7:ään :DDDD en jaksa täsmentää, mutta aika ylimielistä, suurinosa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisia.
Mikä määrittää tasot?
Miehet Naiset
6 7,0 % 57,2 % 13,8 % 71,3 %
7 18,1 % 50,2 % 17,8 % 57,6 %
8 14,4 % 32,1 % 20,6 % 39,8 %
9 3,3 % 17,7 % 13,8 % 19,2 %
10 14,4 % 14,4 % 5,4 % 5,4 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku arvioi itsensä ykköseksi?
minä (nainen) vastasin 1 ja siitä syystä että en kelpaa miehille edes vakipanoksi. kertapanoon huolivat ja sitten ghostaavat. en ole koskaan seurustellut, bmi 25, aa-kupin "tissit", keskivartalolihavuus, laiska, tylsä, huonopalkkaisessa työssä, rumaksi haukuttu, useita seksikumppaneita, mt-ongelmia.
Mulle kelpaisit kyllä vakipanoksi. T. viesti nro 20. Unohdin kyllä mainita, että en ole seurustellut ja en ole kauhean kokenut seksissä ja laukean lisäksi nopeasti, niin ne taitaa laskea tuota arvioimaani 6-7 arvosanaa entisestään...
Tässä se taas nähdään :D Oikeasti seiskan-kasin arvoinen mies juuri ja juuri kelpaa ykkösen naiselle seksiin
80,9% naisista pitää itseään vähintään keskivertona, 67,9% miehiestä.
Aika kovia lukuja, erityisesti kun otetaan huomioon, että kyseessä on vauvapalsta launtai iltana.
Jännä tuo miesten kymppien osuus, 14,4, kun ysejä on vain 3,3%...
En osaa arvioida, ehkä jonnekin keskitasolle? Kiinnostuneita miehiä on ollut suht paljon ja laidasta laitaan, mutta niinhän kaikilla naisilla taitaa olla eikö vaan.
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida, ehkä jonnekin keskitasolle? Kiinnostuneita miehiä on ollut suht paljon ja laidasta laitaan, mutta niinhän kaikilla naisilla taitaa olla eikö vaan.
Ps. Oikeasti en usko tasoihin.
Varmaankin ehkä kuusi. Ja tässä tulevat syyt: olen superhoikka ja pienirintainen, eli minussa ei ole mitään "mistä ottaa kiinni". Mulla on prinssi Harryn -punaiset hiukset, kun miehet tykkäävät eniten blondeista. Olen myös melko kokematon, koska mun tähän astinen elämä on kulunut treeneissä 24/7. Sitten, kun kertoisin vielä olevani balettitanssija, viimeisetkin halut sammuisivat siihen:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä (nainen) vastasin 1 ja siitä syystä että en kelpaa miehille edes vakipanoksi. kertapanoon huolivat ja sitten ghostaavat. en ole koskaan seurustellut, bmi 25, aa-kupin "tissit", keskivartalolihavuus, laiska, tylsä, huonopalkkaisessa työssä, rumaksi haukuttu, useita seksikumppaneita, mt-ongelmia.
Mulle kelpaisit kyllä vakipanoksi. T. viesti nro 20. Unohdin kyllä mainita, että en ole seurustellut ja en ole kauhean kokenut seksissä ja laukean lisäksi nopeasti, niin ne taitaa laskea tuota arvioimaani 6-7 arvosanaa entisestään...
Se että olet irtoseksin perään laskee tasoasi muutaman pykälän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10. Käyn töissä ja maksan veroni. Ainut syy miksi kaikki miehet eivät kiinnostu minusta on se, että miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset naisille. Myös pinnallinen tinderkulttuuri sekoittaa miesten päät.
Sinähän et miesten vaatimuksista päätä. Näillä tiedoilla olet keskivertoa, eli verojen maksamisella ei ole mitään merkitystä.
Tässä puhuu tyypillinen mies, joka sekoilee prinssiharhoissaan. Ennen tavallinen nainen kelpasi, nykyaika on mennyt ihan mahdottomaksi. Ei ihme että sinkkuja on niin paljon ja pahoinvointi lisääntyy.
Millä logiikalla ja kuinka tämä liittyy viestiini? Oma kommenttini ei ottanut mitenkään kantaa siihe, millainen minulle kelpaisi. Kuvattu nainen on tavallinen nainen (5), joka luulee olevansa 10, mutta minä olen se, joka on prisenssaharjoissa...?
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä olen ehkä 8-9½ (eivät tunne minua). Omasta mielestäni 5-8, haitari on iso, koska naisesten mieltymykset vaihtelevat paljon. Palstamammojen mielestä olen naisia saamaton u-l-i, eli ehkä 1-2.
Millä perusteella "tuntemattomien" naisten mielestä olet 8-9? Kerroppa perustelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10. Käyn töissä ja maksan veroni. Ainut syy miksi kaikki miehet eivät kiinnostu minusta on se, että miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset naisille. Myös pinnallinen tinderkulttuuri sekoittaa miesten päät.
Sinähän et miesten vaatimuksista päätä. Näillä tiedoilla olet keskivertoa, eli verojen maksamisella ei ole mitään merkitystä.
Tässä puhuu tyypillinen mies, joka sekoilee prinssiharhoissaan. Ennen tavallinen nainen kelpasi, nykyaika on mennyt ihan mahdottomaksi. Ei ihme että sinkkuja on niin paljon ja pahoinvointi lisääntyy.
Millä logiikalla ja kuinka tämä liittyy viestiini? Oma kommenttini ei ottanut mitenkään kantaa siihe, millainen minulle kelpaisi. Kuvattu nainen on tavallinen nainen (5), joka luulee olevansa 10, mutta minä olen se, joka on prisenssaharjoissa...?
Miehetkö ei sitten muka ekä prinssi hathoissa? Suurin osa miehistä kuvittelee olevansa "keskivertoa paremman näköinen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olet irtoseksin perään laskee tasoasi muutaman pykälän.
Minulle ja monelle naiselle mies, joka on irtoseksin perään on pistemäärältään 0
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu taso on jos ei pääse treffeille? 1 se silloin on jos nollaa ei voi antaa.
Ihan kuten jos kysytään parisuhteessa olevien tasoa, niin vastaus on että sama kuin kumppanisi taso.
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi miehen kanssa, jolle en ole kymppi. Muiden mielipiteellä ei ole minulle mitään merkitystä.
Halutko siis harhaisen miehen, joka luulee olevansa kympin arvoinen ja toisaalta luulee, että sinä olet kymppi.
Itse tiedän, että en ole kymppi, enkä haluaisi edes puolisoksi kymppiä. Mutta nainenhan voi olla täysi 10 minulle, vaikka ei olisi ulkonäöltään täysi 10. Kokonaisuus ratkaisee.
No menihän se vihdoin ymmärrykseen. Vain ihminen, jolla ei ole kokemusta rakastamisesta ja parisuhteesta, kuvittelee, että parisuhteessa ollaan vain toisen ihmisen ulkonäön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuitko lukaisemaan otsikon?
9, olen kaunis ja älykäs nainen, missityyppiä. Tiedän, mitä tahdon ja olen valmis ottamaan sen. Rakastan seksiä. Minulla on muotoja sopivasti 165/72kg.
Ehkä joku 8.
Olen hiukan yli patikymppinen. Kroppani on enemmän sellainen siro, hoikka ja teinimäinen (aasialaistyylinen) kuin länsimaalaisten ihanteiden mukainen kurvikas. Olen XXS-kokoinen ja yleensä pukeuden naisellisiin vaatteisiin, mekkoihin hameisiin, korkokenkiin jne.
Hiukset pitkät ja vaaleat, kasvoiltani olen ihan kaunis.
Luonteeltani olen introvertti, kiltti, looginen, siisti, visuaalinen, taiteellinen ja rauhallinen. Omaan myös vammaisen ja melko mustan huumorintajun.
En juo ollenkaan alkoholia. Harrastan paljon liikuntaa ja terveelliset elämäntavat ovat aina olleet mukana elämässäni. Ruokavalioni on paleo-vegaani. Olen myös entinen balettitanssija. Tykkään katsoa asiaohjelmia ja dokumentteja.
En harrasta yhdenillanjuttuja enkä kyllä deittaile ollenkaan kun ei vaan kiinnosta.
Tasokasta seuraa kyllä riittäisi ja olen seurustellut parin "lentäjäalusvaatemalli kirurgin" kanssa. Sugar daddy suhteitakin on ehdoteltu ulkomailla jne. Eli kelpaisin melko halutuille miehille mutta mieluummin olen yksin kotona ja opiskelen tai keskityn harrastuksiini.
Olen vain sellainen neljän seinän sisällä hengaava nörtti ja se kyllä varmaan rehellisesti sanottuna laskee pisteitäni muiden silmissä 7:aan. Myös surua, masennusta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja yksinäisyyttä löytyy mutta näitä tunteita en näytä muille.
Joskus haaveilen poikaystävästä että voisin hemmotella häntä leipomalla herkkuja, kokkaamalla ruokaa jne. Tykkäisin myös käpertyä jonkun viereen halailemaan ja kiehnäämään. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö ei sitten muka ekä prinssi hathoissa? Suurin osa miehistä kuvittelee olevansa "keskivertoa paremman näköinen"
Miksi valehtelet?
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2012/jan/06/body-image-concern…
"Anxiety about body image has led to some men conceding they would exchange a year of their life for the perfect physique"
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin ehkä kuusi. Ja tässä tulevat syyt: olen superhoikka ja pienirintainen, eli minussa ei ole mitään "mistä ottaa kiinni". Mulla on prinssi Harryn -punaiset hiukset, kun miehet tykkäävät eniten blondeista. Olen myös melko kokematon, koska mun tähän astinen elämä on kulunut treeneissä 24/7. Sitten, kun kertoisin vielä olevani balettitanssija, viimeisetkin halut sammuisivat siihen:D
Varpit varmaankin kipeät kun tuollainen harrastus. Voisin tulla niitä hieromaan mutta kun on tää hiton tasoero, kirottua. Ei ykkösellä oo mahkuja kutoseen :( Sori :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
101 ääntä
Miehet Naiset
1 18,1 % 100,0 % 11,0 % 100,0 %
2 0,0 % 81,9 % 2,6 % 89,0 %
3 3,3 % 81,9 % 0,0 % 86,4 %
4 10,7 % 78,6 % 5,4 % 86,4 %
5 10,7 % 67,9 % 9,6 % 80,9 %
(jatkuu...)