Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?
10 = paras
1 = huonoin
Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.
Kommentit (385)
Vastasin 4, mutta tätä on oikeasti vaikea arvioida. Jotkut seikat laskevat tasoa, toiset taas ehkä nostavat sitä. Esim. en ole hyvännäköinen, mutta näytän ikäistäni nuoremmalta. Ja sitten pitäisi vielä osata arvioida, kuinka tasokkaita muut ovat, ja osata verrata itseään heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioin itseni 8. Olen kohta 30, kaunis sekä kasvoiltani, että vartaloltani, mutta ylipainoa on kymmenisen kiloa ja olen melko lyhyt. Mulla on sopuisa ja miellyttävä luonne. Olen opiskellut yliopistotutkinnon. Lapsia ei ole, mutta voisin niitä haluta. Tosin minulla on sairaus, joka voi vähentää hedelmällisyyttä. Ehkä olenkin kutonen tai seiska, mutta itsetuntoni on niin hyvä, että kasilla mennään oman arvion mukaan. 😅
Itsetuntosi on hyvä? Tyydytät juuri jonkun random-trollaajan toiveen siitä, että naiset alkaisivat puolustella omaa tasoaan deittimarkkinoilla, ja sen jälkeen väität, että itsetuntosi on hyvä? Ei, ei ole. Jos sinulla olisi yhtään itsetuntoa, et määrittelisi itseäsi kasiksi vaan jos ylipäänsä vastaisit niin toteaisit vain olevasi kymppi.
Ei kaikki voi illa kymppejä. Vai oletko itse ihan hullaantunut jokaisesta vastaantulijasta, kun ovat niin kymppejä että!? Pitää olla realistinen itsensä suhteen, silti voi olla tyytyväinen itseensä ja hyvä itsetunto (sitähän se oikeastaan tarkoittaakin, että tuntee itsensä, ja tiedostaa omat heikkoudet ja vahvuudet).
En olisi huolinut miestä, jolle en ole kymppi. Minulla ei myöskään ollut mitään tasoasteikkoa, jonka avulla olisin etsinyt puolisoni. Pidän näitä tasojuttuja puhtaasti autistisena jankkaamisena ja trollaamisena.
Älähän selitä. Se että juuri sinä et yksilönä ajattele noin niin ei se tarkoita etteikö joku muu ajattele toisin. Sitäpaitsi kun ja jos alettaisiin purkamaan ajatuksianne, niin varmasti teilläkin sieltä tuo "tasoasteikko" ajattelu tulisi ilmi tavalla tai toisella. Olehan nyt vaan siellä rehellinen itsellesikin äläkä sorruta yksinkertaisiin tietentahtoen tehtyihin ajatusvirheisiin.
Noh... Kysyntää kyllä on vaikka kuinka paljon, mutta minusta ovat kiinnostuneita lähinnä sellaiset miehet, jotka eivät kelpaa suunnilleen kenellekään. Sitten joku ihmetteli, miksi en ole koskaan seurustellut, kun olen kuulemma sellainen nainen jolla varmasti vientiä riittää. Joopa joo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö taso sen mukaa kuinka paljon on kysyntää vai sen mukaan mitä ominaisuuksia on?
Parisuhdekysynnän mukaan menee tasoteoriassa.
Okei no sitten taso on varmaan 1, jos se on heikoin, koska ei ole mitään parisuhdekysyntää. Ominaisuuksiini olen ihan tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Mies, 184cm ja lihaksikas, opiskelija ja suhteellisen hyvännäköinen. Mutta olen introvertti ja hieman ujo, niin kai se on sitten joku 6-7?
Nykypäivän Tindermallikatalogi standardeilla lienee lähempänä kolmosta.
Tässä ollaan vain rehellisiä ja kerrotaan karu totuus.
Joka naisella on taskussa katalogi, josta voi poimia lihaksikkaita miesmalleja kotiinkuljetuksena. Että sepä siitä 6-7 toiveesta.
MGTOW, kaveri. MGTOW.
Nainen 5. Olen parikymppinen ja naimisissa, meillä on lapsia. Ulkonäön puolesta arvioisin tasoni 9:ksi (kauniit kasvot ja siro, sopusuhtainen kroppa, miinusta köyhästä tyylistä), lisäksi minulla on ns. huippu-äo. Olen kuitenkin tällä hetkellä hankalassa elämäntilanteessa ja statukseni on tasoltaan 0-2 (en sentään ole aivan syrjäytynyt, mutta koulut kesken, epäsosiaalinen/ei kavereita, cv:ssä lähinnä "pskaduuneja". Sinänsä minulle on hyvät saumat nostaa "tasoani" ja varmaan tulevaisuudessa kun saan opiskeltua korkeampitasoiset paperit, ns. uran ja jos/kun en ala lihomaan kuten suurinosa niin tasonihan nousee huimasti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 184cm ja lihaksikas, opiskelija ja suhteellisen hyvännäköinen. Mutta olen introvertti ja hieman ujo, niin kai se on sitten joku 6-7?
Joka naisella on taskussa katalogi, josta voi poimia lihaksikkaita miesmalleja kotiinkuljetuksena. Että sepä siitä 6-7 toiveesta.
MGTOW, kaveri. MGTOW.
Paskat muuten on. Ensinnäkin mätsi ei tarkoita mitään, korkeintaan läskiksi haukkumista viesteissä. Toisekseen miehet eivät lähde edes seksin perässä yhtään minnekään. Ikinä.
Vastasin 9. Olen mukava, reilu, empaattinen, hauska ja älykäs nainen. Olen myös hyvännäköinen ja rakastan seksiä :) Saatan kuitenkin joidenkin miesten makuun liian vahva naiseksi. Lisäksi osa voisi tiputtaa minut pois masennustaustan takia.
Niin mainitsen vielä, että annan miehellenikin vitosen :D hän on superkomea ja fiksu ja huippufaija, mutta status puuttuu häneltäkin. Tarkoitus nostaa tasoa molemmille kyllä. /27 alapeukkua jo tulikin, kiukkupeputhan täällä päivystääkin la-iltana. :) (y)
Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?
Vierailija kirjoitti:
Mies, 4.
Ei päihteitä, uskollinen, pitää lapsista, työssäkäyvä, omillaan toimeentuleva jne...
Mutta.. ei korkeakoulutusta, pieni pili, muutama ylimääräinen kilo ja ikääkin jo 41v, niin kovin matalalle jää arvoaasteikolla.
Miehillä ei kilot haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku arvioi itsensä ykköseksi?
minä (nainen) vastasin 1 ja siitä syystä että en kelpaa miehille edes vakipanoksi. kertapanoon huolivat ja sitten ghostaavat. en ole koskaan seurustellut, bmi 25, aa-kupin "tissit", keskivartalolihavuus, laiska, tylsä, huonopalkkaisessa työssä, rumaksi haukuttu, useita seksikumppaneita, mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En olisi miehen kanssa, jolle en ole kymppi. Muiden mielipiteellä ei ole minulle mitään merkitystä.
Halutko siis harhaisen miehen, joka luulee olevansa kympin arvoinen ja toisaalta luulee, että sinä olet kymppi.
Itse tiedän, että en ole kymppi, enkä haluaisi edes puolisoksi kymppiä. Mutta nainenhan voi olla täysi 10 minulle, vaikka ei olisi ulkonäöltään täysi 10. Kokonaisuus ratkaisee.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW, kaveri. MGTOW.
Paskat muuten on. Ensinnäkin mätsi ei tarkoita mitään, korkeintaan läskiksi haukkumista viesteissä. Toisekseen miehet eivät lähde edes seksin perässä yhtään minnekään. Ikinä.
Kyllä lähtevät, jos nainen on tarpeeksi kuuma. Sinun ongelmakohta selviää jo tuosta, kun kerrot että saat läskiksi haukkumista viesteissä.
Kyllä deittimarkkinoilla ollessa kannattaa pyrkiä olemaan enemmän normaalipainoisempi, jos läskiongelmaa on. Ulkonäkö auttaa aina.
Olen realisti, joten 2!
Vanha peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?
Jos vartalosi ei olisi hyvä, olisit ehkä realistisesti 4?
Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.
8 tuli ekana mieleen. Keskimittainen, ylikiloja on mutta muodot oikeissa paikoissa, lapset (2) jo hankittu, hillitty/hyvä käytös mutta intohimoinen/seksuaalinen, monenlaisista asioista kiinnostunut, keskustelutaitoinen, (mustankin)huumorintajuinen, positiivinen elämänasenne. Hillitysti meikkiä ja hieman vaalennetut puolipitkät hiukset, muuten luonnollinen. Antidraamaqueen.
Miinuksia varmaan sitten kunnianhimottomuus=koulutus (lukio/amis) ja se etten ole lainkaan kodinhengetär, siivous ja kokkaustaidot vain vähän sinnepäin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW, kaveri. MGTOW.
Kyllä lähtevät, jos nainen on tarpeeksi kuuma. Sinun ongelmakohta selviää jo tuosta, kun kerrot että saat läskiksi haukkumista viesteissä.
Kyllä deittimarkkinoilla ollessa kannattaa pyrkiä olemaan enemmän normaalipainoisempi, jos läskiongelmaa on. Ulkonäkö auttaa aina.
Eli joka nainen ei saakaan määrättömästi seksiä miesmalleilta koska vaan, vain pelkästään laihat ja kauniit. Te puhutte itsenne aina niin äkkiä pussiin että oikein hävettää.
Parisuhdekysynnän mukaan menee tasoteoriassa.