Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?

Vierailija
09.11.2019 |

10 = paras
1 = huonoin

Arvioi tilannetta, jossa olisit vapaa ja vertaa muihin saman ikäisiin.

Mihin tasoon arvioit kuuluvasi deittimarkkinoilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (385)

Vierailija
41/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniä 55.

Naisisten mediaani 8, miesten 6.

Vierailija
42/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääniä 55.

Sori, naisten mediaani 7.

Vierailija
44/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääniä 55.

Sori, naisten mediaani 7.

Oletan, että av-aktiivien mediaani on todellisuudessa alle 5, harhaista porukkaa.

Vierailija
45/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalo on ihan täysi 10 (ainakin omasta mielestäni), mutta hoikka en ole kuin vyötäröltä. Naama on ihan perusnätti/ehkä jopa kaunis, pukeudun mekkoihin ja korkokenkiin. Luonne on äkkipikainen ja joustamaton, huumori rutikuivaa ja mustanpuoleista, äo korkea, koulutustaso peruskoulu, kaksi kouluikäistä lasta, vaikea masennus ja epäsosiaalinenkin vielä. Ehkä 7?

Jos vartalosi ei olisi hyvä, olisit ehkä realistisesti 4?

Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.

No vartalon takia sitä nostinkin. Rehellisesti kuitenkin olen löytänyt rinnalleni ihanan miehen, jolle olen täysi 10. Onneksi en ole sinkku, ei ehkä toiste löytyisi moista helmeä minulle :D

Vierailija
46/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 184cm ja lihaksikas, opiskelija ja suhteellisen hyvännäköinen. Mutta olen introvertti ja hieman ujo, niin kai se on sitten joku 6-7?

Nykypäivän Tindermallikatalogi standardeilla lienee lähempänä kolmosta.

Tässä ollaan vain rehellisiä ja kerrotaan karu totuus.

Joka naisella on taskussa katalogi, josta voi poimia lihaksikkaita miesmalleja kotiinkuljetuksena. Että sepä siitä 6-7 toiveesta.

MGTOW, kaveri. MGTOW.

Paskat muuten on. Ensinnäkin mätsi ei tarkoita mitään, korkeintaan läskiksi haukkumista viesteissä. Toisekseen miehet eivät lähde edes seksin perässä yhtään minnekään. Ikinä.

Kyllä lähtevät, jos nainen on tarpeeksi kuuma. Sinun ongelmakohta selviää jo tuosta, kun kerrot että saat läskiksi haukkumista viesteissä.

Kyllä deittimarkkinoilla ollessa kannattaa pyrkiä olemaan enemmän normaalipainoisempi, jos läskiongelmaa on. Ulkonäkö auttaa aina.

Eli joka nainen ei saakaan määrättömästi seksiä miesmalleilta koska vaan, vain pelkästään laihat ja kauniit. Te puhutte itsenne aina niin äkkiä pussiin että oikein hävettää.

Puhe oli yleisesti ottaen normaalista naisesta. Normaaliin kuuluu normaalipainoisuus.

Eipä ylipainoisena voi olettaa seksiä miesmalleilta, kyllähän maalaisjärkikin sen kertoo.

Se että ilmeisesti odotatte ylipainoisena miesmalleilta seksiä kertoo vain ja ainoastaan siitä kuinka etuoikeutettuna näette itsenne tuon kommentin perusteella.

Vierailija
47/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain observaatio siitä kuinka tärkeä vartalo miehille on. Nainen voi transformoida markkina-arvonsa liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla, 6kk se vain vie. Jos aloittaa Tammikuussa niin voit olla superseksikissa Heinäkuussa.

No vartalon takia sitä nostinkin. Rehellisesti kuitenkin olen löytänyt rinnalleni ihanan miehen, jolle olen täysi 10. Onneksi en ole sinkku, ei ehkä toiste löytyisi moista helmeä minulle :D

Miehesi taso ei deittimarkkinoilla ole 10 vaikka se sitä sinulle olisi. Tasosi ei nouse 2-3:sta 7:ään vain kropan perusteella, lähempänä 4:ää-5:ttä.

Vastauksista huomaa kuinka vähättelevästi moni suhtautuu kanssaihmisiinsä, av:laisten mediaanin pitäisi olla alle 5.

Vierailija
48/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taso ei deittimarkkinoilla ole 10 vaikka se sitä sinulle olisi. Tasosi ei nouse 2-3:sta 7:ään vain kropan perusteella, lähempänä 4:ää-5:ttä.

Vastauksista huomaa kuinka vähättelevästi moni suhtautuu kanssaihmisiinsä, av:laisten mediaanin pitäisi olla alle 5.

No, olen eri mieltä sekä mieheni tasosta, että tasostani. Sitä paitsi, en maininnut mieheni tasoa sanallakaan.

Vierailija
49/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Käyn töissä ja maksan veroni. Ainut syy miksi kaikki miehet eivät kiinnostu minusta on se, että miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset naisille. Myös pinnallinen tinderkulttuuri sekoittaa miesten päät.

Vierailija
50/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 7, iloinen, positiivinen,elämäniloinen, hyvässä työssä mutta ei tarpeeksi kunnianhimoa. Nätiksi kehuttu, karismaattinen naiseksi, muodokas, hieman pulska. Avoin ja seksuaalinen, nautin rakastelusta,osaan olla myös leikkisä ja flirttaileva.

Vierailija
51/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö taso sen mukaa kuinka paljon on kysyntää vai sen mukaan mitä ominaisuuksia on?

Parisuhdekysynnän mukaan menee tasoteoriassa. 

Mistä tietää oman parisuhdekysynnän?

Vierailija
52/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 184cm ja lihaksikas, opiskelija ja suhteellisen hyvännäköinen. Mutta olen introvertti ja hieman ujo, niin kai se on sitten joku 6-7?

Nykypäivän Tindermallikatalogi standardeilla lienee lähempänä kolmosta.

Tässä ollaan vain rehellisiä ja kerrotaan karu totuus.

Joka naisella on taskussa katalogi, josta voi poimia lihaksikkaita miesmalleja kotiinkuljetuksena. Että sepä siitä 6-7 toiveesta.

MGTOW, kaveri. MGTOW.

Paskat muuten on. Ensinnäkin mätsi ei tarkoita mitään, korkeintaan läskiksi haukkumista viesteissä. Toisekseen miehet eivät lähde edes seksin perässä yhtään minnekään. Ikinä.

Kyllä lähtevät, jos nainen on tarpeeksi kuuma. Sinun ongelmakohta selviää jo tuosta, kun kerrot että saat läskiksi haukkumista viesteissä.

Kyllä deittimarkkinoilla ollessa kannattaa pyrkiä olemaan enemmän normaalipainoisempi, jos läskiongelmaa on. Ulkonäkö auttaa aina.

Eli joka nainen ei saakaan määrättömästi seksiä miesmalleilta koska vaan, vain pelkästään laihat ja kauniit. Te puhutte itsenne aina niin äkkiä pussiin että oikein hävettää.

Puhe oli yleisesti ottaen normaalista naisesta. Normaaliin kuuluu normaalipainoisuus.

Eipä ylipainoisena voi olettaa seksiä miesmalleilta, kyllähän maalaisjärkikin sen kertoo.

Se että ilmeisesti odotatte ylipainoisena miesmalleilta seksiä kertoo vain ja ainoastaan siitä kuinka etuoikeutettuna näette itsenne tuon kommentin perusteella.

Näytäpä missä odotin mitään? Olen harrastanut seksiä eläissäni kahdesti. Te olette niitä jotka väittävät että kaikki naiset saavat miesmallejq ja munaa joka päivä, vaikka totuus on että edes rumat läskimiehet eivät huoli kuin huippukauniita.

Vierailija
53/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10. Käyn töissä ja maksan veroni. Ainut syy miksi kaikki miehet eivät kiinnostu minusta on se, että miehillä on täysin epärealistiset vaatimukset naisille. Myös pinnallinen tinderkulttuuri sekoittaa miesten päät.

Sinähän et miesten vaatimuksista päätä. Näillä tiedoilla olet keskivertoa, eli verojen maksamisella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
54/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tuntuu ajattelevan, että seksuaalinen aktiivisuus nostaa tason heti vähintään 7:ään :DDDD en jaksa täsmentää, mutta aika ylimielistä, suurinosa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisia.

Vierailija
55/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen tuntuu ajattelevan, että seksuaalinen aktiivisuus nostaa tason heti vähintään 7:ään :DDDD en jaksa täsmentää, mutta aika ylimielistä, suurinosa ihmisistä on seksuaalisesti aktiivisia.

Mikä määrittää tasot?

Vierailija
56/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 2. Ei päihdeongelmia, joten en alinta tasoa. Mutta olen lihava, joka on palstalla ainakin kaikkein pahinta mitä voi olla. Koulutusta on ja työ. Ei omistusasuntoa. Keski-ikä pitkällä.

Vierailija
57/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku arvioi itsensä ykköseksi?

minä (nainen) vastasin 1 ja siitä syystä että en kelpaa miehille edes vakipanoksi. kertapanoon huolivat ja sitten ghostaavat. en ole koskaan seurustellut, bmi 25, aa-kupin "tissit", keskivartalolihavuus, laiska, tylsä, huonopalkkaisessa työssä, rumaksi haukuttu, useita seksikumppaneita, mt-ongelmia. 

Mulle kelpaisit kyllä vakipanoksi. T. viesti nro 20. Unohdin kyllä mainita, että en ole seurustellut ja en ole kauhean kokenut seksissä ja laukean lisäksi nopeasti, niin ne taitaa laskea tuota arvioimaani 6-7 arvosanaa entisestään...

Vierailija
58/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et miesten vaatimuksista päätä. Näillä tiedoilla olet keskivertoa, eli verojen maksamisella ei ole mitään merkitystä.

Tässä puhuu tyypillinen mies, joka sekoilee prinssiharhoissaan. Ennen tavallinen nainen kelpasi, nykyaika on mennyt ihan mahdottomaksi. Ei ihme että sinkkuja on niin paljon ja pahoinvointi lisääntyy.

Vierailija
59/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 nainen, olen ihan kivan näköinen ja seuraa yleensä olisi jos olen ulkona, mutta kun on lapsia niin ei sitä nyt mitään kuuminta hottia ole silloin koskaan. En ole kuitenkaan sinkkuutumassa muutenkaan.

Vierailija
60/385 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku arvioi itsensä ykköseksi?

minä (nainen) vastasin 1 ja siitä syystä että en kelpaa miehille edes vakipanoksi. kertapanoon huolivat ja sitten ghostaavat. en ole koskaan seurustellut, bmi 25, aa-kupin "tissit", keskivartalolihavuus, laiska, tylsä, huonopalkkaisessa työssä, rumaksi haukuttu, useita seksikumppaneita, mt-ongelmia. 

Mulle kelpaisit kyllä vakipanoksi. T. viesti nro 20. Unohdin kyllä mainita, että en ole seurustellut ja en ole kauhean kokenut seksissä ja laukean lisäksi nopeasti, niin ne taitaa laskea tuota arvioimaani 6-7 arvosanaa entisestään...

En lakkaa ihmettelemästä, millaiset miehet etsivät vakipanoja. Itsetunto on ainakin kohdallaan... -eri