Kuinkakohan pitkään Hintikka ja Uusivuori jaksavat vielä enää ydinperheenä?
Luin uusivuoren tilitysblogin juuri ja ei hyvältä vaikuta. Koskakohan panevat pillit pussiin ja eroavat?
Kommentit (64)
Hah lapsettomat täällä maukuu tai sitten supermutsit. Kateellisia?
Pystyn täysin samaistumaan Ilen kirjoituksiin heidän perhe-elämästään. Myös kolme lasta.
Nuo jotka hehkuttavat, että ei ole vaikeaa, eivät todennäköisesti täysin vastaa lastensa tarpeisiin.
Siis ihan oikeasti? Mikä hätä niillä oli?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Pystyn täysin samaistumaan Ilen kirjoituksiin heidän perhe-elämästään. Myös kolme lasta.
Nuo jotka hehkuttavat, että ei ole vaikeaa, eivät todennäköisesti täysin vastaa lastensa tarpeisiin.
Ei tuo jatkuva uupumus ja lasten jatkuva tappeleminen ole normaalia.
"herkän tahtoikäisen päivin ja öin jatkuva tunteiden sanoittaminen"
No eipä ihme että väsyttää, jos päivät ja yöt lässytetään jotain tunnesanoittamista eikä osata ohjata lasta yksinkertaisesti nukkumaan: Nyt on yö, nyt nukutaan, huomenna sitten jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Juu... ihan normaalia vanhemmuutta että ollaan 24/7 pitämässä kädestä ja sanoittamassa lapsen tunteita...
Miten nämä nykyajan vanhemmat viitsii lähteä tällaiseen soppaan. Sitten ihmetellään kun uuvutaan, ja lapset hyppii pitkin seiniä.
No, itsepähän ovat valinneet. Asioista saa kyllä tehtyä vaikeita, kun noin kovasti yrittää...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Naama pysyy esillä ja muistissa ja saa rahaa lehtijutuista. Ilehän on tv:ssä ainakin kahdessa ohjelmassa mutta onko Marja missään työssä telkussa?
Kyllä minä koen, että olen vastannut hyvin lasteni tarpeisiin, vaikka en olekaan ollut mikään viihdekeskus tai 24/7 ohjelmatoimisto. Nyt lapset lähenevät jo 3-kymppiä, ovat fiksuja aikuisia, joilla on elämä mallillaan.
Ei vanhemmuuden tarvitse olla pelkkää kärsimystä, väsymystä ja kaaosta, kuten tällä kaksikolla tuntuu olevan.
T. Se jolla kolme aikuista lasta
Vierailija kirjoitti:
Naama pysyy esillä ja muistissa ja saa rahaa lehtijutuista. Ilehän on tv:ssä ainakin kahdessa ohjelmassa mutta onko Marja missään työssä telkussa?
Eikö joku luokkakokous-ohjelma? Mutta mihin jäi keskusteluohjelma pimiän kanssa?
Turhat kitinät unohtuu jos joku läheinen sairastuu vakavasti. Joten miettikää vähän mistä valitatte. Aina vaan minä minä minä.
Häh, mikä tämä sanoittamishomma on?
Itsellä on myös "tahtoikäinen" ja ei tämä nyt mitenkään kummallista ole. Eikä raskasta. Helpompaa kun se vauva-aika ainakin.
Meillä myös kaksi poikaa jotka tappelee koko ajan, mutta mitäs siitä. Paikkaan haavat ja puhallan kuhmut, mutta en voi koko aikaa erotuomarinakaan olla. Mikä heillä siis on ongelma?
Kaikesta, siis KAIKESTA saa raskasta jos niin haluaa. Jos haluat, että sanoitat jotakin hemmetin tunteita 24/7 niin go for it, mutta älä ny jumankeikka tuu siitä valittamaan.ite olet valinnut tiesi. Pääsisin helpommallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisuuksista esim. Suvi Teräsniskalla kolme pientä lasta ja mies tekee keikkatyötä ja on poissa kotoa. Suvi hoitaa lapsensa ja samalla tekee työtään eikä tarvetta valittaa julkisesti. Pisteet Suville.
Näin Suvi Teräaniskan eilen Nenäpäivä-lähetyksessä ja on näköjään levinnyt kuin pullataikina! Itsestä huolehtiminen ainakin häneltä jäänyt ihan tyystin.
Onneksi te olette hoitaneet kaiken paljon paremmmin ja jaksaneet ilman vastoinkäymisiä! Onnea teille!
Ette ole Ilen kohdeyleisiöä. Toisen pahoinvoinnilla ei liene tarvetta mässäillä, eiku ai niiin, anonyyminä aihe vapaa -palstalla tietenkin purkaa omaa omaa pahoinvointiaan ja päteä toisen kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisuuksista esim. Suvi Teräsniskalla kolme pientä lasta ja mies tekee keikkatyötä ja on poissa kotoa. Suvi hoitaa lapsensa ja samalla tekee työtään eikä tarvetta valittaa julkisesti. Pisteet Suville.
Näin Suvi Teräaniskan eilen Nenäpäivä-lähetyksessä ja on näköjään levinnyt kuin pullataikina! Itsestä huolehtiminen ainakin häneltä jäänyt ihan tyystin.
Minä kiinnitin vain huomiota siihen kuinka kauniisti taas lauloi.
Niin no, minä en ikinä olisi tehnyt kolmea lasta pienellä ikäerolla. Kaksi lasta isolla ikäerolla on sekin välillä niin raskasta että tuntee olevansa epämukavuusalueella aivan liikaa. Mutta lopulta siedettävää kuitenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnitin vain huomiota siihen kuinka kauniisti taas lauloi.
Iskelmätäti, ei kiinnosta kyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hoida Suvi, eikä mieskään, yksin lapsiaan. Näin Suvin kerran keikalla. Sen isä oli siellä hoitamassa Suvin vauvaa.
Lavalleko vauva olisi pitänyt ottaa? Käytä nyt järkeesi.
Onko heiltä siis tilattu kahdenkymmenen vuoden via dolorosa? Ei valon pilkahdustakaan koskaan?