Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi järkytys tuota suomalaisten ylipainoisuutta!

Vierailija
07.11.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-11056365

Suomessa 67,6% väestöstä ylipainoisia, kuin Ruotsissa vastaava luku on hieman yli 48% ja Norjassa tasan 46%.

Suomalaisten ylipainoisuusluvut ovat aivan järkyttävää katsottavaa!

Kommentit (986)

Vierailija
981/986 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut et mies on aina tikkulaiha ja nainen runsasti ylipainoinen. Minä ja puolisoni mukaan lukien.

Mä napostelen ja yölläkin jopa ruoka mielessä. Kaikki vaa maistuu niin herkulliselta paitsi roskaruoka. Välillä herään ja meen keittiöön syömään vaa koska voileipä maistuu niin herkulliselta.

Itsetehtyä kermajäätelöä, hedelmiä, ruokia, voileipiä.

Mies syö 2 ateriaa päivässä ja thäts it.

Vierailija
982/986 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana saa kuulla jatkuvasti kommentointia. Ja laihalla tarkoitan normaalipainoista, eli olen n. 172 senttiä pitkä ja painan n. 70 kiloa, +-4 kiloa. Lisäksi mulla on jonkun verran lihaksiakin, kun olen harrastanut kuntosalilla käyntiä n. 10 vuotta. Kuittailu laihuudesta on aika jatkuvaa, kun se lievä ylipaino ja varsinkin keskivartalolihavuus on nykyään normi.

M37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/986 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on paska maa. Pimeetä puolet vuodesta, h.... kylmää ympäri vuoden, ruoka on täyttä pa….. , viinit pitää ostaa alkosta, ihmiset ilottomia ja lihavia. Apua.

Täältähän saa muuttaa poiskin, ei ole tietääkseni ainakaan vielä maahanmuuttokielto päällä.

Vierailija
984/986 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ maastamuuttokielto piti kirjoittamani.

Vierailija
985/986 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruokkijat ja pt-markkinoijat ovat onnistuneet Suomessa täydellisesti jo lähes 50 vuoden ajan. Polvi polvelta massa ja paino nousevat.

Vierailija
986/986 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen asian niin, että suomalainen kulttuuri on aika synkkää. Siitä puuttuu ajatus, että keskeisin ilonlähde olisi sosiaalinen elämä (sisältäen laajan käsityksen perheestä) sekä muu yhteisöllinen tekeminen. Ihmiset ovat aika kriittisiä ja synkkiä, omiin oloihinsa sipsiä syömään vetäytyviä introverttejä. 

Olen itsekin introvertti ja synkkä, eikä siinä toki mitään pahaa ole. Sivuvaikutuksena vain on helposti se, että elämään etsitään iloa sosiaalisen kanssakäymisen sijaan ruoasta ja lepoa herkuista. Tai ainakin itsellä se helposti kääntyy tuohon. Harrastan kohtuullisen paljon liikuntaa ja olen hoikka, mutta ymmärrän niin hyvin sen ajatuksen, että ollaan vain kotona neljän seinän sisällä pakkasta ja pimeää piilossa toinen käsi karkkipussilla ja toinen kirjalla. Minusta se on niin ihanaa ja parasta. Toivoisin olevani enemmän sosiaalisempi, joka innostuisi perheen vierailusta, aktiivisesta elämästä ja työyhteisön sählyvuoroista.