Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
161/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko elämäni vielä raiteille?

Vierailija
162/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko eräs mies minua? Olen ollut muutan vuoden kovin ihastunut. Tuleeko tästä mitään? Entä miten työni?

Rakkauskysymykseen:

Miekkojen 3. Kolmiodraaman viitteitä. Suru, masennus, huolet. Rakkaus jossa 3 osapuolta.

Päätöksenteon välttäminen aiheuttaa huolta ja murhetta. Tasapaino on menetetty ja vain tekemällä selkeitä yksiselitteisiä päätöksiä, tasapaino palautuu. Tulkitsen että tilanteeseen liittyy jokin 3 osapuoli eikä suhde ole mahdollinen ennen kuin ratkaisuja on tehty.

Työ: Sauvojen kuningas

Luota omiin kykyihisi ja itseesi. Sinulla on kaikki mitä tarvitset. Mitä haasteita työhön liittyen tällä hetkellä on? Luovuus nousee vahvana ja sinun tulisi luottaa luoviin kykyihisi. Menestyksesi liittyy jotenkin siihen.

Luovuus virtaa, pimeydestä siirrytään valoon. Luottamus omiin havaintoihin voi auttaa pääsemään rajoitusten yli. Älä anna minkään estää itseäsi, jos haluat jotain uutta. Nyt voi ja saa mennä vauhdilla eteenpäin.

Kiitos. Eli ajattelee edelleen kuten minäkin. Surua huolia ja masennustakin. Työ luistaa hyvin. Jatkan samaan malliin. Osuva analyysi👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko onneni joskus kääntymään? Vai onko elämäni pelkkiä vastoinkäymisiä ja surullisia ajanjaksoja täynnä?

Lanttien 6.

Menestys. Onnesi tulee siis kääntymään.

Syvältä alitajunnastasi tulee nousemaan pakottava tarve ilmaista se, mitä sisälläsi on. Erityisen hyvä kortti yrityksiä tai uusia hankkeita varten. Kortti lupaa onnea ja menestystä.

Ne jotka etenevät vähitellen, menestystä. Kärsivällisyytä.

Ole myös valmis toteuttamaan visiosi ennakkoluulottomasti

Menestyksesi tuo tullessaan voimakkaita tunteita.

Esitä ideasi niin että muut ihmiset ymmärtävät ne ja että ne inspiroivat ja koskettavat.

Onnesi kääntyy ja sinulle on tulossa menestyksen lahja, joka sinun tulee ottaa vastaan. Menestys tulee sinun sisältäsi, salli se itsellesi.

Itseluottamus ja itsesi hyväksyminen, oman visiosi arvostaminen, on tässä keskiössä.

Vierailija
164/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydänkö koskaan rakkautta/parisuhdetta vai olenko loppuelämäni yksin?

Kysyin milloin löydät rakkauden:

Sauvojen ässä. Toiseksi korkein energiakortti Tarotissa. Yksin et jää.

Tulen elementti. Joku tulimerkkinen. Korkea ja voimakas energia. Energian pitää kuitenkin päästä virtaamaan vapaasti ja esteet sen tieltä tulee poistaa.

Missä ja miten yleensä haluat käyttää energiaasi ? Etsi kohde energiallesi, mihin kohdistaa ja purkaa sitä.

Olet hyvin korkealla energialla varustettu ihminen. Ehkä vaikeus löytää kumppania on sen seuraus. Hyvää kannattaa kuitenkin odottaa, tarvitset veroisesi kumppanin. Ilmaise energiasi ja voimasi vapaasti, anna valosi virrata muille ihmisille. Älä pidä enää kynttilää vakan alla.

Löydät varmasti rakkauden kun sallit itsesi loistaa pyyteettömästi.

Vierailija
165/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun edellisellä säädöllä oli intohimoinen suhde. Palattiin monesti takaisin. Kuitenkin meillä meni kaksi kuukautta sitten poikki, mutta onko tämäkään kerta lopullinen? Kaipaan miestä syvästi ja kukaan muu ei tunnu samalta. Ikävä.

Vierailija
166/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniz kirjoitti:

Saanko vielä toisen lapsen?

Lanttien ritari.

Terveyteen liityvissä asioissa parantaja tai lääkäri. Kuvastaa sadonkorjuutyötä. Työ voi viedä paljon voimia, mutta lopussa on sadonkorjuun aika.

Näyttää kuitenkin että lopussa työ palkitaan ja saat korjata satosi, saat vauvan. Saatat tarvita lääketieteellistä apua, mutta se tapahtuu.

Vierailija
167/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunko projektissani? Itsestänihän se on kiinni mutta löydänkö tasapainon ja riittävän motivaation?

Vierailija
168/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko lähiaikoina jostain rahaa. Miltä rahatilanne pidemmällä ajalla vaikuttaa.

Kuu.

Rahaa ei ole näkyvissä suoranaisesti. Olet tehnyt jotain virheellisiä valintoja mutta olet nyt vapautumassa niiden karmasta. Sinulla on edessä jokin suuri koetus, viimeinen koetus tämän asian tiimoilta.

Älä anna kiusausten tai harha-aistimusten harhauttaa sinua tältä tieltä.

On jotain mitä et vielä tiedä, ja sinun on kuljettava matka jotta tämä tieto tulee esille. Tähän liittyy feminiininen energia jotenkin.

Olet kuin suorittamassa riittiä. Se täytyy tehdä, että pääset eteenpäin ja saat tarvitsemasi tiedon ja ymmärryksen.

Jokin uusi ja tuntematon kutsuu sinua ja olet astumassa siihen. Vältä ansoja ja harhautumista niin pääset riittisi loppuun asti.

Vierailija
169/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä olla rakastamani ihmisen kanssa?

Vierailija
170/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli aikuisen pojan jaksamisesta. Hätä ja huoli valtava.

Vierailija
171/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö paha oloni pois koskaan, en oikein ymmärrä, mistä se edes johtuu. Oon jotenkin todella yksin. Haluaisin kuulua johonkin ja saada edes yhden ystävän, mikä minussa on vikana..

Mikä on erään henkilön merkitys elämässäni, olisiko hän kenties ollut "se oikea"? Miksi törmätään aina toisiimme, en ymmärrä. Lisäksi työstä sen verran, että opiskelenko oikeaa alaa? Sellaisia kevyitä kysymyksiä :D

Vierailija
172/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarin kirjoitti:

Onko meille muuttoa näkyvissä, toiseen kaupunkiin kenties?

Miten ihon ongelma, onko syytä kiirehtiä, huolestua, onko se vakavaa? Kiitos Sinulle

Muuttoasiaan:

Hallitsija nurin päin.

Oinas, johtaja, kuvastaa rakennetta ja korporaatiota, auktoriteettia. Kilpailuhalua ja pitkän ajan tavoitteita, hallintoa. Muutto riippunee näistä ulkoisista tekijöistä. Kuitenkin hallitsija nurinpäin, mikä on varoitus. Jonkun asian menetys jolla ollut auktoriteetin asema. Päättämättömyys ja mahdollisesti manipulointia littyy asiaan. Näkisin että olosuhteet nyt lähiaikoina ei suostuisat vaikka muutto/ työnvaihtamishalut näkyy.

Terveysasia:

Sauvojen 3. Kuvastaa hyvettä ja kukintoa. Voi viitata iho-ongelmaan. Jokin jolla on vahva keskus. Keskus on koskematon ja eheä.

Muuten kuvastaa kyllä elinvoimaa ja elämänenergiaa, mutta kohdistin kysymyksen sairauteesi, en sinuun.

Kävisin ehkä näyttämässä lääkärille varmuuden vuoksi.

Vierailija
173/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko katsoa mitä minulle tapahtuu? Nyt juuri ihan jumissa.

Vierailija
174/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suossa, selviänkö täältä? En tiedä, pitäisikö erota, tuntuu että en jaksa tätä.

Sauvojen 8

Väärinkäsitysten selvittäminen. Välillänne on jokin väärinkäsitys. Sauvojen 8 on esteiden voittamisen kortti.

Ilmaise avoimesti ja painokkaasti oma mielipiteesi ja näkemyksesi. Kyse voi olla väärinymmärryksestä.

Jos olet avoin ja pysyt rauhallisesti ja vakaasti omassa näkemyksessäsi tuot sen selkeästi esiin, ongelmat selviävät.

Menneisyydessä on jotain mistä pitää ottaa opiksi. Nyt sinulla on tilaisuus olla avoin ja kertoa ajatuksistasi ja tunteistasi avoimesti. Kommunikoi suoraan ja sydämestä.

Vierailija
175/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ennustaja kirjoitti:

Kuulenko A:sta enää koskaan vai oliko se siinä?

Sauvojen 7

Marsin ja leijonan voimat yhdistyneenä. Rohkeus, uskallus, riskinotto.

Opi menneistä kokemuksista ja toimi siltä pohjalta ilman kompromisseja. Luota omaan voimasi.

Tulkitsen, että sinun itse kannattaisi olla rohkeasti yhteydessä.

Vierailija
176/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo kirjoitti:

Mitä mun elämässä tulee tapahtumaan?

Sauvojen 5.

Taistelu.

Jokin täyttymätön halu ja sen rajoittaminen. Katkeruus, pelko, ponnistelu.

Etene vähitellen. Alistumisen riski on olemassa mutta älä anna itsesi murtua. Tämän kortin nostaminen tarkoittaa että olet valmis kohtaaman tilanteen ja tekemään sille jotain. Elämänliekki palaa vielä. Se mikä nyt tuntuu ylitsepääsemättömältä, on voitettavissa vähitellen.

Opettele ilmaisemaan tunteitasi ja käyttämään luovuuttasi matkan varrella.

Vierailija
177/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko paljon aikaa ja energiaa vievä työni vähenemään pian niin kuin toivon?

Vierailija
178/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun kirjankirjoitusprojektin kanssa tulee käymään?

Lanttien 10

Sisäinen ja ulkoinen rikkaus , säkenöivä kommunikaatiokyky.

Kyky saada sisäinen rikkaus esille ja jakaa se toisten kanssa . Jaa sisäistä rikkauttasi anteliaasti.

Hyvä kortti, kirjasi tulee menestymään ja sinä olet jo hyvä kirjailija

Vierailija
179/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö tutustumaan mieheen jonka kanssa ihastuminen on kestänyt jo yli puoli vuotta. Kummatkin ajattelemme toisiamme. Ja haaveilemme toisistamme.

Vierailija
180/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että vastaat, kutsun sinua.

Olen juuri nyt täynnä ahdistusta. Voitko kertoa, mitä näet minulle?

Nostin sinulle 2 korttia.

Lanttien 8

Menneisyydessäsi on ollut kukoistusta ja hyvinvointia, varovaista sellaista. Huolellisen hiljaisen kehityksen aikaansaamaa. Jokin kukinta on alkanut, hiljainen rauhallinen kasvu, suojelunhalu.

Sauvojen 9

Nyt olet tilanteessa jossa sinulta vaaditaan lujuutta. Sisältäsi tuleva lujuus karkoittaa pimeyden. Pelkäät että hiljakseen menneisyydessäsi saavuttamasi eheys ja hyvinvointi murenee , että jotkin menneisyyden haavat aukeavat. Ehkä olet luullut että nämähaavat ovat jo peittyneet. Tulet huomaamaan että olet paljon vahvempi kuin luulet. Olet lujempi. Sinulla on uutta itseymmärrystä voimastasi ja mahdollisuus nyt käyttää sitä. Älä pelkää lujuuttasi. On vahvuus tietää, kuka on ja toimia sen mukaisesti.

Ketju on lukittu.