Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
141/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitää tehdä että löydän itselleni puolison?

Kuolema. Kuolemankortti tarkoita fyysistä kuolemaa.

Todellisen muutoksen ja transformaation kortti.

Jokin mennyt kärsimys tai entinen elämänvaihe tulee tai on tultava päätökseen. Muutos mikä ei ole kivuton mutta väistämätön.

Sinut tulee vapautua vanhoista pauloista, päästää itsesi irti. Myös ulkoiset muutokset sisältyy tähän. Minä on se minäkuva jota ulkoisesti haluaisit edustaa ? Tee se. Minuus näkyy myös ulospäin, kyse ei ole pinnallisuudesta vaan siitä että sinä näyt toisille, sinuna itsenäsi.

Kuoleman kortti povaa yleensä konkreettisella tasolla radikaalia ulkoista muutosta.

Henkisellä tasolla se viestii että jonkin on päätettävä ja hajottava. Siihen voi sisältyä kipeitäkin kokemuksia. Sinun tulee päästää irti, päästää itsesi vapaaksi.

Anna itsesi pudota.. ja laskeudu omille jaloillesi. On parempi kohdata kuolema ja sen tuoma muutos kuin olla ”elävä kuollut ” tyytymättömässä elämässä. Sisässäsi on niitä tahtoja, toiveita ja haluja joita haluaisit. Kirkasta ne itsellesi ja nyt on hyvä aika lähteä tavoitellaan niitä. Mitään uutta et voi kuitenkaan savuttaa päästämättä irti vanhasta.

Feeniks-lintu voi nousta lentoon vasta kun kaikki vanha on poltettu tuhkaksi. Vapaudu menneisyydestäsi ja siitä identiteetistä, joka estää sinua etenemästä. Luovu vanhoista ajatusmalleista.

Niin kauan kun pelkäät päästää irti ja pelko pidättelee sinua, et elä todellista elämääsi.

Nyt on aika muutokselle.

Vierailija
142/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitää tehdä että löydän itselleni puolison?

Kuolema. Kuolemankortti tarkoita fyysistä kuolemaa.

Todellisen muutoksen ja transformaation kortti.

Jokin mennyt kärsimys tai entinen elämänvaihe tulee tai on tultava päätökseen. Muutos mikä ei ole kivuton mutta väistämätön.

Sinut tulee vapautua vanhoista pauloista, päästää itsesi irti. Myös ulkoiset muutokset sisältyy tähän. Minä on se minäkuva jota ulkoisesti haluaisit edustaa ? Tee se. Minuus näkyy myös ulospäin, kyse ei ole pinnallisuudesta vaan siitä että sinä näyt toisille, sinuna itsenäsi.

Kuoleman kortti povaa yleensä konkreettisella tasolla radikaalia ulkoista muutosta.

Henkisellä tasolla se viestii että jonkin on päätettävä ja hajottava. Siihen voi sisältyä kipeitäkin kokemuksia. Sinun tulee päästää irti, päästää itsesi vapaaksi.

Anna itsesi pudota.. ja laskeudu omille jaloillesi. On parempi kohdata kuolema ja sen tuoma muutos kuin olla ”elävä kuollut ” tyytymättömässä elämässä. Sisässäsi on niitä tahtoja, toiveita ja haluja joita haluaisit. Kirkasta ne itsellesi ja nyt on hyvä aika lähteä tavoitellaan niitä. Mitään uutta et voi kuitenkaan savuttaa päästämättä irti vanhasta.

Feeniks-lintu voi nousta lentoon vasta kun kaikki vanha on poltettu tuhkaksi. Vapaudu menneisyydestäsi ja siitä identiteetistä, joka estää sinua etenemästä. Luovu vanhoista ajatusmalleista.

Niin kauan kun pelkäät päästää irti ja pelko pidättelee sinua, et elä todellista elämääsi.

Nyt on aika muutokselle.

Siis EI tarkoita fyysistä kuolemaa

T. Ennustaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko menossa oikeaan suuntaan? Lähinnä työelämässä. Tuntuu, että olen vähän hukassa, epätietoinen siitä, mitä voin ja haluan tehdä elämässäni.

Vierailija
144/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna sopiva minulle?

Lanttien 10. Rikkaus

Neitsyt. Ulkoinen ja sisäinen hyvinvointi, Sisäinen ja ulkoinen rikkaus , kyky saada yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa se toisten kanssa. Näkisin onnistumisen mahdollisuuksia tästä näkökulmasta, jos pystytte toimimaan yhdessä jakaen hyvää. Tätä hyvää tulisi käyttää rakkauteen ja muistaa arvostaa sitä. Suurikin aarre menettää arvonsa jos sitä ei käytetä rakkauden palvelukseen.

Päätös ja vastuu tässä asiassa on sinun. Kortti sinänsä suotuisa, sinä itse vedät puoleesi ne ihmiset ketä elämässäsi on. Vastuu on sinulla.

Mitä rikkauksia sinun sisälläsi on ja pystytkö jakamaan niitä ? Nauti saamastasi mahdollisuudesta kiitollisena ja antaumuksella.

Vierailija
145/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja tapailen jousimiestä, mutta kaikki olosuhteet ovat suhdetta vastaan. Satutanko vain itseni? Entä härkämies, jonka olen tavannut?

Vierailija
146/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. minullekkin saa kortin nostaa. Näkyykö valoa tunnelinpäässä?

No näkyy!

Tuli aurinko.

Todella hyvä kortti. Henkisesti uutta elävöittävää energiaa, joka saa kaiken kasvamaan. Erittäin suuri luova energia. Oikeat kumppanit löytävät toisensa. Nyt on suuri mahdollisuus toiveiden täyttymiseen monella saralla elämässä.

Jotain uutta on kypsymässä ja suuri muutos tapahtumassa. Se käy kuin hedelmän kypsyminen auringossa. Sisäinen valo löytyy. Vaikeudet jää taa.

Vaikutusta voit vahvistaa tekemällä mielikuvaharjoituksia, joissa kuvittelet auringon paistavat lävitsesi ja sydämeesi, jos olet nyt hankalassa paikassa. Muutos on jo käynnissä, hedelmät kypsyvät.

Konkreettisesti voi tarkoittaa matkaa aurinkoiseen kuumaan maahan tai jotakuta näissä olosuhteissa.

Vierailija
147/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy tulevaisuudessa mahdollisten opiskelujen/töitten kanssa? Onko nykyinen mies minulle se oikea?

Vierailija
148/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö itselleni vielä kumppanin, vai elänkö elämäni yksin?

Vierailija
149/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle olen raskaana? Tynnustaako isä isyytensä? Tuleeko meistä perhe?

Vierailija
150/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha-asiat ja työ, kannattaako yrittää yksin vai näetkö jotain muuta? 

Sauvojen 7

Rohkeus. Uskallus, riskien ottaminen ilman kompromisseja. Kuvastaa soturia joka iskee määrätietoisesti ja horjumatta, ja saa haluamansa päätöksen taisteluun.

Käytä menneisyydestäsi oppimiasi asioita hyödyksi nyt, niin riskit pienenevät. Nyt sinulla on rohkeutta laajentaa henkilökohtaista kokemustasi. Aika seistä juuri siinä missä olet ja toteuttaa se mitä haluat ilman kompromisseja.

En näe siis liikekumppaneita vaan oman selkeän visiosi kuunteleminen ja toteuttaminen tulee tuottamaan sinulle hedelmää. Ole itsellesi uskollinen ja puolusta omaa totuuttasi. Tiedosta pelot ja ole valmis hyväksymään myös negatiiviset puolet mitä menestyksestä seuraa, nämä pelot ovat ennen estäneet sinua menestymästä.

Ole rehellinen ja avoin, ilmaise totuutesi ja tavoittele sitä riemulla.

Lukusuositus: Carlos Castaneda: Matka Ixtlaniin

Vierailija
151/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkänainen täällä haaveilee menneisyytensä skorpionimiehestä... Saankohan häneen enää koskaan yhteyttä?

Vierailija
152/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko eräs mies minua? Olen ollut muutan vuoden kovin ihastunut. Tuleeko tästä mitään? Entä miten työni?

Rakkauskysymykseen:

Miekkojen 3. Kolmiodraaman viitteitä. Suru, masennus, huolet. Rakkaus jossa 3 osapuolta.

Päätöksenteon välttäminen aiheuttaa huolta ja murhetta. Tasapaino on menetetty ja vain tekemällä selkeitä yksiselitteisiä päätöksiä, tasapaino palautuu. Tulkitsen että tilanteeseen liittyy jokin 3 osapuoli eikä suhde ole mahdollinen ennen kuin ratkaisuja on tehty.

Työ: Sauvojen kuningas

Luota omiin kykyihisi ja itseesi. Sinulla on kaikki mitä tarvitset. Mitä haasteita työhön liittyen tällä hetkellä on? Luovuus nousee vahvana ja sinun tulisi luottaa luoviin kykyihisi. Menestyksesi liittyy jotenkin siihen.

Luovuus virtaa, pimeydestä siirrytään valoon. Luottamus omiin havaintoihin voi auttaa pääsemään rajoitusten yli. Älä anna minkään estää itseäsi, jos haluat jotain uutta. Nyt voi ja saa mennä vauhdilla eteenpäin.

Vierailija
153/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kerrankin jotain hyvää luvassa :o)

Vierailija
154/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Vastaan tänään enää jäljellä oleviin kysymyksiin. Viimeinen nro 150.

Koitan palata kyllä myöhemmin, mahdollisesti huomenna mutta tämä vie aika paljon energiaa.

T. Ennustaja

Vierailija
155/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. minullekkin saa kortin nostaa. Näkyykö valoa tunnelinpäässä?

No näkyy!

Tuli aurinko.

Todella hyvä kortti. Henkisesti uutta elävöittävää energiaa, joka saa kaiken kasvamaan. Erittäin suuri luova energia. Oikeat kumppanit löytävät toisensa. Nyt on suuri mahdollisuus toiveiden täyttymiseen monella saralla elämässä.

Jotain uutta on kypsymässä ja suuri muutos tapahtumassa. Se käy kuin hedelmän kypsyminen auringossa. Sisäinen valo löytyy. Vaikeudet jää taa.

Vaikutusta voit vahvistaa tekemällä mielikuvaharjoituksia, joissa kuvittelet auringon paistavat lävitsesi ja sydämeesi, jos olet nyt hankalassa paikassa. Muutos on jo käynnissä, hedelmät kypsyvät.

Konkreettisesti voi tarkoittaa matkaa aurinkoiseen kuumaan maahan tai jotakuta näissä olosuhteissa.

Kiitos, kerrankin jotain hyvää tiedossa. Ihania juttuja luvassa.??!!

Vierailija
156/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kysymyksen valmiiksi huomista varten. Rakastaako leijonamies minua? Uskaltaako hän koskaan kertoa sitä, jos rakastaa? Miten käy taloudellisen tilanteeni?

Vierailija
157/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on, eroaako hän joskus?

Rakastavaiset. Kuvaa onnellista rakkautta ja täyttymystä, sitä oikeaa.

Kortissa ei näy eroa tai ristiriitoja. Nykyinen suhde voi syventyä.

Rakastavaiset voi viitata myös uuteen rakkauteen. Kysymys oli kuitenkin erosta ja tämä ei eroa povaa.

Nostan toisen kortin mitä sinun kannattaa tehdä:

Sauvojen 3: kehitys, laajentuminen, uudet mahdollisuudet , mahdollisesti jopa ulkomailla. Tutkaile sisintäsi. Sinulla on nyt hyvät mahdollisuudet laajentaa kokemuksiasi ja horisonttiasi jonkin uuden asian parissa. Älä epäile itseäsi tai jos epäilet, työstä niitä epäilyksiä.

Näiden kahden kortin perusteella tulkitsen että sinulla odottaa paremmat mahdollisuudet jossain muualla, on parempi että elät ja rakennat omaa elämääsi

Vierailija
158/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn raskaan raataja kirjoitti:

Saanko koskaan parempaa työpaikkaa?

Sauvojen 8

Nopeus. Suora ja selkeä kommunikaatio, väärinkäsityksen selvittäminen.

Voita oma taipumuksesi epäröidä. Puhu itseäsi häiritsevistä epäkohdista ja sinua rajoittavista asioista, näin hyväksyt ne ja viet niiltä voiman rajoittaa sinua.

Näen kyllä että sinulla on mahdollisuus menestyä kun saat vain ensin itsellesi selväksi omat näkökantasi asioihin. Onko olemassa joku jolle et työssäsi uskalla sanoa mitä ajattelet ? Avoimuus ja itseluottamus vie sinua eteenpäin.

Vierailija
159/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannatupuna kirjoitti:

Pääseekö poikani nyt syksyllä ylioppilaaksi? 

Lanttien lähetti.

Jonkin uuden syntyminen. Syntyy uusi identiteetti, ajatus tai käsite. Uuteen astuminen.

Näkisin että pääsee ylioppilaaksi kyllä :)

Vierailija
160/592 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja työkaverini suhteen tulevaisuus?

Sauvojen lähetti.

Näkyy uusi alku. Optimismi. Pelot on voitettu.

Kevät on uuden alku. Intohimo, elinvoima ja leiskuva energia. Oinas , tuli ja maa-elementit näkyy vahvana.

Kuulostele mikä on seuraava askeleesi. Se pitäisi ottaa pelottomasti. Koita päästä yli peloistasi.

Ketju on lukittu.