Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Olenko oikean miehen kanssa yhdessä?
Maljojen prinssi, nurinpäin.
Ilman vesielementti. Joku ilma tai vesimerkki. Skorpioni vahvana. Symboloi suurta intohimoa. Seksuaalisten tarpeiden täyttiminen keskiössä.
Kortti on nurinpäin, onko rakkaus unohtanut? Onko jotain seksuaalisia tarpeita jotka eivät täyty tai joista et halua kertoa ? Muuta ongelmaa seksuaalisuudessa? Voi olla henkilö joka hallitsee tunteitaan liiaksi tai sitten ei pysty kontrolloimaan tunteitaan, tasapaino puuttuu. Tunteen säätelyn ongelmia mutta toisaalta näkyy myös että niitä pyritään ratkaisemaan ja ihminen työstää ongelmaansa tai ainakin tällä on kyvyt ratkaista ongelma.
Jotain tukahdutettuja toiveita ja haluja näkyy, salaisia haluja joita on vaikea hyväksyä. Tarpeetonta itsekriittisyyttä ja itsesyytöksiä joka luo draamaa, epävarmuudesta syntyviä konflikteja. Epävarmuutta ihmisenä, jota toinen voi myös käyttää hyväksi ja hallita siten epävarmaa ihmistä henkisellä manipulaatiolla.
Kysy itseltäsi tätä asiaa tai keskustelkaa avoimesti näistä teemoista niin löydät vastauksen. Kortti kehottaa sinua vahvistamaan itseäsi ja erottamaan ihmisen epävarmuudesta tulevat reaktiot ja ongelmat todellisista ongelmista.
Saanko lähiaikoina jostain rahaa. Miltä rahatilanne pidemmällä ajalla vaikuttaa.
Onko meille muuttoa näkyvissä, toiseen kaupunkiin kenties?
Miten ihon ongelma, onko syytä kiirehtiä, huolestua, onko se vakavaa? Kiitos Sinulle
Vierailija kirjoitti:
Miten työasiassa käy?
Maljojen 3.
Hyvin näyttää käyvän. Runsaus, täyttymys, sinulla on jotain jota jakaa muillekin. Voit antaa ja saada sopivassa suhteessa. Muita ihmisiä jotka tulevat jakamaan asian kanssasi. Tänään elämä antaa sinulle sen mitä tarvitset ollaksesi onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Voinko luottaa ystävään?
Maljojen 6.
Mielihyvä. Skorpioni. Liittyy vahvasti seksuaalisuus ja himo, tunteiden uusiutuminen ja voimakas sydänenergian vaihto. Koet vahvoja tunteita , olet valmis kokemaan ne. Riskin ottamisesta on seurauksena syvällinen tunne-elämän puhdistuminen ja uusiutuminen. Kehottaa ottamaan siis riskin ja luottamaan, mutta vahvat seksuaalisuuden ja intohimon ja tunteiden teemat mukana. Rakkauden ilon jakaminen uuden kumppanin kanssa. Riippuu ongelmastasi, mitä tämä tarkoittaa.
Olen suossa, selviänkö täältä? En tiedä, pitäisikö erota, tuntuu että en jaksa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ja mieheni suhteen tulevaisuus?
Kohtuus
Jousimies. Vastakohdat.
Jokin on epätasapainossa. Huonoa harkintakykyä on ilmennyt ja fyysistä stressiä joka on luonut erimielisyyksiä ja levottomuutta.
Mahdollisesti yritetty yhteensovittaa liian erilaisia elementtejä. Elämä ollut hektistä ja hallitsematonta, harkitsemattomia päätöksiä, huonoja elintapoja ja impulsiivisuutta. Nämä johtaa negatiiviseen kehään ajatuksissa ja toiminnassa. Älä enää ignooraa ongelmia tai niitä asioita joista hälytyskellot soi. Nosta ne esille itsesi ja kumppanisi kanssa.
On aika palauttaa tasapaino nyt. Se mikä ei tunnu oikealta ei ole oikein. Puhukaa siitä.
Molempien täytyy pysähtyä ja tehdä itselleen ja toiselle selväksi mitkä ovat elämän prioriteetit. Kysy tätä siltä pysähtyneeltä, tasapainoon pyrkivältä itseltäsi, älä siltä puolelta joka pakenee impulsseihin ja tasapainoa keikuttaa.
Nyt on paranemisen ja korjaamisen aika, mutta vastauksia täytyy etsiä myös sisimmästä ja löytää ensin tasapainoinen tila ja hetki.
Kuulenko A:sta enää koskaan vai oliko se siinä?
Mitä mun elämässä tulee tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako Jari-Pekka ikinä minua?
Hirtetty mies. Roikut löysässä hirressä. Tahtosi on nukerrettu ja se on sinulle ok. Sinun tulee murtaa vanhat käyttäytymismallit, ne ei johda mihinkään.
Mitään muuta ei ole tehtävissä, kuin että sinun tulee nähdä nyt todellisuus ja muuttaa ajatteluasi. Jo todellisuuden myöntäminen on ensimmäinen askel. Muuten vain jatkat hirressä roikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Miten meille käy?
Maljojen 4.
Rikkaus, ylellisyys, huolenpito, rakkaus ja hellyys.
Positiivinen kortti ja mahdollisuudet onnistumiseen on. Pitää kuitenkin varoa ettei tunteet käy liian yltäkylläisiksi. Ylenmääräinen huolenpito tai liiallinen omistautuminen toiselle ei ole tasapainoa, oma itse tulee muistaa myös. Nauti rakkaudesta ja huolenpidosta tulematta siitä riippuvaiseksi niin vältytte ongelmilta.
Vältä liikaa omistautumista, äläkä anna toiselle valtaa rajoittaa sinua ihmisenä. Ole kiitollinen ja tunne iloa, mutta pidä myös itsesi. Sinänsä maljojen 3 on niin hyvä kortti että suhteenne ei siihen kaadu, jos asettaa rajoja ja vahvistaa itseään ja omaa elämäänsä myös.
Miten minun kirjankirjoitusprojektin kanssa tulee käymään?
Tulin Siriuksesta kirjoitti:
Tuleeko raha/asuntotilanteeseen mitään korjausta ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Sauvojen 10
Jousimies jonka kommunikaatio on tukahdutettu.
Jokin torjunta näköpiirissä. Todennäköisesti torjut jotain itsessäsi mikä johtaa pidäteltyyn energiaan, eristäytymiseen ja jopa aggressioon. Näen eron.
Omat pelkosi rajoittavat sinua nyt. Jos pelkäät torjuntaa, hylkäystä tai rangaistusta, alat tukahduttaa todellisia halujasi ja tahtoasi, todellinen visiosi ei pääse pintaan.
Lopeta oman elämän energiasi tukahduttaminen. Sano ne asiat mitä olet aina halunnut sanoa, tavoittele niitä asioita mistä haaveilet. Sinulla on oikeus kuunnella tunteitasi.
Raha -asuntotilanteesi ratkeaa sitten kun uskallat olla itsellesi ja muille rehellinen ja kun olet valmis vapauttamaan itsesi siitä, mikä estää nyt menestystäsi. Kysy itseltäsi mikä se asia on?
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsisin nyt uskoa itseeni, miten mun käy?
...ja tietenkin 666 vahvistusnumeroina, ei kai kovin hyvää enteile.
Ei ollut edes vitsi!
Sauvojen lähetti.
Positiivinen kortti. Pelosta vapautuminen, uusi alku sinulle tiedossa. Kukistat pelkosi.
Keväällä koittaa uusi alku. Seuraa innostusta ja riemua, mahdollisesti uusi rakkauskin mutta enemmän tämä on sinun elämääsi viittavaa.
Löydä pelottomasti se seuraava askel elämässä joka sinun tulee ottaa. Aika on nyt suotuisa. Voimasi ja vahvuutesi pääsevät esille.
Jos pelkojen hallinta on hankalaa, harjoita sitä aktiivisesti. Kokeile tanssia, transsiharjoituksia, hurmiollista meditaatiota. Jotain kehollista.
Kun hyväksyt suurimmat pelkosi, ne muuttuvat rakkaudeksi itseäsi kohtaan.
Mitkä on lauantain lottopottivoittonumerot?
Toivon että vastaat, kutsun sinua.
Olen juuri nyt täynnä ahdistusta. Voitko kertoa, mitä näet minulle?
Teetauko, nostan kyllä kortin kaikille.
T. Ennustaja
Paraneeko mieheni? Mistä voimme hakea apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muutto edessä pian?
Entä ihmissuhderintama?Miekkojen lähetti., nurinpäin.
Nyt on tulta ja tappuraa luvassa. Ilman ja maan elementtien kohtaaminen. Henkilö joka on älyllisesti selkeä, kapinallinen. Polttaa vanhat uskomukset ja alttarit, kivet ja tuhka vaan lentelee.
Päättäväinen, hyökkäävä muutos joka vapauttaa tunteita. Lähettiä ei kiinnosta kritiikki, uskoo vahvasti omiin arvoihin.Henkilö sanoo kyllä itselleen ja heittää vanhat moraaliarvot romukoppaan. Kohtaat jotain tällaista suurta muutosta elämässä. Varsinaista muuttoa ei näy mutta voi kuvastaa sitäkin, ainakin tämä voimakas muutos ja oman äänen kapinointi liittyy siihen. Sinulla on rohkeus nyt tuhota mennyt.
Kuitenkin kortti nurinpäin, joten lähetti on impulsiivisempi ja epävakaampi. Jos nämä on puolia sinussa, muista pitää muutoksen aikana tunteesi hallinnassa. Liiallinen impulssien ja viettien kuunteleminen ilman järkeä johtaa epävakauteen ja ongelmiin ihmissuhteissa. Jos tiedostat tämän, pärjäät paremmin. Kapinasi voi nousta rakkaudesta, mutta pysähdy katsomaan sitä mitä rakkaus on mitä on tarjolla ja hallitse tunnereaktioitasi hyvässä ja pahassa. Riski siihen että elämä menee sekamelskaksi näissä energioissa, jos lähdet väärän ihmisen kelkkaan.
Kuvaa kyllä hyvin paljon itseäni ja kuinka saatan olla helposti impulssien vietävissä, myös muutosenergiat sopivat hyvin elämäntilanteeseen. Kiitos paljon! Otan tästä kopin.
Saanko vielä toisen lapsen?