Ennustaja paikalla
Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdetilanne, joka mietityttää... mitä kortteja nousee?
Maljojen kuningas.
Viittaa hyvää ihmissuhteisiin. Seksuaalisuuden täyttymistä , tarpeiden huomiointia ja intohimoa. Veden elementti, joku vesimerkkinen todennäköisesti skorpioni kyseessä .
Huomaa ja tiedosta toiveesi ja halusi niin ne täyttyvät . Älä tukahduta halujasi, ne vie sinua kohti suurempaa tietoisuutta itsestäsi.
Muutosta luvassa, rakkautta ei saa unohtaa vaan nähdä sen mahdollisuudet.
Antaudu kokemuksille. Onko sinulla salaisia toiveita jotka kiellät itseltäsi?
Uskallusta omien seksuaalisten halujen toteutukseen!
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko suhde J:n kanssa?
Lanttien 3.
Hiljainen eteneminen ja toiminta. Raatamista ennen palkintoa, mutta etenemistä on näkyvissä.
Ruumis, mieli ja henki on oltava mukana jotta asiat tapahtuvat, koko energiasi ja tasapaino noiden kolmen välillä takaa etenemisen. Epävarmuus hämärtää ajatteluasi ja tunteitasi välillä. Kun voitat hetkittäiset epäilykset, edistystä tapahtuu.
Tilanne vaatii sinulta sitoutumista ja mahdollisesti joudut antamaan paljon , jopa uhraaamaan jotain saadaksesi sen mitä haluat
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä urapolku oikea, vai pitäisikö yrittää seurata sydäntä?
Lanttien 6
Menestys ! Tulkitsen että hyvä aika seurata sydäntä ja pistää pystyyn se yritys tai hanke mitä olet suunnitellut.
Todellinen menestys seuraa, kun olet oppinut palvelemaan. Itsesi hyväksyminen ja itseluottamus auttaa sinua eteenpäin. Luo mielessäsi mahdollisimman tarkka kuva siitä mitä haluat tehdä. Ole avoin syvimmille tunteillesi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paha tilanne. Miten tästä eteenpäin? Selviääkö mikä sairaus? Raha-asiat?
Miekkojen 5. Tappio.
Omat pelkosi sairauksista ja raha-asioista on nyt hallitsevana. Sinun täytyy pystyä katsomaan todellisuutta rehellisesti silmiin. Pelkosi saattavat olla ylimitoitettuja. Tärkein viesti on että hyväksy omat pelkosi, ja päästä niistä irti. Ne eivät ole välttämättä todellisia.
En näe merkittäviä sairautta tai raha-vaikeuksia, tosin jotkin vanhat haavat saattavat vaivata.
Tuleeko raha/asuntotilanteeseen mitään korjausta ja jos, niin miten?
Kiitos etukäteen!
Mä tarvitsisin nyt uskoa itseeni, miten mun käy?
...ja tietenkin 666 vahvistusnumeroina, ei kai kovin hyvää enteile.
Ei ollut edes vitsi!
Mitä mun pitää tehdä että löydän itselleni puolison?
Olenko koskaan aidosti onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin aivan ihanan Persialaisen miehen, hän on ainakin 20 vuotta itseäni nuorempi. On aivan uskomatonta että tällainen onni on potkaissut minua.
Emme kumpikaan puhu kovin hyvin englantia mutta olen ymmärtänyt että hän haluaisi kanssani mahdollisimman pian naimisiin.
Olemme tavanneet vasta muutaman kerran ravintolassa ja koska elämme jo melkein 2020-lukua niin minä olen tarjonnut ruuat.
Alan lämmetä avioliittosuunnitelmille.Minkälainen ihana tulevaisuus minua odottaa tämän tumman komistuksen vaimona?
Tuli Vaunut. Pitkä matka, voi kuvata fyysisesti pitkää matkaa. Kuvastaa uutta alkua, rapua.
Jokin uusi elämänvaihe on alkamassa, ihmissuhteissa, elinpiirissä tai työssä. Kaikki viittaa siihen että kehitys on suotuisaa mutta suunnittele asiat huolella.
Tärkeintä sinun on tehdä itsetutkiskelua. Vältä sellaisia ihmissuhteita jotka edellyttävät sinun vetäytyvän kuoreesi suojellaksesi itseäsi , tai jotka ovat kaoottisia ja epäselviä. Tarvitset energiasi käsillä olevaan muutokseen. Monia uusia hyviä asioita odottaa sinua . Paljon jää taa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen, ja toivoisin että voisin jo löytää kumppanin ja kavereita. Pitäisi vain keksiä mihin mennä niitä löytääkseen. En halua olla ikuisesti yksin.
Maljojen 5. Pettymys.
Omat pettymyksesi ihmissuhteissa nyt ovat vallanneet sinut etkä etene mihinkään niin kauan kun olet pettymysten pelon vanki.
Nostin lisä kortteja :
Hallitsijatar. Pohdi äitisuhdettasi- tuleeko sieltä jotain pettymyksiä jotka heijastuu ihmissuhteisiisi? Onko joku muu voimakas äidillinen nainen kenen kanssa asioita selvittämättä ?
Maljojen 3. Runsaus, ylitsevuotava rakkaus. Harvinainen ihmissuhde jota tulee kohdella kiitollisuudella. Sinulla on itselläsi jotain todella arvokasta jaettavaksi. Ole avoin muille ihmisille, jotka haluavat jakaa nuo tunteet. Onko joku kelle et ole kertonut tunteistasi?
Valitettavasti en nähnyt suoraan mitään paikkaa mihin mennä. Et tule olemaan aina yksin kuitenkaan kun käsittelet asiasi ensin.
Noniin ENNUSTAJA LOPETTAA TÄLTÄ ILLALTA.
Tulen kyllä nostamaan kortit kaikkiin kysymyksiin joten muistakaa tulla lukemaan 😊
-Ennustaja
Nyt on taas ENNUSTAJA PAIKALLA.
Nostan kortit ensin eilisille kysymyksille joihin en ehtinyt eilen vastata. Uusia kysymyksiä voi myös esittää mutta vastaamisessa syntyy viivettä .
Mielelläni otan ketjuun myös palautetta ja vaikka pidemmänkin ajan päästä, jos tämä ketju vaan säilyy olemassa.
Mitä spesifimpi kysymys, yleensä sitä selkeämpi vastaus.
T. Ennustaja
Vierailija kirjoitti:
Miten meidän käy? Kannattaako jatkaa yhdessä?
-Ab
Maljojen 8. Uupumus
Vaikea tilanne. Jumiutuneita, tukkeutuneita, jospa estyneitä tunteita. Kalat. Paremmat ajat on takana päin, aikakausi jolloin on unohtanut hoitaa suhdetta. Nyt on takki tyhmä ja voimavarat ja osin tahtokin asioiden korjaamiseen veltto.
Pilaantunut, paikallaan seisova tunteiden vesi joka hämärtää sen mitä pitäisi nähdä. Tilanteen pysähtyneisyys estää sen ratkaisemista.
Kuvaa suhdetta jossa energian virtaaminen on pysähtynyt. Olet ehkä yrittänyt jo tarpeeksi. Et voi kastella kuollutta kukkaa, se ei herää eloon. Jokainen yrityksesi tyhjentää sinua vain entisestään ja imee sinut kuiviin.
Sinulla on liikaa ihmissuhteita joista et saa mitään, vain annat. Jos haluat tilanteen päättyvän, laita sille loppu.
Ei povaa hyvää tälle suhteelle, mutta näitä ajattelutapoja muuttamalla suhde voi pelastua tai huomaat itse ettet halua sellaista suhdetta. Opettele sanomaan ei, aseta rajat. Ongelmat seuraa liiasta antamisesta jossa menetät energiasi.
Missä tilanteissa salaat todelliset tunteesi? Voitko oppia vastaanottamaan rakkautta niiltä ihmisiltä, jotka haluavat sitä sinulle antaa vrt ihmiset jotka vain vievät? Onko kyse vanhasta käyttäytmismallista, mistä se on opittu?
Nostin vielä toisen kortin mitä tapahtuu jos opettelet asettamaan rajat ja lakkaat kohdistamasta rakkautta ihmisiin joilta et saa takaisin :
Narri. Rohkeus seista omilla jaloilla, uusi alku. Vapaus , riippumattomuus , suuret mahdollisuudet. Vahvuus kuunnella omaa sydäntä, jokin merkittävä muutos elämässä. Uudelleen syntymisen mahdollisuus. Narri on ensimmäisen kortti uudessa syklissä, sillä ei ole numerota. Narri oikeinpäin on todella hyvä ennen, voitat vanhat pelkosi ja olet vastaanottavainen uudelle.
Hei. minullekkin saa kortin nostaa. Näkyykö valoa tunnelinpäässä?
surusilmä kirjoitti:
Minulla on vaikea tilanne elämässäni. Miten tässä käy?
V ylipappi, nurinpäin
Härkä. Vahva persoona, hengellinen mestari. Sinulla on joku opettaja ja neuvonantaja joka auttaa. Oma sisäinen oppaasi on merkittävässä roolissa, kuvastaa tranformaatiota korkealla tasolla.
Ylipappi on kuitenkin nurinpäin, joten tahdonvoimasi tuntuu nujertuneelta. Nyt on huono aika sitoutua mihinkään, odota hetki. Joku joka torjuu perhearvot ja on epäkonventionaalinen. On riski että saat vääriä neuvoja tai uskot harhaanjohtaviin kuvitelmiin, propagandaan. Varo 1 vaikutelmia. Kuuntele intuitiota. Voit tavata hengellisen mestarin tai vaikuttavan persoonan, mutta koska kortti on nurin, suhtaudu varauksella. Vastaukset tässä tapauksessa löytyvät sinun sisimmässäsi. Kuuntele sydäntäsi vaikka kyky sen kuuntelemiseen olisi hämärtynyt, järjestä sille tilaa ja aikaa.
Raha-asiat ja työ, kannattaako yrittää yksin vai näetkö jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö koskaan enää suurta rakkautta?
Hirtetty , nurin päin.
Kärsit sitoutumisen puutteesta ja jostain menneestä menetyksestä . Mennyt menetys sitoo sinua apaattisuuteen ja kyvyttömyyteen edistyä tavoitteen saavuttamisessa. Jokin tilanne on päättynyt. Älä roiku löysässä hirressä.
Löydät rakkauden kun päästät irti menneestä ja muutat ajatteluasi. Mitkä vanhat ajatusmallit on sinussa kiinni? Mistä sinun pitäisi päästää irti?oletko valmis luopumaan niistä?
Vaatii töitä sinulta aktiivisesti päästä irti menneestä ja mennä eteenpäin, jumittuminen on niin vahvaa. Tee jotain konkreettista tai pieni rituaali menneen jättämiseksi, vaikka et yleensä tekisi sellaista. Polta valokuva, poista yhteystiedot tms. Tämä ei ole välttämättä mennyt rakkaussuhde vaan voi olla muu mennyt ihmissuhde, kohtaamasi vaikeus tai muu asia joka sitoo sinua.
Nostin vielä toisen kortin ajatellen mitä tapahtuu kun vapaudut:
Maljojen 3. Runsaus. Todella positiivinen kortti. Menneestä vapautuminen kannattaa selvästi. Löydät kyllä rakkauden. Kyky antaa ja saada. Sinulla on arvokasta jaettavaa, uskaltaudu jakamaan se ihmisten kanssa jotka sitä arvostavat. Kyky ilmaista tunteesi jollekin tärkeälle. Harvinainen, erityislaatuinen ihmissuhde.
Rakastaako Jari-Pekka ikinä minua?