Ennustaja paikalla
Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys
Kommentit (592)
Hieman eksyksissä. Kolme miestä. Tunteita? Miten edetä?
Mistä löydän rakkauden? Milloin?
7 vuoden yksinäisyys
Ka, apeelle ennustan yksinäistä, vihamielistä ja jumittunutta elämää pitkälti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö avioliittoni?
Olipa erikoista, sekoitin koko pakan uudelleen huolellisesti ja ajattelin jo edellistä korttia nostaessa tätä avioliittokysymystä. Tuli sama kortti.
Lanttien 5.
Huoli. Kaikki hajoaa. Toivottomuus. Ajatukset jumittuu ja kiertää samaa kehää. Tilanne koskettaa sinua syvältä.
Sisäinen viisaus kehottaa sinua tekemään jotain. Ajatuksesi kiduttavat sinua, miksi?
Katso tilannetta rehellisesti sellaisena kuin se on. Sinulla on mahdollisuus vapautua aloittamalla tarvittava keskustelu itsesi tai kumppanisi kanssa. Avoin kommunikaatio on kaiken avain.
Vaaditaan selkeyttä ja päättäväisyyttä. Elä todellisemmin ja rehellisemmin itsellesi ja muille.
Nostin vielä toisen kortin :
Kuolema
Muutos, transformaatio. Vanhan täytyy loppua että uusi voi alkaa, tämä voi olla kivuliasta.
Näkisin että jos olet rehellinen itsellesi, muutos on tulossa. Tämä ei välttämättä poissulje nykyistä kumppaniasi, mutta muutos on suuri ja elämää ravistava, uutta ei voi syntyä ellei vanha ole kuollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiselta tulevaisuuteni ihmissuhde rintamalla näyttää?
Tuli Tähti.
Sinänsä hyvältä näyttää siis. Joku vesimies.
Joku joka on avoin tiedolle ja henkimaailman asioille myös. Vetää muita ihmisiä puoleensa.
Itseluottamus, itsetuntemus ja näiden tuoma säteily.Tutki sinä omaa sisäistä maailmaasi ja opi tunnistamaan ja selkiyttämään tunteitasi. Vanhat näkemyksesi tulevat ehkä muuttumaan. Ole valmis tekemään itse osasi ja olemaan aktiivinen
🤔 olen vesimies, eli ei ehkä ihmissuhteita vaan omaa antoisaa seuraa :)
Tuunko enää löytämään hyvää miestä? Aktiivisesti en tällä hetkellä etsi kun ei ole aikaa. Saadaanko pian hyvä asunto? Lasten kanssa toive isommasta asunnosta ja nykyisen läheltä.
marraskuun pimeys kirjoitti:
Rakastavaiset nurinpäin.
Varmaankin siitä jos on 3 miestä kyseessä. Kuvastaa sisäistä konfliktia, uskottomuutta, epähaemorniaa ja vastakohtia. Valintoja voi nyt ihan syystäkin lykätä kunnes tilanne on selkeytynyt. Muuten kuvastaa kaksosia. Viittaa siihen että jotain on tapahtumassa tällä rintamalla mutta tilanteen epäselvyys voi lässäyttää kaiken. Mieti mitä sinä haluat jotta voit löytää uutta ja uudistua itse?
Vierailija kirjoitti:
marraskuun pimeys kirjoitti:
Rakastavaiset nurinpäin.
Varmaankin siitä jos on 3 miestä kyseessä. Kuvastaa sisäistä konfliktia, uskottomuutta, epähaemorniaa ja vastakohtia. Valintoja voi nyt ihan syystäkin lykätä kunnes tilanne on selkeytynyt. Muuten kuvastaa kaksosia. Viittaa siihen että jotain on tapahtumassa tällä rintamalla mutta tilanteen epäselvyys voi lässäyttää kaiken. Mieti mitä sinä haluat jotta voit löytää uutta ja uudistua itse?
Kiitos. Mielenkiintonen vastaus, pitääpi pohtia sanomaasi.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitko katsoa minullekin? Löydänkö onnen?
Miekkojen prinssi.
Ilman elementti. Kaikkien esteiden läpi pääsy, luova ajattelu ja ajattelun rajoittuneisuuden murtuminen, selkeä havaintokyky.
Sanoisin että löydät onnen kun murrut omista rajoituksistasi. Ilmaise ideasi ja ajatuksesi selkeästi ja rohkeasti ihmisille. Sinulla on jotain ylitsepääsemättömältä tuntuvia ongelmia mutta voitat ne. Omat väärät uskomuksesi itsestäsi estää sinua.
Ajattelusi voi olla aikaamme edellä, hyväksy muiden mielipiteet nöyrästi. Pystyt toteuttamaan ideasi. Luovat mahdollisuutesi ovat rajattomat, opettele luovaa visualisointia.
Terveydestä: Miltä näyttää, tulenko terveeksi?
Rakkaudesta: Miten käy, palataanko yhteen elämän suuren rakkauden kanssa? Miksi, miksi ei?
Olenko oikean miehen kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näenkö enää yhtä kaipaamani ihmistä lainkaan vai onko hän nyt kadonnut elämästäni lopullisesti? Tämä on todella tärkeä kysymys.
Maljojen ässä
Ylitsevuotava rakkaus, tunteiden selkeys, syvä antaminen ja ottaminen. Yhdeksi tuleminen, kaikenkattava ekstaattinen rakkaus
Eli kyllä tapaatte ja se on syvää rakkautta. Teillä on yhteys ja rakkaus ympäröi teidät.
Huh. Tässä alkaa pikkuisen innostua. Minulle kun oikeasti riittäisi pelkkä hänen tapaamisensa.
Minun ja mieheni suhteen tulevaisuus?
Väsynyt4678 kirjoitti:
Löydänkö työn, josta nautin? Olen työelämässä, mutta työ uuvuttaa.
Miekkojen 8.
Ongelmat kestävyyden suhteen, liikaa ajattelua, valinnanvaikeus. Kuvastanee haasteita nykyisessä työssäsi.
Tilanne on kuitenkin sellainen että itse tilanteen rasittavuuden ajattelu rasittaa sinua lisää. Et voi itse ratkaista tilannetta pohtimalla asiaa jatkuvasti. Valinnan tekemisen vaikeus sotkee sisäisen äänesi ja sen mitä oikeasti haluat, pelkäät myös valinnan tekemistä ja sen seuraamuksia, koko tilanteen rasittavuus blokkaa nyt omaa intuitiotasi.
Näistä ajatuskehistä pitäisi ihan ensin päästä eroon. Nyt ei ole hyvä aika tehdä muutosta tai päätöstä, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Anna asioiden olla hetki ja kehittyä itsestään. Kortissa näkyy yllättävä ennennäkemätön muutos parempaan. Ongelmasi ratkeaa itsestään.
Rentoudu ja luota elämään. Koita olla miettimättä uupumistasi tai keksi muu keino jaksaa tilanteessa (loma, sairausloma) koska se tulee ratkeamaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö rakkautta ennen vuodenvaihdetta? Meneekö kevääseen?
Maljojen 8.
Uupumus, väsymys, tunteiden epäselvyys ja estyneisyys
Olet tuhlannut liikaa aikaasi ja energiaasi ihmisiin jotka eivät anna sinulle mitään. Yrittämällä enemmän, ehdyt vaan enemmän ja enemmän omasta energiasta saamatta mitään takaisin.
Vanhoja suhteita ei kannata koittaa elvyttää myöskään.
Sinun tulee asettaa rajoja ja sano ei. Käytä tämä aika itsetuntemuksen lisäämiseen. Kohdistat rakkauttasi vääriin ihmisiin vanhan käyttäytymismallin pohjalta. Nyt on aika rikkoa tuo malli ja lopettaa ne ihmissuhteet ja niiden uudelleen muodostaminen, joista sinä et saa mitään mutta annat vaan.
Näkisin että löydät rakkauden kun olet saanut kerättyä menetyn energian takaisin ja opit vastaanottamaan rakkautta.
Ei ole heti näköpiirissä. Käytä tämä aika viisasti itsesi vahvistamiseen! Arvosta itseäsi ja odota kunnioitusta. Mahdollisesti helmikuun alussa tapahtuu jotain, tämä tuli ihan intuition pohjalta .
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt4678 kirjoitti:
Löydänkö työn, josta nautin? Olen työelämässä, mutta työ uuvuttaa.
Miekkojen 8.
Ongelmat kestävyyden suhteen, liikaa ajattelua, valinnanvaikeus. Kuvastanee haasteita nykyisessä työssäsi.Tilanne on kuitenkin sellainen että itse tilanteen rasittavuuden ajattelu rasittaa sinua lisää. Et voi itse ratkaista tilannetta pohtimalla asiaa jatkuvasti. Valinnan tekemisen vaikeus sotkee sisäisen äänesi ja sen mitä oikeasti haluat, pelkäät myös valinnan tekemistä ja sen seuraamuksia, koko tilanteen rasittavuus blokkaa nyt omaa intuitiotasi.
Näistä ajatuskehistä pitäisi ihan ensin päästä eroon. Nyt ei ole hyvä aika tehdä muutosta tai päätöstä, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Anna asioiden olla hetki ja kehittyä itsestään. Kortissa näkyy yllättävä ennennäkemätön muutos parempaan. Ongelmasi ratkeaa itsestään.
Rentoudu ja luota elämään. Koita olla miettimättä uupumistasi tai keksi muu keino jaksaa tilanteessa (loma, sairausloma) koska se tulee ratkeamaan itsestään.
Kiitos vastauksesta! :) Totta, jään helposti ajatuksiini kiinni.
Lanttien 5 suorastaan hyppäsi pakasta.
Kuvastaa huolia ja jumittunutta tilannetta. Kaikki näyttää synkältä ja tuntuu hajoavan ympärillä. Ajatukset kiertää samaa kehää.
Tilanne on kivulias tällä hetkellä. Sinun täytyy rikkoa kiertävien ajatusten kehä ja huoli ihan ensin. Katsoa rohkeasti tilannetta ja todellisuutta silmiin.. onko jokin asia mikä vaikuttaa työnsaantiisi, jokin mistä pidät kiinni?
Elä todellisemmin ja rehellisemmin itsellesi.
Nostin vielä toisen kortin mitä siitä seuraa :
Miekkojen 6. Tiede. Kyky eritellä asioita, puolueettomuus
Näen siis alanvaihdon tai jatko-opiskelun tässä