Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
41/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meidän käy? Kannattaako jatkaa yhdessä?

-Ab

Vierailija
42/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiselta tulevaisuuteni ihmissuhde rintamalla näyttää?

Tuli Tähti.

Sinänsä hyvältä näyttää siis. Joku vesimies.

Joku joka on avoin tiedolle ja henkimaailman asioille myös. Vetää muita ihmisiä puoleensa.

Itseluottamus, itsetuntemus ja näiden tuoma säteily.

Tutki sinä omaa sisäistä maailmaasi ja opi tunnistamaan ja selkiyttämään tunteitasi. Vanhat näkemyksesi tulevat ehkä muuttumaan. Ole valmis tekemään itse osasi ja olemaan aktiivinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, ja toivoisin että voisin jo löytää kumppanin ja kavereita. Pitäisi vain keksiä mihin mennä niitä löytääkseen. En halua olla ikuisesti yksin.

Vierailija
44/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikea tilanne elämässäni. Miten tässä käy?

Vierailija
45/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulenko löytämään kunnollista miestä tinderin kautta? Tai muuten?

Tuli Voima, Crowleyn pakassa Intohimo

Eli varmastikin löydät. Oli kuitenkin nurinpäin joten riski on impulsseille antautuminen ja vallan väärinkäyttö tai jumittuminen ja tahdonvoiman puute suhteissa.

Ottaisin tämän vain varoituksena, että pidä pääsi

Muuten kuvastaa leijonaa, intohimoa ja luovuutta ja aistillisuutta. Eli flaksi käy kyllä mutta katso mihin uskot ettet ajaudu mihinkään paskaan säätöön.

Tuo tinder varmaan tässä hämää joten nostin vielä toisen kortin : miekkojen 7. sinulla on ihmissuhteisiin liittyviä pelkoja, luovu niistä. Sinulla on kaikki mitä tarvitset saadaksesi sen mitä haluat. Kuu vesimiehessä eli vesimies / nouseva vesimies tulossa

Vierailija
46/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö koskaan enää suurta rakkautta?

Vierailija
47/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näenkö enää yhtä kaipaamani ihmistä lainkaan vai onko hän nyt kadonnut elämästäni lopullisesti? Tämä on todella tärkeä kysymys.

Maljojen ässä

Ylitsevuotava rakkaus, tunteiden selkeys, syvä antaminen ja ottaminen. Yhdeksi tuleminen, kaikenkattava ekstaattinen rakkaus

Eli kyllä tapaatte ja se on syvää rakkautta. Teillä on yhteys ja rakkaus ympäröi teidät.

Vierailija
48/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutto edessä pian?

Entä ihmissuhderintama?

Vierailija
49/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran ennustaja olet niin ennusta minulle eurojackpotin voittonumerot. Voit lähettää ne minulle sähköpostiin tai tekstiviestinä, yhteystiedot varmaan osaat ennustaa koska lähetän ne sinulle kun olen voittanut.

Vierailija
50/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko nuo minun villasukkani Jouluksi valmiiksi ?

Ehdinkö vielä tumpit kutoa ?

Rakastavaiset

Ehdit, ilmeisesti rakkaalle neulot niin valmistuuhan ne

Vierailija
51/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko minun antaa entiselle poikaystävälleni uusi tilaisuus vai onko tulevaisuudelle luvassa joku muu?

Vierailija
52/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä olemme etääntyneet toisistamme. Lähennymmekö vielä vai onko tämä tässä.

Vierailija
53/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom!

Tiedoksi että nostan kortin kyllä kaikille mutta jos en tänään jaksa niin huomenna! Kohta lähden saunaan. Vastailen vielä muutamaan

Ja kiva olisi kuulla kommenteja, etenkin jos jokin erityinen yksityiskohta osui kohdalle.

-ennustaja

Vierailija
54/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy suhteeni, jatkuuko vai loppuuko?

Vierailija
55/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö tyttöni opiskelemaan ensii vuonna?

Vierailija
56/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö nykyinen suhteeni pitkään? Jopa loppuelämän?

Vierailija
57/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tau kirjoitti:

Mitä näet minulle?:)

Miekkojen 7.

Turhautumista, pelkoja jotka on turhia. Tarvitset uskallusta, mikä on pahinta mitä voi tapahtua ? Pelloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Otin toisen kortin mitä saat jos luovut peloistasi, tuli maljojen 10. Hyvä kortti , täyttymys , rakkaus, maailma antaa ja menee oikein kohdilleen. Elämä antaa sinulle mitä haluat

Vierailija
58/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poikani jonkun neufologisen diagnoosin vain eikö kasvatustyylini vain sovi hänelle? Toisen lapsen kanssa kaikki sujuu.

59/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vuosi sitten joku ennustaja ennusti tällä palstalla minulle nuorikon ja ikuisen rakkauden hänen Kanssaan?! Ei ole näkynyt :D Mistä johtuu? :)

Nyt tuli maljojen soturi. Tutkaile tarkemmin sisintäsi kuka olet ja mitä haluat, mitä voit itse antaa. Sinänsä kortti on avoin rakkauden löytymiseksi. Tulet löytämään perheesi, se voi koostua monista eri ihmisistä. Samojen arvojen jakaminen.

Lämmin kiitos vastauksestasi :) Ainoa mikä mietityttää että kestääkö tään Hopeaketun pumppu jos useampi eri nuorikko samassa taloudessa :/ Vaikka olen riittoisa niin uskoisin yhden riittävän :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
60/592 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutama erittäin rankka vuosi. Työttömyys, puolison kuolema, lapsen oireilu. Nyt löysin rinnalleni kunnollisen kumppanin, joka on vetänyt minua mustasta suosta ylöspäin lempeydellään. Kestääkö tämä onni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän