Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska kävit viimeksi pilkillä

Vierailija
10.01.2026 |

Itse tänään, ei sinttiäkään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa vuona ehkä. Tai sitä edellisenä. Ahvenet kyllä maistuisivat mutta kamala vaiva kun ei asu järven vieressä.

Vierailija
2/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 24 vuotta sitten ollessani 3v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin viime syksynä, tammikuussa en enää päässyt kävelemään ja nyt aikomus päästä helmi-maaliskuussa ja aion istua merellä pilkillä monta tuntia ja otan kertakäyttögrillin mukaan ja paistan sillä ryynimakkaraa Oikein nälkä tuli jo nyt. Tein tuossa erilaisia pitsoja nyt illaksi, olen kokki ja kotona tahtoo jäädä kokkaus päälle.

Vierailija
4/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin 47 vuotta sitten.

Vierailija
5/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kevättalvella, pieniä sinttejä tuli.

Vierailija
6/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2024. Ei ole jään kantavuus näillä kylillä viellä riittävä. 

Vierailija
7/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten sillä pilkkijälle, joka porasi saimaannorpalle reiän auki, kun oli päässyt jäätymään nopeasti näillä pakkasilla. Iltapäivälehdessä oli video siitä. 

Vierailija
8/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin viime syksynä, tammikuussa en enää päässyt kävelemään ja nyt aikomus päästä helmi-maaliskuussa ja aion istua merellä pilkillä monta tuntia ja otan kertakäyttögrillin mukaan ja paistan sillä ryynimakkaraa Oikein nälkä tuli jo nyt. Tein tuossa erilaisia pitsoja nyt illaksi, olen kokki ja kotona tahtoo jäädä kokkaus päälle.

Kuka ne syö???

Vierailija
9/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne syö???

Ne pitsat syö minä ja siskoni joka kohta tuleepi.

Vierailija
10/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hyvä kysymys: iskän kanssa 4-vuotiaana, vuonna -69 (merkittävä vuosi, samana vuonna käytiin kuussa :))))

En ole mikään kalamies, talvellakin vilustaa jo vähäinenkin ulkona liikkuminen. Toki kuuntelen vieläkin kalamiesten juttuja. Sedän kanssa käytiin joskus "vippailemassa" (=virvelöimässä veneellä), oli sinänsä ihan kivaa: pappa (hänen isänsä) patisti la-saunan jälkeen, hyvät muistot jäi siitä reissusta.

Vierailija
11/11 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hyvä kysymys: iskän kanssa 4-vuotiaana, vuonna -69 (merkittävä vuosi, samana vuonna käytiin kuussa :))))

En ole mikään kalamies, talvellakin vilustaa jo vähäinenkin ulkona liikkuminen. Toki kuuntelen vieläkin kalamiesten juttuja. Sedän kanssa käytiin joskus "vippailemassa" (=virvelöimässä veneellä), oli sinänsä ihan kivaa: pappa (hänen isänsä) patisti la-saunan jälkeen, hyvät muistot jäi siitä reissusta.

Vippaaminen on se ranneliike jolla virvelillä heitetään. Sellainen pieni lyhyehkö ranneliikeellä tehty heitto.

t. kalamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän