Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kk seurustelua, mies ei ole suoraan sanonut rakastavansa

Vierailija
05.11.2019 |

Osoittaa sen kyllä ja käyttää kiertoilmaisuja. Rakastaako siis?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta täältähän sitä kannattaa kysyä eikä siltä unelmiesi prinssiltä. 

Vierailija
2/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaisi tunteensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei rakasta ja sillä selvä! Vaikka olisitte kymmenen vuotta yhdessä, ei aina rakkautta vaan tule.

Vierailija
4/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän on estynyt eikä kehtaa sanoa suoraan, vaan kiertoteitse. Ihmiset on erilaisia. Oma mies sanoi rakastavansa jo parin viikon seurustelun jälkeen...

Vierailija
5/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että seurustelette?

Vierailija
6/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän on estynyt eikä kehtaa sanoa suoraan, vaan kiertoteitse. Ihmiset on erilaisia. Oma mies sanoi rakastavansa jo parin viikon seurustelun jälkeen...

Mistä tiedät, että sanoi tosissaan? Nainen on helppo huijata avaamaan haaransa, kun sanoo rakastavansa.

Vierailija
7/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan ne teot.

Vierailija
8/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse sanonut hänelle?

Vierailija
9/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanonut kaksi miestä rakastavansa, ensimmäinen 3 kk seurustelun jälkeen ja nykyinen mies 1,5 kk seurustelun jälkeen. Muistan koska muistan ne tilanteet ja vuodenajat, en siis muuten pidä kirjaa sanomisista. :D Mutta miten hän osoittaa sen teoin? Sen luulisi merkitsevän myös jotain.

Vierailija
10/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuu enemmän kuin sanat. Oma mies ei ole koskaan sanonut, mutta onkin vähän semmoinen estynyt sanomaan mitään tuollaisia.

Nainen, yli 20 vuotta naimisissa

Vierailija
11/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millaisilla kiertoilmaisuilla on sen sanonut? oletko itse sanonut rakastavasi? Mä olen tuoreessa suhteessa ja on kyllä puolin ja toisin jo sanottu että rakastetaan ja sen kyllä myös tuntee ja huomaa ihan joka asiasta<3

Vierailija
12/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä voi olla liian aikaista vielä puhua rakkaudesta, hän ei ole siihen vielä valmis, hän odottaa täydellistä hetkeä, jne...Mikä kiire sinulla?

Vierailija
13/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun keskustelit hänen kanssaan asiasta?

Vierailija
14/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa kiertoilmaisu. Sano miehelle, että tästä lähtien "ajokoira juoksee metsässä" tarkoittaa samaa kuin "minä rakastan sinua". Jos ei vieläkään sano niin sitten ei ole kiinni siitä, että sen sanominen on vaikeaa, se vaan ei rakasta.

Vierailija
15/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro millaisilla kiertoilmaisuilla on sen sanonut? oletko itse sanonut rakastavasi? Mä olen tuoreessa suhteessa ja on kyllä puolin ja toisin jo sanottu että rakastetaan ja sen kyllä myös tuntee ja huomaa ihan joka asiasta<3

"Olet paras", "olet ihana", "olet mahtava", "kiitos kun olet juuri sinä", kiittelee aina yhteisestä ajasta ja sanoo miten mukavaa ja ihanaa oli

Vierailija
16/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet paras", "olet ihana", "olet mahtava", "kiitos kun olet juuri sinä", kiittelee aina yhteisestä ajasta ja sanoo miten mukavaa ja ihanaa oli

Kuulostaa siltä, että vasta treffailette. :D 

Vierailija
17/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun keskustelit hänen kanssaan asiasta?

Hän on lähettänyt ääniviestin n. 3kk seurusteltuamme jossa sanoi "tuntevansa rakkautta". Kerran kesällä minä puhuin rakkauden tunteesta ja hän kakisteli myös tuntevansa rakkautta. Sanoo rakastavansa minussa ominaisuutta x tai jos teen jotain minulle tyypillistä.

Muttei siis suoraan ole sanonut "minä rakastan sinua".

Vierailija
18/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö se mies olemaan susta erossa ilman, että tulee ikävä? Siis niin, ettei edes kerro, että oli ikävä, soitellahan ei ole pakko joka reissusta. Toisen liiallinen ja naurettavakin ikävöinti kuuluu rakastumiseen.

Vierailija
19/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että seurustelette?

Mies itse sanoi että "taidamme olla parisuhteessa" vuoden alussa.

Vierailija
20/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö se mies olemaan susta erossa ilman, että tulee ikävä? Siis niin, ettei edes kerro, että oli ikävä, soitellahan ei ole pakko joka reissusta. Toisen liiallinen ja naurettavakin ikävöinti kuuluu rakastumiseen.

Ikävöi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi