Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10kk seurustelua, mies ei ole suoraan sanonut rakastavansa

Vierailija
05.11.2019 |

Osoittaa sen kyllä ja käyttää kiertoilmaisuja. Rakastaako siis?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sanoa tosissaan kuin viljellä sitä joka käänteessä. Kaverilla kävi niin, että (ex)miehensä sanoi melkein päivittäin rakastavansa, mutta sitten yhtäkkiä halusikin erota kun ei kuulemma ollut tunteita. Joillekkin rakkaus on sanana vain sana muiden joukossa, eikä siihen liity mitään tunnelatauksia.

Eiköhän se paras vaihtoehto ole sanoa sitä tosissaan joka käänteessä vai mitä :) 

Vierailija
42/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että jos mies rakastuu naiseen, mies sanoo sen. Ei kukaan rakastunut mies pidättele niitä sanoja kymmentä kuukautta, jos on rakastunut. Tiedät itsekin sydämessä, että mies ei ole suhun rakastunut. Muuten asia ei häiritsisi sua. Varmasti tykkää susta ja välittää, voi pitää kivana ja kauniina, mutta ei kuitenkaan rakasta. Olen pahoillani puolestasi, molemminpuolinen rakastuminen on elämän suurimpia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on kerran suostunut seurustelemaan, niin eikö se nyt yleensä sitä tarkoita, että rakastaa. Eri tilanne tietysti on, jos ei ole varmaan seurustellaanko edes...

Vierailija
44/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on kerran suostunut seurustelemaan, niin eikö se nyt yleensä sitä tarkoita, että rakastaa. Eri tilanne tietysti on, jos ei ole varmaan seurustellaanko edes...

*varmaa

Vierailija
45/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sitten aloititte seurustelun, jos rakkaudesta ei ole puhuttu mitään? Ehkä mies ajattelee, ettei hänen tarvitse sanoa sitä, koska asia on selvä muutenkin.

Vierailija
46/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun keskustelit hänen kanssaan asiasta?

Hän on lähettänyt ääniviestin n. 3kk seurusteltuamme jossa sanoi "tuntevansa rakkautta". Kerran kesällä minä puhuin rakkauden tunteesta ja hän kakisteli myös tuntevansa rakkautta. Sanoo rakastavansa minussa ominaisuutta x tai jos teen jotain minulle tyypillistä.

Muttei siis suoraan ole sanonut "minä rakastan sinua".

Onhan hän sanonut suoraan, jos kerran on sanonut tuntevansa rakkautta.

Vierailija
47/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että seurustelette?

Mies itse sanoi että "taidamme olla parisuhteessa" vuoden alussa.

Olette 10kk seurustelleet, ollaan marraskuussa ja mies sanoi tuon vuoden alussa?

Vierailija
48/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushan tulee vasta vuosien parisuhteen jälkeen. Sitä ennen se in vaan ihastumista.

Vierailija
49/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin yhdessä suhteessa miehelle "mä rakastan sua" ja hän vastasi "mä sua" ja heti tiesin, että ei rakasta mua. Eikä koskaan sanonut mulle sitä "mä rakastan sua". Sanoi, että on ikävä ja sanoi ihanaksi ja seksikkääksi, mutta ei rakastanut. Jos rakastaa, sen haluaa sanoa. Seurustella voi niin monesta syystä, varsinkin tietyssä iässä 30v paikkeilla, paineet parisuhteen alkamiseen on kovat.

Vierailija
50/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushan tulee vasta vuosien parisuhteen jälkeen. Sitä ennen se in vaan ihastumista.

Vierailija
51/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun keskustelit hänen kanssaan asiasta?

Hän on lähettänyt ääniviestin n. 3kk seurusteltuamme jossa sanoi "tuntevansa rakkautta". Kerran kesällä minä puhuin rakkauden tunteesta ja hän kakisteli myös tuntevansa rakkautta. Sanoo rakastavansa minussa ominaisuutta x tai jos teen jotain minulle tyypillistä.

Muttei siis suoraan ole sanonut "minä rakastan sinua".

Onhan hän sanonut suoraan, jos kerran on sanonut tuntevansa rakkautta.

Komppaan. Mies on kahdesti kertonut tuntevansa rakkautta ap:tä kohtaan eli kertonut rakastavansa ap:tä. Kaikista pikkuasioista ei ap kannata tehdä ongelmaa, jos muuten sujuu hyvin.

Vierailija
52/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että seurustelette?

Mies itse sanoi että "taidamme olla parisuhteessa" vuoden alussa.

Olette 10kk seurustelleet, ollaan marraskuussa ja mies sanoi tuon vuoden alussa?

Eli suurinpiirtein ekoilla treffeillä.

Vierailija
53/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kahdesta ihmisestä, joista toinen sanoo päivittäin rakastavansa ja toinen ei koskaan saattaa se jälkimmäinen tuntea syvemmin ja enemmän kumppaniaan kohtaan kuin ensimmäinen. Sanat ovat sanoja, ne eivät ilmaise todellisia tunteita tai kerro niiden syvyyden tasosta.

Vierailija
54/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi vasta 1,5 vuoden jälkeen rakastavansa minua. Etenimme hyvin rauhallisesti ja mies koki ettei voi sanoa sitä ennen kuin suhde on riittävän syvä ja tunteet varmat. Eikä siinä mitään, mieluummin sanoo vasta sitten kun oikeasti tarkoittaa eikä puhu vain jostain rakastumisen huumasta :)

Vierailija
55/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kuudetta vuotta yhdessä, siitä avoliitossa nyt reilu vuosi, molemmat sitoutuneita toisiimme loppuelämäksi. Silti mies ei ole kertaakaan sanonut "rakastan sinua" enkä sellaista edes odota. Hän sanoi jo seurustelumme alkuaikoina, ettei ole ihminen joka puhuu rakkaudesta tai kuuntelee rakkauslauluja tai katsoo romanttisia elokuvia. Hänelle rakkaus on tekoja ja niillä hän todella osoittaa rakastavansa. Yksikään mies ei ole ollut minua kohtaan yhtä rakastava, hellä ja huolehtivainen kuin hän.

Vierailija
56/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
57/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän tietää että jos sanoisi, sinun kiinnostuksesi lopahtaisi. Naiset ovat kiinnostuneita miehistä, joiden tunteet ovat epäselviä. Tämä on tieteellinen fakta.

Vierailija
58/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!!

Anteeksi, joku olikin jo ehtinyt hoitaa homman!

Vierailija
59/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin, että jos mies rakastuu naiseen, mies sanoo sen. Ei kukaan rakastunut mies pidättele niitä sanoja kymmentä kuukautta, jos on rakastunut. Tiedät itsekin sydämessä, että mies ei ole suhun rakastunut. Muuten asia ei häiritsisi sua. Varmasti tykkää susta ja välittää, voi pitää kivana ja kauniina, mutta ei kuitenkaan rakasta. Olen pahoillani puolestasi, molemminpuolinen rakastuminen on elämän suurimpia kokemuksia.

Jos oma puolisoni olisi alle vuoden seurustelulla sanonut rakastavansa, olisin miettinyt vakavissani kannattaako jatkaa ihmisen kanssa, jolle rakkaus on niin "kevyttä". Jossain parin vuoden kohdalla aloin itse olla varma siitä, että oma tunteeni on syvempää kuin ihastumista, ja siitä meni vielä toiset pari vuotta ennen kuin olin valmis ottamaan ratkaisevan askeleen ja muuttamaan yhteen.

Vierailija
60/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tietää että jos sanoisi, sinun kiinnostuksesi lopahtaisi. Naiset ovat kiinnostuneita miehistä, joiden tunteet ovat epäselviä. Tämä on tieteellinen fakta.

Sitten sinulla on varmaan antaa lähde?