Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10kk seurustelua, mies ei ole suoraan sanonut rakastavansa

Vierailija
05.11.2019 |

Osoittaa sen kyllä ja käyttää kiertoilmaisuja. Rakastaako siis?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut, kun keskustelit hänen kanssaan asiasta?

Hän on lähettänyt ääniviestin n. 3kk seurusteltuamme jossa sanoi "tuntevansa rakkautta". Kerran kesällä minä puhuin rakkauden tunteesta ja hän kakisteli myös tuntevansa rakkautta. Sanoo rakastavansa minussa ominaisuutta x tai jos teen jotain minulle tyypillistä.

Muttei siis suoraan ole sanonut "minä rakastan sinua".

Mi-tä hän on sa-no-nut, kun kes-kus-te-lit hä-nen kans-saan a-si-as-ta? Eli tuosta mikä sinua nyt vaivaa.

Vierailija
22/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on lähettänyt ääniviestin n. 3kk seurusteltuamme jossa sanoi "tuntevansa rakkautta". Kerran kesällä minä puhuin rakkauden tunteesta ja hän kakisteli myös tuntevansa rakkautta. Sanoo rakastavansa minussa ominaisuutta x tai jos teen jotain minulle tyypillistä.

Mi-tä hän on sa-no-nut, kun kes-kus-te-lit hä-nen kans-saan a-si-as-ta? Eli tuosta mikä sinua nyt vaivaa.

En ole keskustellut. Jos hän pakotettuna vastaisi kysymykseen "rakastatko minua?" niin se ei olisi sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sano, jos en tarkoita.

Mies sanoi rakastavansa minua parin viikon tapailun jälkeen. Minua lähinnä huvitti ja sanoinkin, että ei ole rakkautta niin lyhyessä ajassa. Itse käytin alussa mieluummin tykkään sinusta yms. Ja mieskin lakkasi jankkaamasta sitä rakastamistaan.

Jossain 10 kk:n paikkeilla taisin sanoa hälle, että oon melko varma, että oon rakastunut häneen.

Pari vuoden paikkeilla alkoi tuntua, että kyllä minä sitä rakastan ja sitten sen sanoinkin.

Sitä ennen oli puhuttu asioista, että voisko kuvitella elävänsä loppuelämänsä yhdessä. Halutaanko lapsia jne.

Mies kosaisi saman tien ja kyllä suostuin ja seuraavana kesänä käytiin vihillä.

Reilut 17 v on oltu yhdessä.

Sehän riippuu teistä, mitä teille rakkaus-sana merkitsee!

Joskus nuorempana joku yritti painostaa sanomaan, että rakastan. En vaan pysty.

Mieheni lidäksi rakastan lapsiani ja mun siskoa.

Vierailija
24/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoisi 1kk seurustelun jälkeen rakastavansa niin ei voisi kuin nauraa.

Vierailija
25/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö se mies olemaan susta erossa ilman, että tulee ikävä? Siis niin, ettei edes kerro, että oli ikävä, soitellahan ei ole pakko joka reissusta. Toisen liiallinen ja naurettavakin ikävöinti kuuluu rakastumiseen.

Ikävöi kyllä.

Hyvä. Kyllä se varmaan sitten susta välittää paljonkin. Jotkut vain ovat jollainlailla taikauskoisia, etteivät uskalla tunnustaa rakkauttaan tai se särkyy.. Voisit yrittää varovasti vihjata miehelle, että sinusta olisi ihanaa tuollainenkin hellyyden muoto/osoittaminen. Voi olla, että hän ei ole sellaiseen tottunut eikä ehkä ikinä koe tarvetta tottua, kiintymysmalleja ym. on monta erilaista. Sekin pitää hyväksyä jos haluaa, että suhde toimii, että toista ei välttämättä voi muuttaa, mutta kannattaa ainakin yrittää tulkita molempien eduksi eikä tehdä kärpäsestä härkästä.

Vierailija
26/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keskustellut. Jos hän pakotettuna vastaisi kysymykseen "rakastatko minua?" niin se ei olisi sama asia.

Rakas minua vähän vaivaa, kun et ole koskaan sanonut rakastavasi minua. 

Vierailija
27/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mies on parisuhteessa säännöllisen pillun saannin takia.

Tämä.

t. Miekkonen

Vierailija
28/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan eivät tykkää viljellä "rakastan sinua" joka käänteessä. Liikaa hoettuna menettää myös merkityksensä. Kyllä se tulee jos on tullakseen, kerjäämällä et sitä saa. Voi olla myös, että ei edes tunne suurta rakkautta, mutta silti on kiintynyt sinuun ja tuntee olonsa hyväksi kanssasi.

Vierailija
29/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy vaan kerro miltä sinusta tuntuu. Esim. kuinka tämä asia saa sinut kokemaan epävarmuutta. Kaikesta pitää pystyä puhumaan. Sehän on suhteen perusta. Rakkaus ei yksin riitä.

Vierailija
30/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoisi 1kk seurustelun jälkeen rakastavansa niin ei voisi kuin nauraa.

Minulle mies sanoi 1,5 kk seurustelun jälkeen rakastavansa. Oli ilmeisesti rakastunut jo ennen kuin aloimme virallisesti seurustella. hihihihi!

Vierailija
31/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessani sanoin rakastavani miestä neljän kuukauden seurustelun jälkeen. Tunnettu muuten oltiin jo useita vuosia, joten tuttu mies. Mies epäröi vielä. Asiasta keskusteltiin. Mies vakuutteli tykkäävänsä, mutta sanoi ettei voi sanoa rakastavansa. Kun 8kk tuli täyteen niin mieskin sanoi rakastavansa ja olevansa varma tunteistaan. Yhdessä nyt jo yli kaksi vuotta ja sanoja ei säästele vaan sanoo, että rakastaa viikottain ja useitakin kertoja.

Vierailija
32/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänestäkin tuollainen ”minä rakastan sinua” tuntuu yhtä luonnottomalta kuin minusta? Voin sanoa toiselle ”olet ihana” tai ”olet rakas”, mutta tuo I love you suomennettuna ei vain sovi suuhuni.

Vierailija
33/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhtenä päivänä voi tietää rakastavansa, kun edellisenä ei vielä tiedä? Ihmetyttää nämä, jotka ovat laskeneet parisuhteessaan aikaa, kuinka pitkään on mennyt rakastamisen sanomiseen ja lällätellään, että mullapa meni näin vähän aikaa. Ei rakkaus katso aikaa.

Vierailija
34/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen on niin muodollinen ja jäykkä sana monelle. Itse sanon tykkääväni, kun kieli ei vain meinaa taipua muuhun. Puhuvatko teidän miehet ihan oikeasti niin hienoilla sanoilla, kun minulta naisena se ei onnistu? Tunteitaan saa ilmaistua vaikka millä sanoilla ja teoilla ja hellyydellä. Ei se minusta vaadi tuota yhtä, tiettyä sanaa.

Vierailija
35/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..no kyllä se on niin että tuskinpa rakastaa.

Rakastuneena tuon sanominen on helppoa ja sitä haluaa sanoa toiselle. Vaikeaa sen sanominen on silloin, jos ei sitä tarkoita.

Vierailija
36/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa sanoa sitä ääneen. Jotkut ovat vaan sellaisia, tai sitten ei vielä tunne niin vahvasti sinua kohtaan.

Vierailija
37/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhtenä päivänä voi tietää rakastavansa, kun edellisenä ei vielä tiedä? Ihmetyttää nämä, jotka ovat laskeneet parisuhteessaan aikaa, kuinka pitkään on mennyt rakastamisen sanomiseen ja lällätellään, että mullapa meni näin vähän aikaa. Ei rakkaus katso aikaa.

Nimenomaan rakastaminen katsoo aikaa!

Voi rakastua ja ihastua, mutta ketä tuntematonta sä rakastat?

Vierailija
38/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sanoa tosissaan kuin viljellä sitä joka käänteessä. Kaverilla kävi niin, että (ex)miehensä sanoi melkein päivittäin rakastavansa, mutta sitten yhtäkkiä halusikin erota kun ei kuulemma ollut tunteita. Joillekkin rakkaus on sanana vain sana muiden joukossa, eikä siihen liity mitään tunnelatauksia.

Vierailija
39/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teot puhuu enemmän kuin sanat. Oma mies ei ole koskaan sanonut, mutta onkin vähän semmoinen estynyt sanomaan mitään tuollaisia.

Nainen, yli 20 vuotta naimisissa

Ihan uteliaisuudesta ilman minkäänlaista kettuilua, miten ihmeessä pääsitte naimisiin saakka ilman että mies sanoi rakastavansa? Sinä kosit ja mies myöntyi? Mitä mies vastaa kun sanot rakastavasi häntä vai etkö sinäkään ole koskaan sanonut? 

Vierailija
40/102 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!